Miksi nistit puhuu ains sellsisella oudolla marisevalla äänellä?
Ja miksi monilla nisteillä on alapurenta?
Kertokaa kaikkia juttuja narkkareista!
Asun Kampissa ja minusta näitä elämän apukoululaisia on hauska seurata esim metroaseman nurkilla.
Kerran yksi nisti istui R-kiskan lattialla ja levitti suklapatukoita ja karkkeja riviin siihen lattialle ennenkuin vartijat vei sen pois! Oli hassun näköistä, jätkä ihan fiiliksissä leikkii nameilla!
Kommentit (83)
Mitä mä täällä Hesassa olen noita hupparinarkkeja kuunnellut, niin enemmänkin se on sellaista määkimistä: "Viiiituun Maake missä sä oot. Viiittuuuu tuuu Kamppiiiin". Sitten näpytellään kyykyssä metrossa sellaista 90-luvun kännykkää.
Aineet sen varmaan tekee, hidastaa toimintoja . Siis jos vetää hidastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä täällä Hesassa olen noita hupparinarkkeja kuunnellut, niin enemmänkin se on sellaista määkimistä: "Viiiituun Maake missä sä oot. Viiittuuuu tuuu Kamppiiiin". Sitten näpytellään kyykyssä metrossa sellaista 90-luvun kännykkää.
Niin lisään vielä, että se määkiminen on sellaista nasaalia nenästä tulevaa määkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin lisään vielä, että se määkiminen on sellaista nasaalia nenästä tulevaa määkimistä.
No sitähän mä just tarkoitann! Ihan priceless ja hassun kuuloista :DDDDDD
Joo just nää hupparinarkit on ihan parhaita!
AP
Mut ei se nyt kauhean hauskaa ole että joku on nisti :0 surullinen ja surkea elämäntapa ja levittää kärsimystä ympärilleen.
Siis ihanko nyt viime aikoina on Lahessa Kakolan prinsessa sekoillu kaupungilla? Kylläpä jaksaa kulisseja pitää yllä, kun menee muka niiiiin hyvin... :D
Vierailija kirjoitti:
Siis ihanko nyt viime aikoina on Lahessa Kakolan prinsessa sekoillu kaupungilla? Kylläpä jaksaa kulisseja pitää yllä, kun menee muka niiiiin hyvin... :D
Kyllä, ihan tällä viikolla. Oliskohan ollut torstaina. Tämäpä just, kun somessa vetää ihan eri roolia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ihan tällä viikolla. Oliskohan ollut torstaina. Tämäpä just, kun somessa vetää ihan eri roolia. :D
Mitä siellä käytännössä siis tapahtui? Ei tainnut olla lasta mukana? Varmaan taas "hoidossa" ja tyypeillä "lapsivapaa"... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avauksen perusteella ap kuuluu siihen riskiryhmään, joka päihteitä käyttäessään käyttäytyy kuin ap:n itsensä mainitsema apukoululainen. Olet ap perustyperä ihminen, joka ei osaa tarkastella maailmaa muista näkökulmista. Ei ne kaikki laittomiin päihteisiin addiktoituneet ole sinua apukoululaisempia vaikka niin haluat itsellesi uskotellakin. Itseasiassa monella heistä taitaa olla sellaisia kokemuksia esim. ihmisen psyykkeestä, että sinua voisi pitää jopa tietämättömänä hölmönä heihin verrattuna.
Sinä teet kyllä jänniä johtopäätöksiä!
Pokerinpelaajana olen tottunut käsittelemään epätäydellistä informaatiota, joista sitten teen johtopäätöksiä. Avauksesi ei edes kuulu vaikeasti luettavaan epätäydellisen informaation piiriin ja siitä on helppoa päätellä sinun olevan kykenemätön ajattelemaan asioita arvostemastasi näkökulmasta. Se tekee mielestäni sinusta typerän, että nostat itsesi päihdeongelmaisten yläpuolelle, mutta samalla paljastat oman kyvyttömyytesi ymmärtää päihteiden käyttöön voivan olevan lukemattomia eri syitä.
Syitä on varmasti miljoonia, mutta se väärä valinta on aina silti ihan itse tehtävä. Suurin osa meistä jättää sen tekemättä, vaikka niitä syitä tosiaan riittää monella. Ei siitä omasta vastuusta nyt vaan pääse yli eikä ympäri, edes tuollaisella pseudoälyllisellä höpönlöpöllä.
Tippaakaan en sääli tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä kuullut jokaiselta tutultani nyyhkytarinan lapsuuden raiskauksista ym ja tunnen sympatiaa, mutta ongelma on siinä, että tuttuni ovat myös patologisia valehtelijoita ja voisivat sanoa mitä vaan saadakseen sympatiaa. Mutta ei heillä kovin hyvin ole kuitenkaan voinut mennä. Yksikin jäi koukkuun jo sikiöaikana, siinä ei paljoa valita itse.
Ai että ihan sikiöstä asti on katkeamatta käyttänyt aineita, ei ole missään vaiheessa päässyt katkemaan?
Koen itse ainakin myötätuntoa päihdekoukkuun jääneitä ihmisiä kohtaan, vaikka rehellisyyden nimissä heitä pelkäänkin. Ymmärrän, että huumeidenkäyttö on oma valinta, mutta mielestäni kaikilla ei silti ole elämässä samoja mahdollisuuksia fiksuihin valintoihin. Jos on syntynyt sukuun, jossa lähes kaikilla on päihderiippuvuutta ja/tai mielenterveysongelmia, saa elämässä hyvinkin kurjan startin sekä surkean mallin omalle elämälleen. Tiedän kyllä, että monet selviytyvät, vaikka lähtökohdat ovat hyvinkin huonot. En kuitenkaan koe oikeudekseni tuomita niitä heikompia, jotka eivät selviäkään.
Lopuksi vielä totean, että mielestäni elämässä huonommin pärjääville nauraminen ja heidän pilkkaamisensa kertoo ihmisen perusluonteesta paljon enemmän kuin päihderiippuvuus.
Nariseva, valittava, itkevä saundi samassa äänessä. Sitten kysytään: "Voiks mä kysyy yhen kysymyksen?" Hei, nistit ei todellakaan ole penaalin terävimpiä kyniä! Vastaus tietenkin: "Sä kysyit jo."
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä Suomen Chicagossa, Sokoksen ja Trion nurkilla. Itse seuraan erään Kakola-prinsessan ja miehensä sekä heidän nistikavereidensa sekoilua. Voitte vain arvata, kuinka hauskaa on. :D
Piripää bodareita myös Lahti täynnä. Aivan sekavana raivoavat suu vaahdoten mustissa paidoissa.
Koska ne ovat outoja narisijoita, joiden aivotoiminta on hidastunut. Alapurenta johtuu siitä, ettei kasvolihasten hallinta ole kunnossa, koska hermosto on sotkettu huumeilla. Eiväthän narkkarit muutenkaan ole mitään ryhdikkäitä, täsmällisesti liikkuvia salskeita hahmoja, vaan pikemminkin s-kirjainta muistuttavia laahustaja-haahuilijoita. Heillä tulee kakki housuun jne.
Purentaongelmat johtuvat myös siitä, että narkilta lähtevät hampaat. Ei muista syödä ja sitten kun muistaa, mässää sokeripitoista, koska on päiväkaudet ollut pöllyssä ja paastonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En naura muiden kustannuksella. Voisin olla itse samassa tilanteessa. Olen ollut onnekas.
Et voi olla, ellet käytä huumeksia. Niitä puolestaan ei ole mikään pakko käyttää.
Lähinnä tarkoitan, että olen elämässä kokenut vaikka mitä ja ilman hyviä ja lämpimiä ihmisiä, olisin varmasti ajautunut väärille urille pysyvästi. Yksin en olisi selvinnyt.
Mikäpä sen parempi konsti korjata elämänsä epäkohdat kuin hankkia kirsikaksi kurjuuden päälle vielä kunnon päihdeongelma.
Vierailija kirjoitti:
Huumeet vaikuttaa keskushermostoon. Ja monilla on myös hampaat mennyt.
Ja lopullisesti älykkyys. Piritorin R-kiskan edestä vauhtiveijarit löysi veikkauskortin kesällä. Siis jonkun ihmisen kortin. Ne hurras innoissaan ja pelas sillä kortilla viking lottoa. Olin frendin kans siinä, että ei vttu ole totta. Ei voi noin tyhmiä ihmisiä olla olemassa. Mietittiin siinä ulkona sitten, että jos lotto osuu ja kortin haltija kiittää mielessään jotain viisasta joka pelannu sen kortilla voittorivin.
Nistit piikittää kannabista ja puhe puuroutuu. Aivojen rippeet eivät ymmärrä mitä vasen käsi tekee housuissa kun oikea kaivaa nenää.
Tampere on nykyään varmaan se Suomen huumepääkaupunki mutta musta noiden sekoilua ei ole ollenkaan kiva seurata. Keskusta on niitä täynnä eikä siellä voi sen vuoksi edes asua. Jostain syystä noita majailee paljon myös keskustakämpissä jollain sossun masseilla.
Sitten ne ryöstelee kellarikopit ja tulee lasin läpi rappuun. Onpa kivaa.
Jep. Nämä narkomaanien ainutlaatuiset kokemukset ihmisen psyykestä ovat harhaisia trippejä, itse asiassa KAIKKI psyykkinen, oikea kehitys pysähtyy, kun ihminen alkaa turruttaa itseään päihteillä. Ja hoidosta, ei mitään järkeä hoitaa ihmistä, jos ei omaa motivaatiota enempää kuin känninen ahaa-elämys päästä irti, oikea päätös vaatii taistelua ja vahvaa tahtoa irrottautua aineista.