Sinkuille:
Kommentit (23)
Jokin muu, mikä?
En ole kiinnostunut deittailusta.
Emme tavanneet livenä ekaa kertaa mutta yhteisen kiinnostuksenkohteen kautta netissä ja pian tutustumisen jälkeen tapasimmekin.
Vierailija kirjoitti:
Jokin muu, mikä?
En ole kiinnostunut deittailusta.
Tämä.
Olen kokeillut netin deittisivustoja, mutta ei ollut oikein tarjontaa omassa ikäluokassa. N46
En halua tuhlata aikaani turhaan deittailuun, joka ei kuitenkaan johda mihinkään.
Te, jotka ette ole kiinnostuneita deittailusta, oletteko mieluiten siis yksin?
En oikein usko sovelluksiin. Varsinkin Tinder- deittailu on monille vaan harrastus, jolla saa seksiä.
Olen mieluiten yksin. Olen pettynyt miesten tunteettomuuteen.
Joku muu, mikä?
Ei kiinnosta enää. On ollut deittailua jotka eivät johtaneet mihinkään. Monta huonoa parisuhdetta. Pari kertaa mut on jätetty.
Olen harkinnut, mutta eipä tällä naamalla kannata mitään kuvia itsestään laitella mihinkään deittihommiin. Varmemmin saa naisen kun ei edes yritä.
M25
Tapaan ihmiset aina irlissä, en pysty kiinnostumaan pelkästä kuvasta ja kuvauksesta. Kaikki suhteeni ovat alkaneet kavereiden kavereitten kautta, niin tämä vireillä olevakin.
Pitäisi olla joku muu tapa tutustua. Live-elämään sopiva. Jotain sinkkumarkkinoilla kaiken ikäisille tms.
Minua ei kiinnosta parisuhde-elämä, eikä näin ollen kumppanin metsästyskään.
En kyllä kustu myäskään itseäni sinkuksi, mutta vastasin silti.
(Minusta "sinkku" on sellanen tyyppi, joka on vailla puolisoa ja haku päällä. Minä en sellanen ole).
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta parisuhde-elämä, eikä näin ollen kumppanin metsästyskään.
En kyllä kustu myäskään itseäni sinkuksi, mutta vastasin silti.
(Minusta "sinkku" on sellanen tyyppi, joka on vailla puolisoa ja haku päällä. Minä en sellanen ole).
Kyllä sinkku on kuka vaan sellainenkimyksineläjä, joka ei hae ketään.
myös parisuhteessa olevat voivat vastata, kuten vastaisivat sinkkuina.