Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nistit puhuu ains sellsisella oudolla marisevalla äänellä?

Vierailija
25.11.2018 |

Ja miksi monilla nisteillä on alapurenta?

Kertokaa kaikkia juttuja narkkareista!

Asun Kampissa ja minusta näitä elämän apukoululaisia on hauska seurata esim metroaseman nurkilla.

Kerran yksi nisti istui R-kiskan lattialla ja levitti suklapatukoita ja karkkeja riviin siihen lattialle ennenkuin vartijat vei sen pois! Oli hassun näköistä, jätkä ihan fiiliksissä leikkii nameilla!

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avauksen perusteella ap kuuluu siihen riskiryhmään, joka päihteitä käyttäessään käyttäytyy kuin ap:n itsensä mainitsema apukoululainen. Olet ap perustyperä ihminen, joka ei osaa tarkastella maailmaa muista näkökulmista. Ei ne kaikki laittomiin päihteisiin addiktoituneet ole sinua apukoululaisempia vaikka niin haluat itsellesi uskotellakin. Itseasiassa monella heistä taitaa olla sellaisia kokemuksia esim. ihmisen psyykkeestä, että sinua voisi pitää jopa tietämättömänä hölmönä heihin verrattuna.

Sinä teet kyllä jänniä johtopäätöksiä!

Pokerinpelaajana olen tottunut käsittelemään epätäydellistä informaatiota, joista sitten teen johtopäätöksiä. Avauksesi ei edes kuulu vaikeasti luettavaan epätäydellisen informaation piiriin ja siitä on helppoa päätellä sinun olevan kykenemätön ajattelemaan asioita arvostemastasi näkökulmasta. Se tekee mielestäni sinusta typerän, että nostat itsesi päihdeongelmaisten yläpuolelle, mutta samalla paljastat oman kyvyttömyytesi ymmärtää päihteiden käyttöön voivan olevan lukemattomia eri syitä.

Vierailija
42/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Andyn puheesta karsii kaikki jenkkiperäiset sanat, se kuulostaa ihan tavalliselta helsinkiläisen puheelta.

Noinhan kaikki hesalaiset narisevat.

No tämä. Perus heseläisen nenäänpuhumista ja ässän sössötystä.

😂

Hesalaisten ässän sössötystä on 50-luvulla kutsuttu "tyttökoulu-ässäksi".

Jonkun ässä-vikaisen vaikuttajayksilon puhetapaa on pidetty niin "hienona", että sitä on alettu matkia ensin tyttökoulussa ja sitten koko kaupungissa.

Vrt. "Pissikset"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En naura muiden kustannuksella. Voisin olla itse samassa tilanteessa. Olen ollut onnekas.

Et voi olla, ellet käytä huumeksia. Niitä puolestaan ei ole mikään pakko käyttää.

Lähinnä tarkoitan, että olen elämässä kokenut vaikka mitä ja ilman hyviä ja lämpimiä ihmisiä, olisin varmasti ajautunut väärille urille pysyvästi. Yksin en olisi selvinnyt.

Siltikään et voisi olla nisti, ellet huumeita käyttäisi. Niiden käyttö on aina oma valinta.

Niin en ole nisti, mutta ei se tee minusta parempaa ihmistä. Olen ollut etuoikeutettu. Minua on autettu ja tuettu. Kaikille ei apua suoda. Ei kukaan jaksa määrättömästi pahaa oloa ja toivottomuutta. Ajattelenkin, että on oma valinta, miten kohtelee muita ihmisiä! 💗

Kyllä narkomaaneja autetaan ja tuetaan meillä Suomessa. Ihan liikaakin.

Vierailija
44/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko ap narkkaamassa jossain, kun muut olivat äidinkielen tunneilla?

Vierailija
45/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En naura muiden kustannuksella. Voisin olla itse samassa tilanteessa. Olen ollut onnekas.

Et voi olla, ellet käytä huumeksia. Niitä puolestaan ei ole mikään pakko käyttää.

Lähinnä tarkoitan, että olen elämässä kokenut vaikka mitä ja ilman hyviä ja lämpimiä ihmisiä, olisin varmasti ajautunut väärille urille pysyvästi. Yksin en olisi selvinnyt.

Siltikään et voisi olla nisti, ellet huumeita käyttäisi. Niiden käyttö on aina oma valinta.

Niin en ole nisti, mutta ei se tee minusta parempaa ihmistä. Olen ollut etuoikeutettu. Minua on autettu ja tuettu. Kaikille ei apua suoda. Ei kukaan jaksa määrättömästi pahaa oloa ja toivottomuutta. Ajattelenkin, että on oma valinta, miten kohtelee muita ihmisiä! 💗

Ja joitakin on yritetty auttaa vuosikausia, mutta ihminen valitsee ne huumeet. Ei se ulkopuolisten apu auta jos henkilö ei halua ottaa apua vastaan ja halua auttaa  itse itseään.

En syyllistä ketään. On tietysti myös heitä, jotka eivät apua halua tai ovat jo liian rikki. Tarkoitankin sitä, että kaikki ovat sen arvoisia, että heidän tulisi saada apua sitä tarvitessaan ja halutessaan. Suuri osa haluaa kuitenkin parantua.

Kaiken avun ja tuen edellytykseksi päihteettömyys. Nykyinen tilanne on kestämätön.

Vierailija
46/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi monilla nisteillä on alapurenta?

Kertokaa kaikkia juttuja narkkareista!

Asun Kampissa ja minusta näitä elämän apukoululaisia on hauska seurata esim metroaseman nurkilla.

Kerran yksi nisti istui R-kiskan lattialla ja levitti suklapatukoita ja karkkeja riviin siihen lattialle ennenkuin vartijat vei sen pois! Oli hassun näköistä, jätkä ihan fiiliksissä leikkii nameilla!

Ei varmaankaan ollut hän, mutta mulla on tuttava, joka joskus pyörii tuolla ja vois käyttäytyä hyvinkin noin,mutta ei ole eläissään käyttänyt huumeita. On kehitysvammainen ja kaljaa vaan kittaa joten siksi rappeutunut ulkonäkö.

Vierailija
47/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kuullut jokaiselta tutultani nyyhkytarinan lapsuuden raiskauksista ym ja tunnen sympatiaa, mutta ongelma on siinä, että tuttuni ovat myös patologisia valehtelijoita ja voisivat sanoa mitä vaan saadakseen sympatiaa. Mutta ei heillä kovin hyvin ole kuitenkaan voinut mennä. Yksikin jäi koukkuun jo sikiöaikana, siinä ei paljoa valita itse.

Vierailija
48/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska huumet on syönyt niiden aivosolut ja ne kärsii usein persoonallisuushäiriöistä. Yhtään narkkia en haluaisi lähipiiriini. Niihin ei voi yhtään luottaa, aina hakemassa kamaa ja harva siitä saatanallisesta kamasta eroon pääsee.

Vierailija
49/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs apukoulun se ap itse on käynyt? Ei nimittäin ole järin älykästä solvata muita apukoululaisiksi, jos oma kirjoitustaito on tuota tasoa. Tämä ei tietenkään tullut sinulle itsellesi mieleen. Mistähän se johtuu?

Vierailija
50/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on taas niin fiksua porukkaa että.

Vierailija
51/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täälläpäin noita on myös aika paljon, vaikka on pieni kaupunki (Kuopio.) On muuten jännä että bussissa istuessa kuulee heti kanssamatkustajien äänestä ja tietty jutuista kuka on nisti.

Vierailija
52/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistit on pelottavia. Naapurustoon muutti korvaushoidossa oleva nisti, joka veti mietoja alkoholijuomia aamusta iltaan sen korvaushoitolääkkeen ja pamien lisäksi. Tosi epävakaa persoona. Lyöttäytyi väkisin mun seuraan, sanoi olevansa läheisriippuvainen, ja kyllä olikin! Mitä läheisiä me oltiin, kun just oli tutustuttu?? Serassa piti olla tuntikausia päivässä ja kuunnella niitä jorinoita huumeajoilta, mitä rikoksia on tullut tehtyä, ym. Suuttui ja alkoi uhkailla ties millä ilmoituksilla, jos en toiminut kuten hän halusi, tai jos olin eri mieltä jostain. Eihän sellaista helvettiä kuukautta kauempaa jaksanut tällainen kiltti naapurintyttö, joka ei ole eläessään yhtään nistiä tuntenut.

Vierailija
53/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs apukoulun se ap itse on käynyt? Ei nimittäin ole järin älykästä solvata muita apukoululaisiksi, jos oma kirjoitustaito on tuota tasoa. Tämä ei tietenkään tullut sinulle itsellesi mieleen. Mistähän se johtuu?

Ap kävi apukoulun, jossa muiden opiskellessa ap haukkui toisten ominaisuuksia. Varmaan matkit jonkun opiskelukaverisi erottuvaa ääntä tai harrastit koulussa muunlaista kiusaamista?

Vierailija
54/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en ole nisti, mutta ei se tee minusta parempaa ihmistä.

Totta kai se tekee. Ihan reilusti paremman.

Millä asteikolla?

Ihan millä vaan.

Vierailija
55/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niissä piireissä on oma puhetapansa, joka tarttuu. Päihteet vaikuttavat myös hidastavasti. Usein päihdeongelma on myös merkki tietynlaisesta henkisen kehityksen kesken jäämisestä. Kyllähän teinitkin mutisevat ja narisevat, kun eivät ole vielä oppineet kommunikoimaan aikuisten tavoin.

Vierailija
56/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subutexin käyttäjillä on se tietty hidas puhetapa, nopeiden käyttäjillä eli kadulla lähinnä amfetaministeilla ei ole, tai ehkä joillain.

Vierailija
57/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kamaa oot ap vetänyt? Täällä olisi yksi nisti, joka haluaisi itsensä tuohon jamaan, ettei kirjoittaminenkaan enää luonnistu. Kerro heti. Kauheet kitkut.

Vierailija
58/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin apukoulu-ap hävisi?

Vierailija
59/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin apukoulu-ap hävisi?

Ehkä häntä nolottaa, kun teki itsestään hölmön.

Vierailija
60/83 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko Aallo.n äänellä vai?