Maksaisitko 32€ pyjamasta?
Kommentit (36)
Maksaisin ja olen maksanut enemmänkin
Juu! Ja enemmänkin, jos olisi todella mieleinen. Edes 100€ ei tuntuisi liialta – vaikka tietenkinhän sitä kaikista mieluiten maksaisi 0,99€, vaikka olisikin mieluinen juttu.
En. Lapsillakin yövaatteet on pitkälti niitä trikoopaitoja joihin on tullut ikirahra tai leggigsejä joissa on pieni reikä. Rahaa kyllä olisi, mutta en näe mitään järkeä.
Kyseessä Victorias secret pyjama.. .onkohan laatu millaista vr H&m
ap
Maksaahan jotkut pelkistä alushousuista tuon hinnan. Kysymys kai on koetko saavasi rahoillesi vastinetta, haluatko kyseisen tuotteen niin että se on tuon väärti. Itse olen enemmän miehen t-paita -tyyppiä, mutta eihän tuo paha hinta ole jos tuotteesta on iloa.
Vierailija kirjoitti:
En. Lapsillakin yövaatteet on pitkälti niitä trikoopaitoja joihin on tullut ikirahra tai leggigsejä joissa on pieni reikä. Rahaa kyllä olisi, mutta en näe mitään järkeä.
Lapselle vanhat päivävaatteet yöpuvuksi. Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on negapeukutettavaa? Onko fiksumpaa heittää itkevän lapsen lemppari-dinopaita roskiin ja ostaa 20e eurolla kaupasta paita jonka hintalapussa lukee "yöpaita"? Tai miten hieman rispaantunut resori tai pieni vahingossa saksittu vekki polvessa haittaa nukkumista?
Ekologista ja taloudellista.
Maksaisin, mutta vs pyjamaa en ostaisi. Halpahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo joka vastasi näin, mutta miksi siis ei? Ei tietty fiksumpaa ostaa vaan uutta, kuluttaa enemmän jne? Meillä todellakin käytetään vanhoja vaatteita yövaatteina. Joskus olen saattanut jonkun uudenkin ostaa - vaikka kirpputorilta.
Vastaus kysymykseen: en maksaisi.
No ei oo pyjamaksi kallis. Itse en tosin käytä pyjamaa, joten henkilökohtaisesti en maksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne toimivat siihen tarkoitukseen oikein hyvin. Miksi ei? On meillä yövaatekäyttöön uutenakin ostettuja leggingsejä, jotka toimivat loistavasti, ja niillä keltaisilla leggareilla joihin on jäänyt mustikasta pieni tahra voi nukkua niilläkin mainiosti. Ihan älytöntä olisi heittää sellaiset pikkuvikaiset, toimivat, lapselle mieluiset pois ja ostaa uutta kaupasta.
Jos olisin rikas niin ehkä silloin. Mutta olen normaalituloinen, ja mielummin laitan rahani johonkin muuhun, esim matkusteluun. Tai panostan laadukkaisiin kenkiin.
Oikeastiko tuo on jonkun mielestä paljon? Pyjama todennäköisesti kestää käyttöä luokkaa 10 vuotta, ja kolmen euron vuosikustannus on lähes ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on negapeukutettavaa? Onko fiksumpaa heittää itkevän lapsen lemppari-dinopaita roskiin ja ostaa 20e eurolla kaupasta paita jonka hintalapussa lukee "yöpaita"? Tai miten hieman rispaantunut resori tai pieni vahingossa saksittu vekki polvessa haittaa nukkumista?
Yöpuvut on erliaisia kuin päivävaatteet. Yöpuvut on löysiä ja mukavia. Tuntuma on ihan eri kuin päivävaatteissa. Ei tulisi koskaan mieleenkään siirtää päivävaatteita yöpuvuksi. Mielummin vaikka nukkuu ilman vaatteita tai alusvaatteet päällä
Ostin just miehelleni ja itselleni uudet pyjamat. Maksoivat n. 60€/kpl mutta se ei mielestäni ole paljon koska tulevat olemaan käytössä varmaan n. 10v, eli 6€/nuppi/vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöpuvut on erliaisia kuin päivävaatteet. Yöpuvut on löysiä ja mukavia. Tuntuma on ihan eri kuin päivävaatteissa. Ei tulisi koskaan mieleenkään siirtää päivävaatteita yöpuvuksi. Mielummin vaikka nukkuu ilman vaatteita tai alusvaatteet päällä
Tämä riippunee niistä päivä- ja yövaatteista ja käyttäjän mieltymyksistä. Ei meillä lapselle farkkuja tai neuletakkia yöksi laiteta. Lapsi itse pitää enemmän leggingseistä kuin lepattavista lahkeista (näihin vaatii aina sukkalukot) ja aika saman mallisia nuo yöpaitoina ja päiväpaitoina myydyt trikoopaidat on. Itse asiassa päivävaatteissa on usein joustavampi ja käytössä mukavasti pehmentynyt kangas. Jos lapsi saa itse yövaatteensa valita niin leggarit ja käytöstä poistunut isosiskon vanha Ryhmä Hau -t-paita sieltä valitaan :)
Itsekin nukun trikootopissa (ja tarvittaessa leggingseissä) jotka on ihan "päivävaateosastolta" poimittu.
No mikä ettei jos se olisi juuri sellainen kun haluan, yli 50e tuskin kuitenkaan.