Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoton elämäni ja rumuudesta kärsiminen - mikä avuksi?

Vierailija
24.11.2018 |

Olen todella yksinäinen ja kaipaisin parisuhdetta elämääni. Tunnen vain itseni niin vajavaiseksi, etten usko, että kukaan normaali suomalainen mies haluaisi minua puolisokseen. Kaksi aiempaa exäänikin sanoivat, että vain tyytyivät minuun paremman puutteessa, sillä olen liian ruma naiseksi. Kasvonpiirteeni ovat liian persoonalliset/sirot/oudot ja rintani ovat liian pienet (B-kuppi) sekä peppuni ja reiteni ovat vain liian isot, vaikka treenaisinkin ja vaikka olen muuten yleisvaikutelmaltani hoikka. Vihaan itseäni. Haluaisin löytää kokonaan uuden suunnan elämälleni. Mikä tähän auttaisi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Kara Webb. Onko sinulla isommat reidet kuin hänellä? Jos ei, reitesi voisivat olla makuuni vielä isommat. Oletko akateeminen? Kuulostat jotenkin pinnalliselta, kun mietit jotain kasvonpiirteitä ja se on turn off

Vierailija
2/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää sekin, kun joidenkin mielestä ja parhaimmillani olen ihan ok-näköinen, mutta tiedän, etten ole ulkonäöltäni riittävän tasokas päästäkseni hyvään parisuhteeseen. Mitä tässä oikein voisi tehdä? Mulla ei tule olemaan ainakaan pariin vuoteen riittävästi rahaa vielä plastiikkakirurgiaan, vaikka olenkin jo puolisen vuotta säästänyt sitä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, tuttuni on todella ruma, liian lihava, kieroon katsovat pahannäköistet silmät, iso ruma nenä, ohuet huulet,nököhampaat, vaatimaton koulutus.Pari kertaa aviossa, monet avoliitot takana, lukuisia poikaystäviä.Etköhän sä jonkun löydät. Tämä ko.hlö ei näytä edes tyydyttävältä täysin laitettunakaan.

Vierailija
4/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi jos laittaisit linkin instagram tilillesi niin voisimme antaa palautetta ulkonäöstäsi

Vierailija
5/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googleta Kara Webb. Onko sinulla isommat reidet kuin hänellä? Jos ei, reitesi voisivat olla makuuni vielä isommat. Oletko akateeminen? Kuulostat jotenkin pinnalliselta, kun mietit jotain kasvonpiirteitä ja se on turn off

Ei ole isommat reidet minulla. Ongelmana on lähinnä se, kun rasvaa pakkautuu siihen pepun tuntumaan liikaa ihan normaalilla syömisellä ja terveillä elämäntavoilla. Sinänsä normaalit koon 38/M ja joskus jopa S-kokoiset housut sopivat, mutta lantioni on vain liian leveä suhteessa vartalooni. Reisien pitäisi olla kapeahkot ja pepun paljon pienempi ja huomaamattomampi.

Olen ehkä juuri siksi "pinnallinen", kun olen suuren osan elämästäni pohdiskellut syytä sinkkuudelleni ja huonoille suhteilleni. Olen päätynyt siihen, että pääasiallinen syy niihin on epäonninen ulkonäköni.

Koulutukseni osalta olen sekä akateeminen että ei-akateeminen ja olen edelleenkin kahdessa Pääkaupunkiseudun tiedeyliopistossa kirjoilla melko vaikeapääsyisiä (ainakin sisäänpääsyprosenttien perusteella) aloja opiskelemassa. Lisäksi olen suorittanut tukun opintopisteitä ulkomaillakin.

T. Ap

Vierailija
6/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisi jos laittaisit linkin instagram tilillesi niin voisimme antaa palautetta ulkonäöstäsi

Mulla on instagram-tili, mutta siellä ei ole profiilikuvan lisäksi ainoatakaan kuvaa. :) En kuvaile itseäni juurikaan ikinä (poikkeuksena ulkomaanmatkoilla selfiet sen taustan/ympäristön vuoksi).

T. Ap

Vierailija
7/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että syynä on enemmänkin tuo asenne ja oman navan tuijottelu.

Vierailija
8/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmiin sinussa ei ole muuta vikaa kuin ikäsi. Olet liian nuori. M52

Vierailija
9/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että syynä on enemmänkin tuo asenne ja oman navan tuijottelu.

Jostain syystä parisuhteen löytäminen on aina ollut äärimmäisen vaikeaa minulle. Mitä kautta voisin löytää ihan käytännön apua? Kuka voisi ihan rehellisesti ja livenä auttaa minua muuttumaan sellaiseksi, että voisin löytää puolison? Mua hävettää myös kertoa sinkkuudestani ihmisille, joita en tunne kunnolla; pelkään, että he tuntevat halveksintaa, sääliä ja vahingoniloa minua kohtaan sen vuoksi.

T. Ap

Vierailija
10/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että syynä parisuhteen puutokseen on rumuutesi vaan huono itsetunto. Kukaan ei viehäty ihmisestä joka on omasta mielestään kamala ja epähaluttava. Korjaa siis suhteesi itseesi ensin. Ulkonäköä voi aina kohentaa jos jonkinmoisilla konsteilla mutta ihan oikeasti se sisin on tärkein

Vierailija
11/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas taas.

"En kelpaa parisuhteeseen mutta minulla on ollut lukuisia exiä"

"Olen vain ok-näköinen siroilla kasvoilla ja muhkealla pepulla, rintanikin ovat vain B-kuppia"

Toivottavasti ap edes häpeät, säälittävää kalastelua.

Vierailija
12/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, kuulostat todella nuorelta? Ongelmasi ei taida olla ulkonäkösi, vaan huono itsetunto. Tuo "..kuka voisi auttaa minua muuttumaan"... särähti korvaan – sinuunhan puolisosi pitäisi rakastua eikä niin että yrität muuttua joksikin toiseksi.

Vierailija
13/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole isommat reidet minulla. Ongelmana on lähinnä se, kun rasvaa pakkautuu siihen pepun tuntumaan liikaa ihan normaalilla syömisellä ja terveillä elämäntavoilla. Sinänsä normaalit koon 38/M ja joskus jopa S-kokoiset housut sopivat, mutta lantioni on vain liian leveä suhteessa vartalooni. Reisien pitäisi olla kapeahkot ja pepun paljon pienempi ja huomaamattomampi.

Olen ehkä juuri siksi "pinnallinen", kun olen suuren osan elämästäni pohdiskellut syytä sinkkuudelleni ja huonoille suhteilleni. Olen päätynyt siihen, että pääasiallinen syy niihin on epäonninen ulkonäköni.

Koulutukseni osalta olen sekä akateeminen että ei-akateeminen ja olen edelleenkin kahdessa Pääkaupunkiseudun tiedeyliopistossa kirjoilla melko vaikeapääsyisiä (ainakin sisäänpääsyprosenttien perusteella) aloja opiskelemassa. Lisäksi olen suorittanut tukun opintopisteitä ulkomaillakin.

T. Ap

Koulutuksesi vaikuttaa hyvältä, mutta ulkonäköpohdintasi ei. Toki ajatuksen tasolla ei kauheasti miellytä nainen, jonka reisi on yhtä paksu kuin mun käsivarsi, mutta tuo ulkonäköpohdinta on vielä pahempi juttu. Naisten yleinen vika on siinä, että he antavat miesten tehdä lähestymiset ja aloitteet. Toivottavasti et itse sorru siihen

Vierailija
14/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ennenkin kirjoittanut. Usko nyt hyvä ap, et tarvitse kauneusleikkauksia, eivätkä ne korjaa ongelmaasi. Sinulla on huono itsetunto,varmaan huonojen kokemusten takia. Tarvitset terapiaa.

Vierailija
15/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet, kuulostat todella nuorelta? Ongelmasi ei taida olla ulkonäkösi, vaan huono itsetunto. Tuo "..kuka voisi auttaa minua muuttumaan"... särähti korvaan – sinuunhan puolisosi pitäisi rakastua eikä niin että yrität muuttua joksikin toiseksi.

Minun vain täytyy olla realisti, sillä tällaisenaan en ainakaan kelpaa. En ole edes kovin nuori, vaan kolmenkympin hujakoilla. Olen kyllä oikeasti todella kokematon seksuaalisesti ja parisuhteittenkin osalta sekä ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinen. Opiskelu- ja työkuvioissa olen kypsä ja osaava, mutta ihmissuhteissa ja emotionaalisesti olen täysi raakile. Inhoan itseäni fyysisesti ja olen estoinen ja ujokin jne.

T. Ap

Vierailija
16/16 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Koulutuksesi vaikuttaa hyvältä, mutta ulkonäköpohdintasi ei. Toki ajatuksen tasolla ei kauheasti miellytä nainen, jonka reisi on yhtä paksu kuin mun käsivarsi, mutta tuo ulkonäköpohdinta on vielä pahempi juttu. Naisten yleinen vika on siinä, että he antavat miesten tehdä lähestymiset ja aloitteet. Toivottavasti et itse sorru siihen

Koen, että naisen tekemä aloite on vain itsepetosta, sillä miehenhän kuuluisi olla se "saalistaja". Mies laiskistuu, jos nainen on liian aloitteellinen ja aktiivinen. Lisäksi itsekin ajattelen niin, että ne parhaat naiset ansaitsevat ne puolisonsa, mutta on karvasta ja surullista olla itse nainen niiden huonoimpien, yksin jäävien joukosta.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi