Miehellä naisten dödö?
Eikö teistä ole outoa jos mies haisee naisten dödölle tai antibersberantille? Minusta antaa hedelmäkakku vaikutelman. Yksi tuttu mies haisi tänään naisten dödölle. Antaisitteko miehenne panna kainaloon naisten dödöä tai antibersberanttia??
Kommentit (10)
on todella outoo voipi olla että se mies onpi hintta puli mehu maija mies
Noitahan on niin monen tuoksuisia, minullakin on yks joka lähinnä joltain kukkasilta tuoksuu (JEAN PAUL GAULTIER Le Male) Kuulemani mukaan neitojen nenuun tuoksuu hyvältä toi.
https://www.perfume.fi/products/Jean-Paul-Gaultier-Le-Male-Eau-de-Toile…
Eihän siinä mitään jos itsetunto kestää "haissa" kukkasilta :D ja eihän ole sen kummempaa jos tykkää. Menee vähän väärällä periaatteella jos pitää pelätä haisevansa naiselta ja pelätä ympäristön tuomiota :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Antiperspirantti*
Ei ole B kirjainta tuossa sanassa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni sönkkö
Jonne hiljaa ja juo megis
Tää on varmaan mun mies :D
Se nyt vaan käyttää mun dödöä, kun tykkää enempi siitä tuoksusta. Lisäksi sanoo että on paljon kivempi haista minulta kuin miesten dödöltä vaikkapa työpäivän aikana. Älä ota niin vakavasti hei!
Ei kai nyt joku antibersberantti kuivuttuaan edes juuri tuoksu miltään, jos nyt ei koko vartalolle ja vaatteille suihkuttele puolta pulloa niinku jotkut teinipojat laittaa Axea :D
Antaisinko ? No en kai minä jumalauta sitä päätä, mitä mies omaan kainaloonsa tunkee...