Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo rupesi yksi maljakko kiinnostamaan kun sen arvo selvisi

Vierailija
23.11.2018 |

Maljakko on mummuni peruja (kuoli jo reilu 20 vuotta sitten). Maljakko luonnollisesti päätyi äidilleni, sen jälkeen sitä on kierrätetty sisarusteni kodeissa. Viimeiset vuodet se on pölyttynyt meillä.

Noh, mä aattelin alkaa karsia tavaraa ja tietty myydä pois, ei tässä mitään rikkaita olla joten jokainen euro tulee kyllä ihan tarpeeseen. Maljakon arvo paljastui vasta kun olin laittanut sen myyntiin. Parhaimmillaan tuosta voisi saada about sata euroa, joskin tuo meikäläisen on vähän naarmuilla, joten arvo ei luonnollisestikaan ole ihan noin paljoa. Google tosin antaa ihan muita summia, lähemmäksi parisataa euroa mutta niin paljoa siitä ei missään nimessä voi saada.

Tästäpä vasta riemu repesi. Nyt yhtäkkiä sillä onkin kauheasti tunnearvoa äidilleni ja sitä ei missään nimessä saa myydä. Eipä liene sattumaa, että kiinnostus heräsi tasan siinä vaiheessa kun arvo selvisi (äitini ja isoveljeni ilmeisesti luulevat Googlehaun vuoksi, että tosta tosiaan voisi saada jopa sen 200e. Ehei, 50e lienee ehkä realistisin summa).

Ja kas kummaa, mikään muu mummulta jäänyt tavara ei kiinnosta. Ei tietenkään, niillä ei ole rahallista arvoa.

Oikeasti, kukaan ei ole vuosiin kysellyt tuon maljakon perään.

Olenko nyt ihan mulkku jos myyn sen kuitenkin? Mulle se on annettu (tai oikeastaan tuotu kysymättä, en olisi sitä edes halunnut mutta tuonne hyllylle se kuitenkin jäi).

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän