Mitäs jos tänää jätettäisiin ne viina ostamatta ja annettaisiin lapselle selvä viikonloppu
Olisitte lasten kanssa selvinpäin ja ulkoilisitte.
Kommentit (39)
Nykyään lapset nettipelaa viikonloppuisin. Ei niille viina maistu.
Kysymys aloittajalle: miten mun lapset häiriintyvät, kun juon muutaman lonkeron heidän mentyään nukkumaan? Ja miten se estää ulkoilemisen yhdessä?
En osta viinaa. Viiniä sen sijaan ajattelin ostaa:)
Häiriintyykö jonkun muun lapset siitä että minä juon viinaa? En tiedä ketään lasta jonka kanssa voisin ulkoilla jos jättäisin viinan juomisen välistä.
Lapsista saa hyviä ryyppykavereita. Otetaan vinkkua ja jutellaan siitä kuinka elämä on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys aloittajalle: miten mun lapset häiriintyvät, kun juon muutaman lonkeron heidän mentyään nukkumaan? Ja miten se estää ulkoilemisen yhdessä?
Alkkis aina selityksiä vaatimassa.
Ai täällä on taas vaihteeksi tätä lajia ulosteenjauhantaa: "Lapselle selvä viikonloppu."
How beautiful!
Jokainen lapsi saa ihan vapaasti olla viikonlopun selvänä ilman väsynyttä höpinääsikin: ei Sinua ja lässytystäsi mihinkään tarvita.
Siks'toiseen, kenelle yrität viestiäsi suunnata? Ellet ole sattumoisin huomannut, tämä palsta on täynnä lapsettomuuttaan raivoisasti perustelevia voimaveloja, synnytystalkoitten vastustajia, abortin kannattajia, moderneja naisia, 1990-luvulla syntyneitä viinanvihaajia, kieltolain kannattajia ym. samanlaisia hulluja hörhöjä kuin Sinä itsekin.
Terveisin
Vastentahtoisesti lapseton ja naiseton mies, Vatalanami, Velan vastakohta.
En koske viinaan. Ostan vain lavan A-olutta ja pari isoa hanapakkausta punaviiniä. Ei mitään änkyröitä, mutta kunnon perushönö koko viikonlopun. Voi ulkoilla ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkkis aina selityksiä vaatimassa.
Absolutisti aina valistamassa ja valittamassa.
Jätetään joo ne sikiöt tekemättä ja otetaan pienet sille!
Ei ole naista eikä lapsia. Eikä "ruuhkavuosia" :D
Aamulla hain vasta leivotun ruisleivän ja nyt lähden raappaamaan auton ikkunat. Pil"lua kyllä tekisi mieli.
Anna vaan aloittaja-alkkis keskenäs
Jätä ihmeessä ostamatta. Hyviä ulkoilukelejä lasten kanssa!
Otan viiniä tänään ja ulkoilen huomenna.
Ihan se hakee itse omat viinansa jos on hakeakseen. Käsitykseni mukaan ei tosin ole lähdössä mihinkään kun huomenna on peli, ja toissa viikonlopun oli opiskelukavereidensa kanssa risteilyllä.
lapsilleko se aloittaja sitten normaalisti sitä viinaa ostaa?
Lapset on pelokkaita epävarmoja aikuisten seurassa jotka juopottelee.
Puhelias lapsi muuttuu hiljaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos tänää jätettäisiin ne viina ostamatta ja annettaisiin lapselle selvä viikonloppu
Hyvä idea ap! Anna toki lapsellesi ja itsellesi selvä viikonloppu, jos niitä ei kovin paljon perheelläsi ole ollut. Jos koet, että alkoholinkäyttösi ei ole hallinnassa, niin kannattaa hakea apua. Hyvää ja selvää viikonloppua sinulle ja perheellesi aloittaja!
E.
Yksi lonkero ei tekisi pahaa sinullekaan.