Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveruus vai suhde?

Vierailija
24.11.2018 |

Kaipaisin mielipiteitä.
Minä, kolmekymppinen mies, tapasin kesällä deittipalstan kautta mukavan, saman ikäisen naisen. Ensitapaamisen jälkeen hän ilmoitti että suhteeseen ei meistä ole, mutta kavereina voimme jatkaa. Tämä sopi myös minulle, sillä miellä on samoja harrastuksia, ja hän on mitä mukavin ihminen.
Minä kuitenkin aloin ihastumaan kun tapasimme useammin, ja kun tämän hänelle ilmaisin, loppui yhteyden pito täysin!naisen osalta. Ei siinä auttanut kuin itsekin unohtaa koko henkilö.

Aikaa kului pari kuukautta, kunnes hän muutama viikko sitten lähestyi viestillä ja halusi tavata. Nyt olemme nähneet pari kertaa yhteisen harrastuksen merkeissä. Nyt pelkään että ihastumiseni alkaa uudestaan ja vain syvenee. Pitäisikö minun ottaa riski ja ilmaista että haluaisin olla muutakin kuin kaveri? Vai pysytellä vain kaverina? Edellisen kerran siis yhteydenpito loppui siihen. Pystyn kyllä ihastumisesta huolimatta pysymään vain kaverina, koska uudestaan en haluaisi menettää kaveri suhdetta!

Eli lyhennettynä, pysyvä kaveruus mahtavan ihmisen kanssa vai riskinotto ja yritys suhteeseen ja sitä kautta mahdollinen yhteydenpidon loppuminen jälleen???

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riskinotto tai yritys suhteeseen varmasti onnistu, mikäli nainen ei suhdetta kanssasi halua. Tämä kysymys itsessään on myös sellainen, mihin kukaan muu ei tiedä vastausta kuin sinä itse. Kysy siis itseltäsi, kestätkö mahdolliset sydänsurut, mikäli ihastuksesi syvenee, etkä saa vastakaikua?

Vierailija
2/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei kaveruutta voi syntyä tuollaisesta tilanteesta. Ei se ole kaveruutta jos sä koko ajan toivot enemmän.

Nainen sanoi kuitenkin heti suoraan että ei halua suhdetta sun kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo kerran tunnustanut ihastuksesi ja se johti välirikkoon, niin ei ehkä kannata toista kertaa. Yleensä kiinnostuminen tai se, että ei kiinnostu, johtuu toisen pysyvistä ominaisuuksista kuten luonteesta tai ulkonäöstä. Eli jos et ole kiinnostanut naista aiemmin, tuskin kiinnostat nytkään. Ihmettelen, miksi nainen otti uudestaan yhteyttä, kun ensin oli dumpannut sinut.

Vierailija
4/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä itsekin ihmettelin miksi kuitenkin nyt otti yhteyttä? Koska aivan täysin seinään loppui yhteydenpito viimeksi. Kaveriksi ilmeisesti ainakin minut haluaa kun jo kerran hylkäämisen jälkeen haluaa tavata??

Vierailija
5/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla että on pitänyt sinua varalla ja kun ei muiden kanssa toiminut niin päätti vielä kokeilla?

Vierailija
6/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut musta inhottavaa ja itsekästä käytöstä naiselta. Pompottaa sua.

Älä anna sen. Laita yhteydenpito poikki ja oota naista, joka vastaa sun tunteisiin.

Vierailija
7/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*eppureikään vaan!

Vierailija
8/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla että on pitänyt sinua varalla ja kun ei muiden kanssa toiminut niin päätti vielä kokeilla?

Mulle tuli kans mieleen. Ja sit ehkä käyttää toisen ihastusta itsetunnon kohottajana.

Älä vastaa enää koko tyypille ap.

Vierailija
9/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se harrastus on? Mietin vaan, että sen perusteella asiasta voisi päätellä enemmän.

Vierailija
10/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei kaveruutta voi syntyä tuollaisesta tilanteesta. Ei se ole kaveruutta jos sä koko ajan toivot enemmän.

Niin ja sitten otti kuitenkin uudelleen yhteyttä, vaikka tiesi, että toisella tunteita.

Ei tuo nyt kyllä kauhean mahtavalta ihmiseltä kuulosta AP.

Vierailija
11/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan pamauta suoraan että olet ihastunut. Jos vielä haluat yrittää, niin lämmittele muilla tavoin. Hitaasti ja vihjaillen.

Vierailija
12/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän erimieltä. Pitää vaan hyväksyä se tosiasia, että suhdetta ei ole kehittymässä ja suhtautua ihmiseen ihan kaverina. Kyllä sitä voi olla vähän ihastunut ja olla tekemisissä ihan kaveri pohjalta. Jos on jotain pakkomielteitä ja unelmoi toisesta jatkuvasti yms. eikä osaa hallita ajatuksiaan, niin ei se sitten onnistu.

Vierailija
13/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aikaisemminkin ollut vastaavassa tilanteessa, silloin ihastuminen meni ohi kun ei vastakaikua tullut ja nyt olemme naisen kanssa hyviä ystäviä.

Mutta mikä voisi olla naisen ajatus kun otti uudelleen yhteyttä?

Vierailija
14/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se harrastus on? Mietin vaan, että sen perusteella asiasta voisi päätellä enemmän.

Mitä siitä muka voi päätellä? Padel, oma vakituinen pelikaveri joutuu polvileikkaukseen, niin siinäkään mielessä en haluaisi menettää uutta pelikaveria.

Vierailija
15/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joku laji, jossa näkee perseen hyvin.

Vierailija
16/17 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään arviota miksi otti uudestaan yhteyttä?

Vierailija
17/17 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan