Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei osaa avata astianpesukoneen tukosta. Hän vain valittaa ja käskee kutsua korjaajan paikalle.

APUA TARVITAAN PESUKONEEN PUTSAUKSESSA
22.11.2018 |

Kyllä on aika neiti. Neuvokaas jos olette selviytyneet. Pitäisi pestä koneellinen heti, kun huomenna tulee vieraita. Muuten saan pestä astiat käsin, kun mies ei kuulemma osallistu tiskaamiseen.

Vesi ei poistu pohjalta, joten arvelin että on tukossa. Miehen mielestä ei ole mitään rikki.
Selvästi on ja vesi ei vedä selvästi.
Hänestä astiat ovat puhtaat ja ne voi pestä toiseen kertaan ja pestä varmuudeksi kone tyhjänä vielä kerran.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen nimi Lapatossu?

Vierailija
2/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse auo tukosta vaan täällä päätäsi haukkuen miestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin SÄ miestä tartteet? Sä voit putsata sen ihan itsekin. Haloo pahvi??

Vierailija
4/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsot sinne koneeseen, onko siellä tukosta. Ei se ole sen vaikeampaa sulle ku miehellekkään. Sä varmaan onnistut paremmin, koska epäilen sulla olevan miestä pienempi käsi.

Vierailija
5/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tyhjennyspumppu rikki. Meillä oli näin. Ei tukosta vaan pumppu hajonnut.

Vierailija
6/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa itse mutta miehen pitäisi osata? Luultavasti ette saa sitä omin avuin kuntoon, oli mikä oli.

Vierailija
7/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrvälläkö se sen tukoksen avaa?

Vierailija
8/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva noita hommia osaa itse tehdä. Ei miehet tai edistyksellisemmät naiset. Näissä ketjuissa saa aina kuulla loanheittoa. Kannattaa tilata ammattilaiset paikalle. Saavat muutekin tosi huonoa palkkaa niin ylimääräinen työ tuo lisää joulupöytään tai lasten lahjoille. Tilatkaa oikea putkimies niin se hoitaa hommat rahaa vastaan. Rahaa tarvitsee moni näinä aikoina. Rahaa ja rahaa lähinnä.

Vierailija
9/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyrvälläkö se sen tukoksen avaa?

😂😂 ilmeisesti, kun naiset ei voi sitä korjata, vaan siihen tarvitaan nimenomaan mies

Vierailija
10/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tarvitaan pitkä monen vuoden koulutus. Pesukone vaatii pitkän ammattikorkeakoulututkinnon.

Vierailija
11/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaarallista lähteä itse avaamaan jotain putkia. Tulee kovat tuhansien eurojen kosteusvauriot ja kone voi räjähtää seinille. Ottakaa nyt hel vet ti ainakin se töpseli pois seinästä ja jos miehelläsi on pora kädessä, niin käske sitä laittamaan pora pois. Pora pois nyt vaan!

Vierailija
12/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti nyt!

Lopettakaas, kun pitää laittaa kone päälle. Huomenna on syntymäpäivät.

Eli olen koettanut puhaltaa putkeen ja ei ilma kulje.

T: ap

Vierailija
13/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penikselläkö se tukos avataan? Mene sorkkimaan sitä konetta ihan itse, av-palstalla makaamisen sijasta

Vierailija
14/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se pohjassa oleva irrotettava suodatin tukossa?

Vierailija
15/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole jo tiskaamassa käsin? Kun kerran perinteistä parisuhdemallia kannatat

Vierailija
16/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se avuton sika.

Vierailija
17/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei oikeesti nyt!

Lopettakaas, kun pitää laittaa kone päälle. Huomenna on syntymäpäivät.

Eli olen koettanut puhaltaa putkeen ja ei ilma kulje.

T: ap

Etkö sä osaa hävetä itseäsi?

Ei miehen tehtävänä ole avata mitään tukoksia. Sitä varten on ammattilaiset. Tajuatko, mitä ammattilaiset tässä tarkoituksessa tarkoittavat?

Ala miettiä nyt tarkkaan. Tarvitset ammattiapua ap ihan oikeasti.

Vierailija
18/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA TARVITAAN PESUKONEEN PUTSAUKSESSA kirjoitti:

Kyllä on aika neiti. Neuvokaas jos olette selviytyneet. Pitäisi pestä koneellinen heti, kun huomenna tulee vieraita. Muuten saan pestä astiat käsin, kun mies ei kuulemma osallistu tiskaamiseen.

Vesi ei poistu pohjalta, joten arvelin että on tukossa. Miehen mielestä ei ole mitään rikki.

Selvästi on ja vesi ei vedä selvästi.

Hänestä astiat ovat puhtaat ja ne voi pestä toiseen kertaan ja pestä varmuudeksi kone tyhjänä vielä kerran.

Voi olla myös anturivika, ei välttämättä tukos. Korjaantuu vain ammattilaisen toimesta.

Vierailija
19/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun laitat miehen tiskaamaan. Ei sillä olisi kumminkaan mitään järkevää tekemistä ollut.

Essu eteen ja tiskaamaan! Voi lukea sulle samalla Reginaa.

Vierailija
20/43 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paa sinne koneeseen putkimiestä, ei siis sitä miehesi tilaamaa vaan sitä litkua ja kone käyntiin pikaohjelmalle. Mut tyhjennä vaikka jollain kipolla eka se vesi sieltä pois ettei tule tulva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi