Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinä SINKKU olet viimeksi

Vierailija
23.11.2018 |

Harrastanut seksiä? Siis ihan yhdyntää.
Nyt ei kasketa suihinottoja tai muita vaan ihan yhdyntää. Ite saanut munaa viimeksi jouluna 2016 että vähän jo kaipais sitäkin. Muuta häslää kyl ollut mutta se yhdyntä. Yhdenillan juttuja en harrasta enkä baareis käy enkä juuri juokaan niin miksi kävisin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesä 2015. Exä

Mä en sinkkuna kaipaa sitä seksiä eniten vaan yhdessäoloa ja läheisyyttä. Kumppanuutta.

Osaan kyllä omat orgasmit hoitaa helposti. En todellakaan lähde mitään yhden illan arpaa kokeilemaan.

Eihän ne orkut tunnu edes samalta jos itse ne hoitaa.Paremmalta tuntuu kun joku toinen saa ne aikaan.

Ainakaan mulla ei ole ollut kumppaneita, jotka osaisi niitä saada aikaan.

Osasitko tai kehtasitko edes esittää toivomuksia siitä, kuinka sinua pitää kohdella ja kosketella, että laukeaisit? Vai olivatko tilanteet kerrasta toiseen niin jännittyneitä, ettet olisi pystynyt millään konstilla saavuttamaan orgasmia? Vai oletko peräti niin estoinen, ettet ylipäätään laukea kuin yksin?

Vierailija
22/25 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime sunnuntaina, täysin uusi tuttavuus ja sovittiin nimenomaan seksitreffit. Olisi halunnut tulla taas viikonloppuna mutta mulle ei sovi. Edellisestä seksikerrasta olikin mitä, viisi viikkoa niin alkoin käymään hermon päälle. Hakusessa siis hyvä fwb- suhde. Tämä mies oli ihan jees ja antoi hyvää kyytiä mutta joku tietty kipinä mun mielestä puuttui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34 kirjoitti:

Viime sunnuntaina, täysin uusi tuttavuus ja sovittiin nimenomaan seksitreffit. Olisi halunnut tulla taas viikonloppuna mutta mulle ei sovi. Edellisestä seksikerrasta olikin mitä, viisi viikkoa niin alkoin käymään hermon päälle. Hakusessa siis hyvä fwb- suhde. Tämä mies oli ihan jees ja antoi hyvää kyytiä mutta joku tietty kipinä mun mielestä puuttui.

Viidi viikkoa nyt ei ole aika eikä mikään olla ilman.Koitapa olla 5v olla ilman ja sano sitten vasta käykö hermoille.

Vierailija
24/25 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N34 kirjoitti:

Viidi viikkoa nyt ei ole aika eikä mikään olla ilman.Koitapa olla 5v olla ilman ja sano sitten vasta käykö hermoille.

😳

Mulle tekee jo yksikin päivä tiukkaa. 😣

Vierailija
25/25 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä viimeksi,edellisenä viikonloppuna edellisen kerran

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme