Lahdessa kidutettu kissaa
Googleta ess kidutettu kissa, en haluu enää avata sitä sivua. Opettakaa hyvät vanhemmat lapsillenne kunnioitusta eläviä otuksia kohtaan. Jos sillä estettäisiin edes joitain näistä rääkkäystapauksista.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut yhtä inhottavasta tapauksesta. Kuka pystyy repimään hännän irti kissalta?
Näitä valitettavasti löytyy paljon enemmän ja ympäri Suomea. Kissankiduttajat vain harvoin jäävät kiinni kun kissaa ei koskaan löydykään. Luulisi että tässä vaiheessa viimeistään ihmiset ymmärtäisivät suojella lemmikkejään maailman pahuudelta ja pitää ne sisällä tai valjaissa.
Kissoja ei kuulu pitää irti sen enempää kuin koiriakaan. Enkä tarkoita, että mikään, yhtään mikään ikinä oikeuttaisi tällaista rääkkäystä! Mutta sisällä pitämällä sen olisi voinut estää.
Vierailija kirjoitti:
Kissoja ei kuulu pitää irti sen enempää kuin koiriakaan. Enkä tarkoita, että mikään, yhtään mikään ikinä oikeuttaisi tällaista rääkkäystä! Mutta sisällä pitämällä sen olisi voinut estää.
Kissoja myös karkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissoja myös karkaa.
Juu eikä vahingoille valitettavasti voi mitään. Tässä tapauksessa kuitenkin "kissa oli päästetty ulkoilemaan".
Vierailija kirjoitti:
Eläinrääkkääjille aina sama rangaistus kuin eläimelle on tehty.
Koskisipa tämä myös niitä, jotka teurastamoissa päästävät eläviä eläimiä tainnutuksesta läpi.
Vaikka näistä kuulee usein, järkytyn joka kerta ihmisten julmuudesta. En pysty edes kuvittelemaan kissan tuskaa ja kauhua tilanteessa. Miten tuollaisen jälkeen voi enää luottaa ihmiseen? Omia kissoja en päästäisi ulos yksin ikinä, yksi niistä luottaa sokeasti kaikkiin ihmisiin. En kestäisi jos sille tapahtuisi jotain.
Eläimiin kohdistunut väkivalta ei ole pahuutta vaan sairautta.
Toivottavasti jäävät kiinni ja naamat tulee nettiin.
-Tällaisille tyypeille pitäisi antaa "palaute" kasvotusten!
Kissahan on lainsuojaton tuhoeläin. Ei sitä toki kiduttaa saa, mutta tappaa voi huoletta jos näkee irrallaan muualla kuin omalla pihalla.
Kamalaa kyllä, olin itse tuollainen lapsena :( Olin erittäin pahoinvoiva, jälkeenjääneen alkoholisoituneen yh:n lapsi, koulussa kiusattu. Jotenkin sain kieroutunutta huvia itseäni heikompien rääkkäämisestä. Eläimet nyt oli helpoin uhri. Tekoja joita olen tehnyt mm. laittanut kissan takapuoleen sinappia, ampunut niitä jousipyssyllä, kiivennyt räkättirastaan pesiä alas puusta ja kuristanut poikaset villalangasta tekemälläni hirttoköydellä :( Ja kamalaa kyllä, minä nautin siitä ja sain voimaa ja hyvinvoinnin tunnetta.
Vieläkin minua välillä askarruttaa se, että vaikka nykyisin olen hyvin käyttäytyvä aikuinen ihminen, jonka moraali ei missään nimessä hyväksy eläinten eikä ihmisten kiusaamista, niin tulisikohan tuo hullu sadisti rääkkääjä sopivissa oloissa esiin taas.
Vierailija kirjoitti:
Kissahan on lainsuojaton tuhoeläin. Ei sitä toki kiduttaa saa, mutta tappaa voi huoletta jos näkee irrallaan muualla kuin omalla pihalla.
Minkä lain tai oikeuden mukaan kissan saa tappaa?
Kissa on lemmikkieläin ja toimitettava löytöeläintaloon.
Kylläpä vielä nykyään riittää näitä kissantappajahulluja
Vierailija kirjoitti:
Sinut voisi huoletta tappaa.
Tämä kommentti oli siis kahdelletoista.
Mistä ne tietää ettei esim iso koira ole käynyt kimppuun? Vaikea uskoa että tekijä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Trolli on väärässä. Päivitä tietosi.
En ole koskaan kuullut yhtä inhottavasta tapauksesta. Kuka pystyy repimään hännän irti kissalta?