Siunaatko ruokasi ennen syömistä?
Kommentit (8)
Viunaan ruuan kanssa usein, monesti ihan ilman ruokaakin.
Maistuuko paremmalle siunattuna? Hyvät loitsut uskiksilla jos tuo toimii :)
Siunaan aina. Se mitä sisäänsä laittaa pitää olla puhdasta. Siunaus puhdistaa ruuan bakteereista.
Tämä on todistetty tieteellisesti monesti.
Siunaus on valita terveellisiä ravintoaineita ja alkemistisen saatanalliseen sävyyn tehdä biohakkerointia kehoon.
Jumala opastaa saatanallisella alkemialla minua ikuiseen elämään.
Syön pottua raakana ja kaiken raakana. Lihaa en syö.
Hyi. Kuluttaa energiaa juosta eläinten perässä.
Kannattaa siunata käytännöllisesti. Olen kokeillut siunata rituaalisesti. Ei toimi.
Eli käytännössä mietit mitä syöt ja se ei ole lihaa.
Alkemia! c-vitamiinia keripukkiin! kirjoitti:
Siunaus on valita terveellisiä ravintoaineita ja alkemistisen saatanalliseen sävyyn tehdä biohakkerointia kehoon.
Kannattaa siunata käytännöllisesti. Olen kokeillut siunata rituaalisesti. Ei toimi.
Juu raakana ei kannata syödä. Voi tulla loisia ja menee vatta sekaisin. Sitten on kuin apina, ja paskoo minne sattuu. Onhan se hauskaa, mutta ei sinusta itsestäsi.
Muut vaan nauraa ja heiluttelee käsiä kovassa höyryssä, joka tuulee pepustasi.
Alkemia! c-vitamiinia keripukkiin! kirjoitti:
Kokeilin tota ja sain puolenvuoden ripulin ja katsannan siihen ettei tuo tautijakso aiheuttanut elimistööni syöpäkasvaimia.
Kannattaa ihan oikeasti kypsentää se ruoka. Ritarit ja ritariaikaan paistettiin aina se ruoka hyvin ettei paholainen mennyt elimistöön.
Vain ehtoollisateria siunataan.