Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt katsonut näitä ulkolaisia asunto ohjelmia

Vierailija
24.11.2018 |

Ja mietin että miksi kaikki haluavat makuuhuoneen yhteyteen kylppärin? Mikä siinä on ettei voida makuuhuoneesta astua puolta metriä ulos ja mennä käytävän puolella olevaan kylppäriin. Ja entäs se että pitää olla iso kellari johon voi tehdä vaikka miesluolan? Pitää olla iso vaatehuone jonne voi kävellä sisään ja jättikokonrn keittiö ja makkari.Plus iso piha.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinoin rivitalossa kyselin, onko aiemmin ollut (yhteisen) saunan pesuhuoneessa ollut kaksi suihkua, kun oli jokin vesipiste letkuineen pesuhuoneessa. "Miksi se olisi sitten vaihdettu?" Yhteissaunoissa voisi olla pari suihkua, kun koko perhe niissä käy yhtäaikaa.

Itsellä on neliöitä ollut riittävästi, mutta kylppäri on aina ollut pieni ja pimeä koppero. Jos joskus vielä muutan, haluan ikkunallisen ja tilavan kylppärin! Vaatehuoneen voisin myös ottaa käyttöön. Keittiö voi olla vaatimatonkin, kun en paljon kokkaa.

Vierailija
42/58 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vain omat kylppärit mulle ja miehelle, en yhtä isoa yhteiskäyttöön ja tuplalavuaareilla. Toinen kylppäri/vessa voisi toki olla isompi ja sellainen, jota vieraatkin pääasiassa käyttäisi. Mutta toinen voisi sitten olla sellainen hieman privaatimpi laittautumispaikka, joka minulta nyt puuttuu. Meillä on tällä hetkellä vain yksi vessa, ja inhoan sitä kun pitää odotella vuoroa aamuisin tai juhliin lähtiessä. Se laittautumisvessa voisi sitten hyvin olla vaikka makkarin yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittitalojen yksilasiset ikkunat.. varmaan vetää joka lävestä niin ja vanhanaikaiset hanat eli lämmin ja kylmä eri hanoilla. Toi yks ohjelma missä asuntoja rempataan ja stailataan myyntiä varten ja yksi sitten voittaa, kauheen räikeillä maaleilla ja tapeteilla laitetaan ja sitte tämä" asiantuntija" nainen kehuu upeeksi. Neutraalit värit kuitenkin miellyttää suurinta osaa ostajista. Mistäköhän tämä stailisti on valittu tähän?

Vierailija
44/58 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on talo rakenteilla, ja vessoja on tulossa kolme. Kolmen vaatehuoneen yhteyteen tulee kaksi vaatehuonetta, joista toinen on kahden makkarin välissä. Minusta hyvä ratkaisu ja vapauttaa seinätilaa huoneista.

Meille vanhemmille tulee walk-in-closet, ja eteiseen myös vaatehuone. Suomessa kun on neljä vuodenaikaa, vaatteille tarvii tilaa.

Viides makuuhuone on ns. mediahuone: siellä on tv ja pelikonsolit, ja projektori. Ruokailuhuoneen vieressä on pieni olohuone, jossa ei mitään medioita. Ja keittiössä on todellakin paljon laskutilaa! Sen allehan saa loputtomasti säilytystilaa.

Olkoon turhaa ja olkoon luksusta. Itsepähän se maksetaan.

Vierailija
45/58 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
46/58 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi makuuhuoneita pitää olla ainakin 5 ja jokaisessa oma kylppäri, kun ne isovanhemmatkin vierailevat kerran pari vuodessa.

Mä olen miettinyt sitä että sitten näistä viidestä se "master" on jotenkin väärässä paikassa tai jotain "vikaa" ja hirveä ulina että ei ei ei tämä nyt ole hyvä talo.

Eikö sitä voi valita makkarikseen sitten jonkun muun?

Tai vaatekaappien puute, eikö niitä voi vain laittaa niihin huoneisiin, aika isoiltahan nuo yleensä kaikki näyttävät.

Vierailija
47/58 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on tämä yksi remppaohjelma:

"Te maksoitte talosta 200 000, joten teillä jäi 157 000 käytettäväksi", ja sitten se laitetaan antaumuksella menemään.

Remonttia tehdessä tulee ilmi että joitain sähkötöitä täytyy turvallisuussyistä tehdä. No tää eukko soittaa asiakkaalle että nyt tarvitaan jokunen tonni tähän ja asiakas murheellisena myöntyy että kai se sitten täytyy.

Kuitenkin tämä suunnittelija haalaa talon täyteen ties mitä järkyttävää koriste-esinettä, teettää seinille tekstejä tilaustyönä jostain metallista, tilaa käsityönä tehdyt metallikaiteet terassille. Eikö näistä jostain nyt olisi voinut karsia?

Vierailija
48/58 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAssa keskiluokka ja rikkaat elävät hulppeasti ainakin suomalaisen näkökulmasta, mutta köyhät sitten puolestaan tosi kurjasti.

Vierailija
49/58 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rupesi kiinnostamaan se asia että miten voikin olla että noissa house huntereissa niillä on vain 3 vaihtoehtoa, ja aina valitsevat sen yhden.

Googlasin pikaisesti, ja koko hommahan näyttäisi olevan feikkiä.

Juttujen mukaan he olisivat jo ostaneet sen talon, ja sitten etsitään ne 2 muuta vaihtoehtoa, jotka eivät ehkä ole edes myytävänä vaan saattavat olla kavereiden kämppiä.

Vierailija
50/58 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin nuo kaikki. Ihme ettei suomalaiset erittäin reviiritietoisina halua kahta allasta ja suite makkaria. Mies kellarikin olisi hyvä. Vaatekomerokin on ihan must.

Jos ei ole noita kokeillut, niin ehkä ei niitä osaa kaivata. Itse en tajua graniitti- tai marmoritasoja. Varsinkaan vaaleana. Kivi on huokoinen ja kemikaalialtis materiaali. No ehkä ne pinnoitetaan jotenkin, en tiedä.

Vierailija
51/58 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä neliökaupalla sitä saaraketta? Juu laskutilaa tarvitaan, mutta sitä saa muutamalla hyvin sijoitetulla avohyllyllä ja lattiapintaa säästyy. Työtaso riittää työskentelytilana ja onhan myös apupöytiä, pyörilläkin

Käsittääkseni sen saarekkeen ympärillä viettää koko suku laittamassa thanksgivin-ayerioita yms.

Vierailija
52/58 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana pskankatku leijailee hivelemään sieraimia kesken aamu-unien...ahh mitä luksusta.

Onhan niissa kylpyhuoneissa ovi jonka voi sulkea ja sahkoinen poistoventtiili joka vetaa hajut ulos.

Suihkun ymparilla on ovet ja lattiassa reunallinen allas, ei tarvitse lattioita luututa eika sukkiaan kastella. Suomalaiset ovat viela kylpyhuonesuunnittelussa valovuosia jaljessa.

Vierailija
53/58 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niillä perheillä on aina aikataulu, miten mennään hammaspesulle. Laitoselämää olen nähnyt Saksassa että pesupaikkoja oli kymmenen vierekkäin,  se olikin laitos.  En muista olleeni kylpyhuoneessa yhdessä mieheni tai poikieni kanssa. Se siitten meidän kultturia  . On meillä 2 kylpyhuonetta , yksi erillinen vessa ja alakerrassa iso kylppäri ja sauna , siellä on myös kylpyamme. 

Vierailija
54/58 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä e myöskään ymmärrä kahta allasta. Ei me mieheni kanssa koskaan yhdessä käydä vessassa/pesulla.

Kaikkia ei kiinnosta hinkata siipan karvanpätkiä ja räkää altaasta.

Vierailija
55/58 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meille tulee masturbatroom

=mancaive?

Vierailija
56/58 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USAssa keskiluokka ja rikkaat elävät hulppeasti ainakin suomalaisen näkökulmasta, mutta köyhät sitten puolestaan tosi kurjasti.

Ei köyhien kuulukaan viettää juhlia muiden rahoilla.

Vierailija
57/58 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se yläkerran makkari on suljettua aluetta, on siinä maassa tunnettu tapa mennä meluisten kutsujen aikana muka vanhempien kylpyhuoneeseen asioille. Silloin se vieras saa rauhassa tutkia yöpöydän laatikot ja lipastot ja vessan kaapin lääkkeet, kumit tai pessaarit. Tekee sitten omia päätelmiään. On tärkeätä tietää mitä aineita käyttävät vai onko vain reseptilääkkeitä.  Se on sitä heidän kulttuuriaan. Minulla on puolet suvusta USA : ssa. Suomi on niin pieni maa ettei kukaan ole ihan vieras, aina joku tuntee lapsuudesta asti.

Vierailija
58/58 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kotilainen aina ulkolaisen voittaa.

Veit sanat suustani🐷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi