Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkkarit; otttaisinko aavistuksen ison vai aavistuksen ahtaan koon?

Vierailija
24.11.2018 |

Isommat vähän lonksuu kantapäästä ja pienemmät saattaa pidemmän päälle painaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkaiset venyy, joten niitä liian isoja ei kannata ostaa, mutta toisaalta, eivät ne liian pienetkään aina veny, eli mene ja tiedä! Mä ostin viimeksi vähän liian naftit, eivätkä perkele soikoon ole venyneet.

Vierailija
2/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota isompi koko ja laita päkiäpehmuste, joka sopivasti pienentää kenkää ja antaa myös käyttömukavuutta! Kantapäähänkin saa geelipehmusteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala kysymys, jos jalat turpoo, niin pienet on out. Laita rakkolaastareita joka puolelle, niin ne isommat on jees.

Vierailija
4/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne ostaa molemmat.

Vierailija
5/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet. Kengät tulee ns kävellä sisään

Vierailija
6/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isommat vähän lonksuu kantapäästä ja pienemmät saattaa pidemmän päälle painaa.

No sinun ottamisestasi en tiedä, mutta itse ottaisin sopivat.

Vierailija
7/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sopivat, ei ole helppoa, mutta on vaivan väärti.

Vierailija
8/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengissä ei tarvitse niin hyvää käyntivaraa kuin esim lenkkareissa. Mutta ei niiden puristaakaan pidä. Jos toinen lonksuu, tai toinen puristaa, etsi malli, jossa koot ovat lähempänä toisiaan.

Vierailija
9/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkareissa paino tulee päkiälle, jalka ikäänkuin valuu alaspäin joten minä ottaisin ne pienemmät. Jos ne on nahkaa, ne aavistuksen venyy

Vierailija
10/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne sopivatkaan välttämättä ole hetken päästä ihan sopivat, kun venyvät. Joku tuossa selittikin, että kun paino on päkiällä, venyvät helpommin, mutta toki riippuu ihan kengästä. Mulle kävi kerran juuri niin, että ostin ihan sopivat korkkarit (olivat hieman korkeammalla korolla kuin mihin olin tottunut), ja sitten jouduinkin laitattamaan niihin suutareilla fyllejä.

Vierailija
11/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen hieman leveämmän lestin, Suomesta en vain löydä haluamaani tyyliä/väriä/materiaalia. Etsitty on.

Vierailija
12/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota isommat.

Vierailija
13/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa kävellä korkkareilla, tämä on mulle suuri mysteeri. Itselle ei tulis mieleenkään kävellä huonoilla kengillä.

Joten en osaa vastat = molempi pahempi.

Vierailija
14/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota isommat ehdottomasti, jalat turpoavat illan mittaan. jos kärki on umpinainen, voit tunkea vaikka pumpulia sinne varpaiden eteen jotta kenkä ei luisu ja ottaa ne sitten illan edetessä vaikka pois. helppo kikka.

Vierailija
15/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkareilla kävelevät vaikuttaa jotenkin tyhmiltä. Sama kuin kävelis puujaloilla, pitää vaan olla mahdollisimman korkeet piikit kantapäissä, miksihän tollaset on koskaan keksitty.

Hölmön näköiset kapineet, ja kaikenlisäksi epämukavat. Sitä töpöttelyä on kammottava katsella, kun yrittävät kävella normaalisti, mutta näkee että ei se herkkua ole, silti vaan pitää pitää ne piikit jalassa. Sitten mennään mukalakivikatua poikittain ja jalat ristissä könkäten kuin auvovammaset, nurmikosta puhumattakaan.. Hyvät naurut saanut monta kertaa.

Vierailija
16/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaa kävellä korkkareilla, tämä on mulle suuri mysteeri. Itselle ei tulis mieleenkään kävellä huonoilla kengillä.

Mä tykkään käyttää juhlissa korkkareita. Muuten kuljen matalakantaisissa kengissä. Mutta korkkaritkin voi olla melkein mukavat.

Miksi muuten vastasit avaukseen ylipäätään?

Vierailija
17/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
18/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkkareissa paino tulee päkiälle, jalka ikäänkuin valuu alaspäin joten minä ottaisin ne pienemmät. Jos ne on nahkaa, ne aavistuksen venyy

Jos paino on liikaa päkiällä, kengän malli on yksinkertaisesti huono. Laadukkaassa, hyvin istuvassa kengässä paino jakautuu tasaisemmin, eikä kävely ole tuskaa. Kannattaa maksaa vähän enemmän hyvistä kengistä joita voi sitten pitää eri tilaisuuksissa.

Vierailija
19/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkkareilla kävelevät vaikuttaa jotenkin tyhmiltä. Sama kuin kävelis puujaloilla, pitää vaan olla mahdollisimman korkeet piikit kantapäissä, miksihän tollaset on koskaan keksitty.

Hölmön näköiset kapineet, ja kaikenlisäksi epämukavat. Sitä töpöttelyä on kammottava katsella, kun yrittävät kävella normaalisti, mutta näkee että ei se herkkua ole, silti vaan pitää pitää ne piikit jalassa. Sitten mennään mukalakivikatua poikittain ja jalat ristissä könkäten kuin auvovammaset, nurmikosta puhumattakaan.. Hyvät naurut saanut monta kertaa.

Halvat on huvit sulla=) Mutta kukin tavallaan

Vierailija
20/25 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin vaikuttaa pidätkö sukan kanssa vai ilman. Ilman sukkaa isompikin menee kun jalka tarttuu kenkään, mutta sukan kanssa on aivan hirveää jos on iso kenkä eikä se pysy jalassa. Sen jälkeen kun kerran klonksuttelin liian isoissa korkkareissa koko illan olen ostanut ennemmin vähän puristavat. Sain suonenvedon jalkaterään kun jouduin koko ajan jännittämään jalkaa, jotta kenkä pysyisi kyydissä mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän