En tiennytkään, että Kauniiden ja Rohkeiden kaunotar Taylor (Hunter Tylo) on ollut ennen plastiikkakirurgiaa ihan tavallinen talliainen (kuva)
http://i845.photobucket.com/albums/ab20/cornflake_2009/huntertylo.jpg
En siis tarkoita, että olisi missään tapauksessa ollut ennenkään ruma, mutta ei kyllä tunnista samaksi ihmiseksi.
Kommentit (44)
No tuo kuva on varmaan jostain hänen teinivuosilta. (Meikki ja kampaus vihjaa että kuva on 1980-luvun alkuvuosilta) Jokaisella on varmaan ne epävarmat teiniajat, jolloin ei mikään kaunotar ole. Silloin kun Taylor ilmestyi kaunareihin ekaa kertaa, hän oli kyllä niin kaunis, että siskoni ja minä vain tuijotimme häntä ja välillä katsoimme toisiamme ja taas takaisin telkkaria, että ei voi olla totta. Tämä siis oli ennen naaman kursimista.
Huomatkaa muuten miten tuo tukkaväri ei sovi hänelle, sama kuin Siepillä, tummempi väri korostaa piirteitä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
No tuo kuva on varmaan jostain hänen teinivuosilta. (Meikki ja kampaus vihjaa että kuva on 1980-luvun alkuvuosilta) Jokaisella on varmaan ne epävarmat teiniajat, jolloin ei mikään kaunotar ole. Silloin kun Taylor ilmestyi kaunareihin ekaa kertaa, hän oli kyllä niin kaunis, että siskoni ja minä vain tuijotimme häntä ja välillä katsoimme toisiamme ja taas takaisin telkkaria, että ei voi olla totta. Tämä siis oli ennen naaman kursimista.
Huomatkaa muuten miten tuo tukkaväri ei sovi hänelle, sama kuin Siepillä, tummempi väri korostaa piirteitä paremmin.
Tylon kasvot ovat kyllä käyneet läpi useita leikkauksia. Eniten pistää silmään nenä, jota on kyllä vuoltu ihan urakalla. On toki muutakin tehty. En tiedä tarkemmin, mutta joku muu varmaan osaa paremmin selventää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän muutti kirurgisesti ulkonäkönsä, ap:n laittaman kuvan ja kaunareiden aloituksen välissä! Olen nähnyt useammankin näitä "ennen kaunareita" kuvia. Ei siis ole pelkkää teinivuosien aikaista erinäköisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Hänen kasvonsa oli kyllä leikelty jo silloin uuteen uskoon, kun hän ensimmäisen kerran näyttäytyi Kauniissa ja Rohkeissa.
Vierailija kirjoitti:
Eli 20v olisi vielä teini. Ok.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi olla näin tyhmä...
Kyllä hän kaunis oli tuolloinkin, tuikkusilmät ja kauniit huulet. Tuo hiustyyli, vai lieneekö peruukki rumentaa kyllä paljon. Varmasti oli läpikäynyt leikkauksia ennen Kaunareita, mutta esimerkiksi tässä on kaunis:
https://itallhappensinthedark.files.wordpress.com/2010/10/huntertylo1.j…
-
Näyttää kyllä vanhemmalta mitä tossa kuvassa onkaan :D Varmaan toi tätitukka sen tekee. Mutta en kyllä tunnistais samaksi, toisaalta tiedän vain miltä näyttää Kaunareissa ja sekin oli joskus lähempänä vuosituhannen vaihdetta.
Kyllä se kaunis oli silloin kun Kaunarit alkoi Suomessa, joskus 1990-luvun alussa. Pikkuhiljaa sitten alkoi ulkonäkö muuttumaan. En ole vuosikausiin seurannut enää, mutta juorupalstoiltahan näitä bongailee. Kyllä usein ajattelen, että onkohan nämä itse tyytyväisiä "kauneus"leikkauksiinsa? Joillakin sentään sujuu hyvin ja tulos on hyvä, mutta kyllä joillakin menee niin överiksi. Kai noihinkin sitten jää koukkuun? Jotkut vanhenee kauniisti (tai heidät osataan operoida kauniisti?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylon kasvot ovat kyllä käyneet läpi useita leikkauksia. Eniten pistää silmään nenä, jota on kyllä vuoltu ihan urakalla. On toki muutakin tehty. En tiedä tarkemmin, mutta joku muu varmaan osaa paremmin selventää.
No enhän kirjoittanutkaan etteikö naamaa ole kursittu. Mutta silloin kun aloitti kaunareissa, ei kyllä ollut kiristetty ja fyllatty (ei tainnut täytteitä edes olla olemassa silloin?) nykyiseen tyyliin. Ja eiköhän Hollywoodissa lähes jokaiselle näyttelijälle ole tehty nenäoperaatio ennen kuin ura on kunnolla auennut, itse pidän sitä selviönä.
Hiustenväri, kampaus, ilme, meikki - kaikki tämä tekee paljon. Eihän tuo kuvan tyttö kasvonpiirteiltään näytä eroavan siitä "myöhemmästä" Hunter Tylosta? Samat paksut huulet (tosin mutrulla tässä kuvassa), sama nenä. Otsis pois ja ruskea tukka tilalle, niin voisi näyttää jo tutulta.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQV-fzFwZHew6-RRfJ…
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kaunis oli silloin kun Kaunarit alkoi Suomessa, joskus 1990-luvun alussa. Pikkuhiljaa sitten alkoi ulkonäkö muuttumaan. En ole vuosikausiin seurannut enää, mutta juorupalstoiltahan näitä bongailee. Kyllä usein ajattelen, että onkohan nämä itse tyytyväisiä "kauneus"leikkauksiinsa? Joillakin sentään sujuu hyvin ja tulos on hyvä, mutta kyllä joillakin menee niin överiksi. Kai noihinkin sitten jää koukkuun? Jotkut vanhenee kauniisti (tai heidät osataan operoida kauniisti?).
Se, että Hunter oli mielestäsi tuolloin kaunis, on merkki siitä, että hänet osattiin operoida.
Hassua, että moni ajattelee tuon näyttelijän aloittaneen Kaunareissa jotenkin luonnontilaisena.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän kaunis oli tuolloinkin, tuikkusilmät ja kauniit huulet. Tuo hiustyyli, vai lieneekö peruukki rumentaa kyllä paljon. Varmasti oli läpikäynyt leikkauksia ennen Kaunareita, mutta esimerkiksi tässä on kaunis:
https://itallhappensinthedark.files.wordpress.com/2010/10/huntertylo1.j…-
No jaa, tuossa kuvassa oli jo menettänyt kauneuttaan. Tässä kuvassa minusta Hunter Tylo oli vielä kaunis:
Minä kanssa lapsena ihailin hänen kauneuttaan. Nyt aikuisena olen youtubesta katsonut vanhoja pätkiä kaunareista ja kyllähä nuori Brooke oli se oikea kaunotar! Taitaa olla vieläkin paremmin säilynyt?
Miten joku voi väittää, että linkin Debbiellä ja Kaunarien Hunterilla olisi sama nenä?
Minua on aina kiusannut Hunter Tylossa se, että kasvot ovat niin kapeat suhteessa nenään. Kapeakasvoisilla yleensä on isohko nenä, kuten hänelläkin ennen leikkauksia.
Toinen vastaava on Tori Spelling. Kasvojen mittasuhteet oikein huutavat, että leikattu on.
Pyöreäkasvoisille sitten sopii pieni nöpönenä, aito tai ei.
Etkö AP katsonut kauniita ja rohkeita ysärillä, noloo
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi väittää, että linkin Debbiellä ja Kaunarien Hunterilla olisi sama nenä?
Kuka on niin väittänyt? Ei ainakaan tässä ketjussa kukaan.
En minäkään. Muistan kuinka ihailin häntä lapsena...ja kaikki valhetta olikin.