Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka ei hyväksy että puoliso on hakenut avioeroa?

Vierailija
24.11.2018 |

Mun on vaan niin vaikea hyväksyä sitä, että puoliso on hakenut avioeroa. En haluaisi erota ja olen elämässäni täysin hänen armoillaan. Tekisi vaan välillä mieli laittaa hänet yhtä paljon kärsimään kuin mitä kärsimystä hän aiheuttaa minulle.

Millaiset fiilikset muilla joilla puolisi yksipuolisesti hakenut eroa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ei tietenkään ole minun hyväksymisestäni kiinni. Tottakai jokainen voi tehdä elämässään mitä haluaa.

Olen vaan niin katkera tuosta puolisolle, että pilaa minun elämäni. En pääse tunteesta yli.

ap

Vierailija
2/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla ihmisen kanssa, joka ei sinua rakasta? Minulla se kävisi niin itsetunnon päälle, että hakisin varmasti avioeroa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kysytä sinun hyväksyntää. Oman itsesi vuoksi sinun tulee jossain vaiheessa hyväksyä se tosiasia, että tässä kävi nyt näin ja mitään et sille voi. Niin kauan kun et asiaa hyväksy, et pääse elämässäsi eteenpäin.

Ero tapahtuu joka tapauksessa ja sillä on seurauksensa. Et voita mitään sillä, että kiellät asian itseltäsi.

Vierailija
4/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee ihan itse aiheutettua tuo. Katso  peiliin ja myönnä tappio - jos oisit toiminut itse toisin et olisi nyt tuossa tilanteessa.

Kärsimys? SINÄ lienet aiheuttanut hänelle kärsimystä sen verran että hänelle riitti. Lakkaa syyttelemästä toista ja mieti omia tekojasi.Ei kukaan ilman syytä eroa hae, törppö. Nyt se katse veks omasta navasta ja oma elämä haltuun toisten syyttelyn sijaan. Yleensä kärsimys on suora seuraus omista tyhmistä valinnoista ja päätöksistä.

Vierailija
5/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ei tietenkään ole minun hyväksymisestäni kiinni. Tottakai jokainen voi tehdä elämässään mitä haluaa.

Olen vaan niin katkera tuosta puolisolle, että pilaa minun elämäni. En pääse tunteesta yli.

ap

Mietipä montako vuotta sä olet puolisosi  elämästä pilannut?Niin?Ihan itse sinä oman elämäsi pilaat, et voi syyttää toista tuosta - oisit voinut tehdä toisenlaisiakin valintoja ja pitää liittosi.

Vierailija
6/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kohta miehelläsi on uusi nainen. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
7/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No enpä pysty mitään muuta tekemään kuin pelaamaan ilkeää peliä lasten avulla. Onko muita hyviä ideoita?

ap

Vierailija
8/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No enpä pysty mitään muuta tekemään kuin pelaamaan ilkeää peliä lasten avulla. Onko muita hyviä ideoita?

ap

Ajattele, että miehelläsi on nuori kaunis nainen ja mies ei kaipaa lapsia. Mitä, jos et pysty kiristämään miestä lapsilla?

Vierailija
9/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko aika ap nyt kasvattaa jonkinlainen selkäranka? Eikö se ole hyvä että pääset pois toisen armoilta ja voit vihdoin elää omaa elämääsi? Elämä on helvetin lyhyt ja sun ainoa, käytä se niin että sulla ja sun lapsilla on hyvä olla, mies saa vastata itsestään. 

Miten edes harkitset pilata lastesi elämän käyttämällä heitä aseena isäänsä vastaan? 

Vierailija
10/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.. ei mies kaipaa lapsiaan. Kaikki miehet haluavat vain vapauden niistä. Huono kiristyskeino. Et sä pysty miestäs kiristämään. Mies ei sinusta enää välitä, joten sun kiristyskeinot on hälle yks hailee .. ymmärrän miestäsi hyvin.. mies ansaitsee paremman naisen. Kirjoituksesta näkee, millainen ihminen olet. Et ansaitse hyvää miestä.

Vierailija
11/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että haet apua mt-ongelmiisi. Tarvitset pikaisesti ammattiapua.

Vierailija
12/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki oikean ratkaisun. Mies tietää, että kykene jatkamaan liittoa. Et ole tarpeeksi aikuinen elämään avioliitossa, vaan sinua holhotaan kui lasta ja elät muiden kustannuksella. En löydä sanoja edes millainen ihminen voit olla! Vaikken tunne miestäsi, niin olen onnellinen, että hän pääsi eroon noin hävyttömästä ihmisestä!

Vierailija
13/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ajattele, että miehelläsi on nuori kaunis nainen ja mies ei kaipaa lapsia. Mitä, jos et pysty kiristämään miestä lapsilla?

Kukaan tosimies ei aseta jotain naikkosta omien lapsiensa edelle tai sitten täytyy olla jotenkin vinksahtanut. Monesti kun aika kuluu ja tulee järkeä päähän, huomaa, että samat vaikeudet, jos ei isommatkin ovat sen "nuoren ja kauniin naisen" kanssa. Monesti se oma vaimoa tuntuu muutenkin mukavammalta ja kauniimmalta kun aika kuluu, uutuudenviehätys haihtuu ja tulee elämän realiteetit esiin hyvin kirkkaina.

Vierailija
14/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienee ihan itse aiheutettua tuo. Katso  peiliin ja myönnä tappio - jos oisit toiminut itse toisin et olisi nyt tuossa tilanteessa.

Kärsimys? SINÄ lienet aiheuttanut hänelle kärsimystä sen verran että hänelle riitti. Lakkaa syyttelemästä toista ja mieti omia tekojasi.Ei kukaan ilman syytä eroa hae, törppö. Nyt se katse veks omasta navasta ja oma elämä haltuun toisten syyttelyn sijaan. Yleensä kärsimys on suora seuraus omista tyhmistä valinnoista ja päätöksistä.

Onnea🏆 Olet sataprosenttisen aito av- mamma! Te pyöritätte tätä palstaa.

Vierailija
15/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kamala provo, kaikki kliseet kerättynä yhteen (ero toisen syy, lapset kiristyksen välineeksi).

Vierailija
16/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaan niin vaikea hyväksyä sitä, että puoliso on hakenut avioeroa. En haluaisi erota ja olen elämässäni täysin hänen armoillaan. Tekisi vaan välillä mieli laittaa hänet yhtä paljon kärsimään kuin mitä kärsimystä hän aiheuttaa minulle.

Pidä ainakin rahallisesti puolesi, puolet kuuluu sinulle. Monet eivät ymmärrä kärsimyksestä mitään jollei se kohdistu pankkitiliin,  eli maksamaan jotain. Ei se avioero ilmaistakaan ole, siinä pannaan koko omaisuus myyntiin ja puolet kummallekin. Voit saada jopa enemmän jos olet itse enemmän tuonut perheeseen rahaa ja omaisuutta esim. perinnön kautta. Siinäpähän on sitten lähtökohdat uudelle "onnelliselle" yhteiselämälle toisen naisen kanssa. Pitäisin kyllä huolen siitä, että ainakaan minun rahoillani ei juhlita sen toisen naisen kanssa. Lapsille ja itselle rahaa, sitten matkoilta terveisiä Malediiveilta pariskunnalle. Monesti vaimon luoma koti on viihtyisä ja mukava, miettii varmaan kahdesti ennen kuin vaihtaa sen johonkin surkeaan vuokrakasarmiin uuden nyksänsä kanssa. Paras olisi kun itsekin löytäisit jonkun mukavan miehen jonka kanssa elämä olisi hienoa kaikin puolin, miehet ovat mustasukkaisia jopa existään vaikka uudelle nyksälle olisi puhuttu ihan päinvastaista.

Vierailija
17/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että mies jätti tuollaisen loisen. Toivottavasti et koskaan löydä rakkautta.

Vierailija
18/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä ainakin rahallisesti puolesi, puolet kuuluu sinulle. Monet eivät ymmärrä kärsimyksestä mitään jollei se kohdistu pankkitiliin,  eli maksamaan jotain. Ei se avioero ilmaistakaan ole, siinä pannaan koko omaisuus myyntiin ja puolet kummallekin. Voit saada jopa enemmän jos olet itse enemmän tuonut perheeseen rahaa ja omaisuutta esim. perinnön kautta. Siinäpähän on sitten lähtökohdat uudelle "onnelliselle" yhteiselämälle toisen naisen kanssa. Pitäisin kyllä huolen siitä, että ainakaan minun rahoillani ei juhlita sen toisen naisen kanssa. Lapsille ja itselle rahaa, sitten matkoilta terveisiä Malediiveilta pariskunnalle. Monesti vaimon luoma koti on viihtyisä ja mukava, miettii varmaan kahdesti ennen kuin vaihtaa sen johonkin surkeaan vuokrakasarmiin uuden nyksänsä kanssa. Paras olisi kun itsekin löytäisit jonkun mukavan miehen jonka kanssa elämä olisi hienoa kaikin puolin, miehet ovat mustasukkaisia jopa existään vaikka uudelle nyksälle olisi puhuttu ihan päinvastaista.[/quote

Ap:tähän harmittaa, kun ei pääse elelemään enää miehen rahoilla.

Vierailija
19/19 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kaunasi, koska todennäköisesti pääasiallinen tunteesi on elämänhallinnan menetys. Se on kamala tunne ja kriisitilanne. Sinun kannattaisi mennä pikaisesti keskustelemaan esim. työpaikkalääkärin kautta psykologille, jonka kanssa saisit mietittyä, millä toimilla saisit elämänhallintatunteesi takaisin. Siis sellaisilla toimilla, jotka eivät ole negatiivisia sinua itseäsi tai lapsiasi kohtaan. Ulkopuolinen ammatti-ihminen pystyy jäsentämään tämänhetkistä elämääsi niin, että toivonmukaan kykenet pikkuhiljaa, tottakai toki mielummin nopeasti,  näkemään elämässäsi olevat mahdollisuudet ja positiiviset asiat myös. Tunteita tulee ja menee, mutta niiden mukaan eläminen tilanteessasi on raskasta sinulle. Tsemppiä! Lupaa, hae apua. Tunteesi ovat ihan ymmärrettäviä, mutta muista, että miehesi ei ole ihmistä kummempi olento ja maapallo kantaa päällään muutama miljardi samanlaista lisää. Älä anna yhden ihmisen liikaa hallita elämääsi.