Surkeimmat/oudoimmat joululahjat mitä olette koskaan saaneet?
Itse joskus teininä sain vitamiineja ja toisella kerralla Harry Potter päiväkirjan. Vitamiinit kyllä söin mutta päiväkirja jäi käyttämättä.
Kommentit (3)
Olen päässyt melko helpolla huonoihin lahjoihin liittyen. Teininä sain jonkun Twilight-aiheisen kirjan. Ikävä kyllä olin jo silloin sitä mieltä, että Twilight on ihan hirveää kuraa. Se lahja meni eteenpäin siskolle. Nyt aikuisena appiukolta tuli viime jouluna sukat, kokoa 42-44 tms. No, oma jalkani on 36 kokoinen. Tämäkin lahja meni eteenpäin, tällä kertaa miehelle, jonka koon 46 jalkaan ne mahtuivat täydellisesti.
Olin poikatyttö joka pukeutui verkkareihin ja huppareihin, enkä todellakaan kiinostunut mistään meikkaamisesta ja "tyttöjen jutuista". Sain kuitenkin lahjaksi paljon kaikkea tyttömäistä, mm. ala-asteella joululahjaksi huulipunakotelon ja huulipunan. Nyt kolmikymppisenä voin laskea yhden käden sormilla kerrat, jolloin olen elämäni aikana käyttänyt huulipunaa :D
Lahjaa antaessa olisi hyvä miettiä lahjansaajaa, eikä omia mieltymyksiään.
Miksi päiväkirja oli outo lahja? Olisit vaan ruvennut kirjoittamaan sitä päivittäin. Pilkkusäännötkin olisivat ehkä auenneet sinulle.