Enää ei jaksa yrittää yhtään mitään naisten suhteen
Olkaa sitten. Pitäkää myös tunkkinne. Jos edes tiedätte, mitä sillä tehdään. I'm done. Mutta eipä se ketään kiinnosta.
Ja tarkistusluku tälle viestille on näköjään 666.
Kommentit (7)
Tervemenoa. Et edes yrittänyt vaan valitat sitä ettei naisia ole sun ovella jonoksi asti ilman että sun tarttee tehdä mitään ite.
Perjantai-ilta av:llä voi johtaa tuohon lopputulokseen.
Et edes yrittänyt. Kotona odottelua ei lasketa yrittämiseksi. Eikä sitä kun tarjosit instassa lohtuseksiä Sara Siepille.
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa. Et edes yrittänyt vaan valitat sitä ettei naisia ole sun ovella jonoksi asti ilman että sun tarttee tehdä mitään ite.
Vielä kun kerrot että mikä niissä naisissa on niin ihmeellistä että pitäisi oikein yrittää ja tehdä kaikkia temppuja, jos arvon prinsessa heltyisi? Tätä olen itse miettinyt, mutten ole vastausta keksinyt. Ei se kuitenkaan tarkoita että minun pitäisi istua pimeässä neljän seinän sisällä ranteitani viillellen.
Ehei. Kyllä se on nyt teidän naisten vuoro olla aktiivisia, hurmaavia ja yrittää kovasti.
Pitäskö sun ap pyytää ton naisen yhteystiedot, joka on aloittanut ketjun ettei jaksa enää yrittää miesten suhteen? Teillä voi olla yhteistä
Jos lohestakin sanotaan, että se on niin hyvä kala, että kannattaa pyytää vaikkei saisikaan. Naisesta puhumattakaan.