Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloin pesemään hiukseni oliivisaippualla ja tajusin, että meitä kus.tetaan pahasti

Vierailija
24.11.2018 |

Mulla on ohuet ja hennot perinteiset suomalaiset hiukset. Olen kokeillut shampoita laidasta laitaan: halpoja markettishampoita, kalliita kampaamoshampoita, kotimaisia ja ulkomaisia. Lukuisia hoitoainetta, muotoilutuotteita...

Sitten aloin pesemään hiukseni oliivisaippualla ja hiukseni ovat kiiltävät ja kuohkeat. Tajusin, että meitä huijataan ja pahasti. Shampoot ja muut hiustuotteet on keksitty vain kulutuksen lisäämiseksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Raahaamme vettä kotiin kaupasta.

Etsin Prismasta pesupulveria ja hyllyt olivat täynnä nestemäisiä pesuaineita. Lisää vettä kaupasta.

Vierailija
2/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, mikä shokki, kun huomaat, että kaikki saippuat käyvät hiustenpesuun niille, joille saippuapesu yleensä sopii. (Paitsi sls-pohjaiset, mutta ne ovat harvassa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairyssäkin taitaa olla samoja ainesosia kuin tavallisissa kaupan hiustenpesuaineissa.

Vierailija
4/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt hiukseni oliiviöljysaippualla jo monta vuotta enkä varmasti vaihda takaisin shampooseen. Shampoolla hiuksista tulee lättänät ja sähköiset, oliiviöljysaippualla juuri niinkuin sanoit kuohkeat. Erillistä hoitoainettakaan ei tarvi.

Vierailija
5/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä taitaa olla käsittelemättömät hiukset?

Vierailija
6/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ohuet ja hennot perinteiset suomalaiset hiukset. Olen kokeillut shampoita laidasta laitaan: halpoja markettishampoita, kalliita kampaamoshampoita, kotimaisia ja ulkomaisia. Lukuisia hoitoainetta, muotoilutuotteita...

Sitten aloin pesemään hiukseni oliivisaippualla ja hiukseni ovat kiiltävät ja kuohkeat. Tajusin, että meitä huijataan ja pahasti. Shampoot ja muut hiustuotteet on keksitty vain kulutuksen lisäämiseksi.

Sekö ei ole kulutusta, kun ostat oliiviöljysaippuaa? Ai niin kun sinähän itse kasvatat ne oliivit ja keität saippuan itse takomassasi rautapadassa.

Vierailija
7/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö ei ole kulutusta, kun ostat oliiviöljysaippuaa? Ai niin kun sinähän itse kasvatat ne oliivit ja keität saippuan itse takomassasi rautapadassa.

Hirvee määrä pienhiukksia tulee sekä takomisesta ahjolla, että siitä nuotioista, jolla keität saippuasi. Puhumattakasn jos lämmität pesuvetesi...

Vierailija
8/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä taitaa olla käsittelemättömät hiukset?

Värjätyt on ja hyvin pysyy väri päässä

Vierailija
9/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa oliiviöljysaippuaa?

Vierailija
10/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pessyt hiukseni oliiviöljysaippualla jo monta vuotta enkä varmasti vaihda takaisin shampooseen. Shampoolla hiuksista tulee lättänät ja sähköiset, oliiviöljysaippualla juuri niinkuin sanoit kuohkeat. Erillistä hoitoainettakaan ei tarvi.

Kiinnostaisi kokeilla myös! Minkä merkkistä oliiviöljysaippuaa käytät?

Vierailija
11/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupasta. Rahalla.

Vierailija
12/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mistä vaan kaupasta. Suurin osa palasaippuoista on tehty kasviöljyihin, ja ne kaikki käyvät, ei vain se Oliva, joka jostain syystä aina mainitaan. Incissä kannattaa välttää sodium tallowatea (talipohjainen ainesosa), se ei välttämättä käy.

Vierailija
13/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekokaupat ruohonjuuri, tai ihan marketit. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
14/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruohonjuuri

Vierailija
15/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt hiukseni saippualla yli kolmen vuoden ajan , enkä palaa ikinä takaisin shampooseen.

Hiukset ovat pöyheät ja runsaat, eivät myöskään takkuunnu ja pysyvät pidempään puhtaanakin shampoopesuun verrattuna.

Valmistan saippuaa ym. kosmetiikkaa myyntiin, joten tuote ei tule poistumaan valikoimista, kuten yleensä käy, kun löytää hyvän ja toimivan tuotteen.

Vierailija
16/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekokaupat ruohonjuuri, tai ihan marketit. Kannattaa kokeilla.

Älä nyt kannusta turhaan kulutukseen.

Vierailija
17/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo käyttänyt vuoden luomu shampoita

Vierailija
18/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko myös atoopikon ajoittain kutisevaan hiuspohjaan?

Vierailija
19/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin käyttää oliivisaippuaa hiuksiin kun sitä suositeltiin ohuille hiuksille tuuheuttajaksi, mutta mun hiuksista tuli niin tahmaiset ettei niitä pystynyt harjaamaan ollenkaan ja tuntui tosi inhottavalta sormissa.

Vierailija
20/20 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut ja karheat, käsittelemättömät hiukset. Shampoopalalla kun pesen, hiuksista tulee lättänät ja liiankin kiiltävät. Päänahka on kyllä loistokunnossa.

En muista mitä kaikkea shampoossani on, mutta kotimainen käsin luonnonaineista valmistettu se on.