Poikaystävä jäi kiinni valehtelusta
Mitä teen?? Poikaystävä lopetti tupakoinnin silloin kun tavattiin eli vähän yli vuosi sitten ja on muutaman kerran sortunut ja aina kertonut siitä. Ja mua ei haittaa tupakointi eli ei sen takia lopettanut.
Nyt kuitenki löysin viimeyönä poikaystävän työvaatepussista monta tyhjää tupakkiaskia. Ja on koko ajan kiistänyt polttaneensa kun oon välillä ihmetellyt tupakanhajua hengityksessä ja vaatteissa. Kirkkain silmin valehdellut päin naamaa MONTA kertaa. Ja viimeksi eilen puhuttii kuinka ei oo tehnyt mieli tupakkaa pitkään aikaan yms.
Poikaystävä on suhteen alusta asti sanonut vihaavansa valehtelijoita ja olevansa aina äärimmäisen rehellinen.
En enää luota mun poikaystävään ja oon vaan itkenyt koko päivän ja asutaan yhdessä.. poikaystävä on viimeyöstä asti ollut eri huoneessa eikä olla nähty sen jälkeen ku heitin ne askit sen naamalle
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi että eroatte, olet väkivaltainen psyko joka ei ansaitse miestä
Tämä. Taisitten kyseessä on alle 20v nainen
En heittänyt askeja suoraan naamalle vaan rinnuksille ja en mitenkään viskonut.. se ei edes herännyt siihen vaan jouduin tökkimään hereille.
Sinun päällesi saa viskoa tavaroita ja herättää väkivalloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi että eroatte, olet väkivaltainen psyko joka ei ansaitse miestä
Tämä. Taisitten kyseessä on alle 20v nainen
En heittänyt askeja suoraan naamalle vaan rinnuksille ja en mitenkään viskonut.. se ei edes herännyt siihen vaan jouduin tökkimään hereille.
Sinun päällesi saa viskoa tavaroita ja herättää väkivalloin?
Onko kenties luetunymmärtämisessä jotain vikaa kun nimenomaan sanoin että en viskonut.
Joo tyhjät tupakkiaskit rennolla ranteella heitettynä sattuu ihan hemmetisti
Valehtelu satuttaa eniten. Puhu miehesi kanssa, ehkä hän pelkää konflikteja. Tulee siis valehtelenaan tulevaisuudessakin
Jätä se sika.