Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rahan lainaajat , mitä te ajattelette

Vierailija
24.11.2018 |

olen hankkinut itselleni aikoinaan ammatin,tehnyt töitä 14 vuotiaasta asti, sen jälkeen opintovelalla hankkinut ammatin ,työskennellyt pienipalkkaisena virkamiehenä kunnalla ja valtiossa, kasvattanut kolme lasta lasta samanlaisen virkamiehen vaimona, kaikki on mennyt elämiseen , lasten harrastuksiin ja pieneen omistusasumiseen. Työtä 24/ylikin.Tunsin sinut 30 v sitten, ja heti kun puhelin yleistyi, otit yhteyttä ja kerroit elämisesi surkean tilanteen. Lainasin sinulle 500 mk tietäen etten koskaan näkisi niitä rahoja. Tuli kännykkä aikakausi, vaihdoin liittymää pariin kertaan mutta soitit taas ja kerroit isäsi sairauksista jne. taas tyhmyyttäni "lainasin" 500 mk tietäen etten niitä rahoja koskaan näe. Vuosia on kulunut, kännykkäliittymiä on vaihdettua, on siirrytty someen ja facebookiin, ja koska ei itselläni ole mitään salattavaa, olen siellä edelleen. Mutta en voi käsittää että joka päivä tulee pyyntöjä että" "lainaa minulle 50 euroa, ole kiltti#.. Voin kertoa että "lainaa "ei ole sama kuin "anna", en anna. Olen pahoillani että asuimme samassa pihassa 30 v sitten, ymmärtääkseni se ei velvoita minua mihinkään. Joten lopeta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sanonut edellisen henkilölle, joka vuosia sitten kuppasi sinua kaksi kertaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän