Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+5kg painoa ja voi luoja että näytän kamalalta

Vierailija
24.11.2018 |

Mikään vaate ei istu, naama on jotenkin pöhöttynyt ja olemus on tätiytynyt. Juu, jouluherkut jää kyllä välistä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino tuskin on ongelmasi vaan ikä. Nuori nainen on kaunis näky, vaikka muutama kilo ylimääräistä olisikin, mutta vanha nainen on vanha. Turha itseään on ylipainon suhteen soimata, kun syy on asioissa, joita et voi muuttaa. 

Ikä ei ole vielä toistaiseksi ollut mulle ongelma. Ap

Olemus on tätiytynyt, mutta ikä ei ole ongelma? Taisi osua maaliin tuo kommentti, ja sinussa ei ole naista sitä myöntämään?

Tätimäisiä voi olla jo 20v., ja tyttömäisiä vanhemmissa, riippuu ihan raameista. Joillakin on lintumainen keijukaisen kroppa siroine luineen ja toinen taas on raskasluinen ja painoa kertyy helposti, siis ns. pyknikko tyyppi. Sille rakenteelleen ei kukaan voi mitään.

Vierailija
22/22 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka moni on ei mieltä, niin kauneus tulee sisältäpäin. Olen normaalipainoinen, ei ylipainoinen, mutta en vaan näytä hyvältä.

Sisäinen hehku tai ulospäin näkyvä kauneus tulee jostain muualta kuin kilogrammamääristä.

käyn neuroottisesti vaa alla joku päivä kun olen sairastanut sekamuotoisen syömishäiriön aikaisemmin. Nyt syön normaaalisti ja olen normaalipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä