Onks kukaan kokeillut uusia kosteusvoiteita, jotka vahan ruskettavat ihoa? Ma oon muutamana iltana laittanut uutta Doven sellaista kosteusvoidetta.
Se tuntuu tosi ihanalta, ja mahtavan hauskaa, kun iho on selvästi jo päivettynyt. Ei ole jäänyt mitään laikkuja jne. Tavallisten sävyttävien tuotteiden kanssa en ole koskaan jaksanut alkaa puljata.
Nivealla taitaa muuten olla vastaava tuote!
Oon muuten aika laiska rasvaamaan ihoani muuten, mutta nyt on selvä motivaatio ja innostus! Voin suositella!
Mietin vielä, että uskaltaisikohan laittaa kasvoillekin?
Kommentit (41)
mulla jää... laitankohan sitä liikaa?
Mulla on päivisin kasvoissa käytössä sellainen kosteusvoide, jonka suojakerroin on 25. Haluan suojata ihoa vanhenemiselta..
Mulla ei ole mikään erityisen herkkä iho, joten ajattelin kyllä ehkä uskaltaa kokeilla kasvoihinkin tuota vartalovoidetta..
laittaako 3 liikaa polviin taoi sitten sulla on niissä niin kuiva iho että kannattaa varmaan sipasta jotain muuta perusrasvaa alle.
tai voiteella. Voi tosiaan johtua siitä, että iho siellä on kuivempi ja imee enemmän voidetta.
Vierailija:
mulla jää... laitankohan sitä liikaa?
Tuota päivettävää kasvovoidetta kokeilin sellaisen näytepakkauksen ja muutaman päivän jälkeen kasvoissa oli tasainen kevyt päivetys.
täytyy ens kerralla rasvata ne ensin tavallisella kosteusvoiteella.
t.3
Vierailija:
Tuota päivettävää kasvovoidetta kokeilin sellaisen näytepakkauksen ja muutaman päivän jälkeen kasvoissa oli tasainen kevyt päivetys.
Saattavat vain olla kuivaihoiselle vähän turhan keveitä muuten, mutta muuten ei mitään ongelmaa. Siis eihän nämä päivetyskosteusvoiteet mitään jatkuvasti ja ainoana voiteena käytettäviä voiteita ole.
Vierailija:
Saattavat vain olla kuivaihoiselle vähän turhan keveitä muuten, mutta muuten ei mitään ongelmaa. Siis eihän nämä päivetyskosteusvoiteet mitään jatkuvasti ja ainoana voiteena käytettäviä voiteita ole.
Tänään ajattelin ostaa kaupasta sitä ihan kokeilumielessä, vaan ei ollut!
Täytyypä kipasta isommassa kaupassa.
Paljonko maksoi?
Olen nyt pari viikkoa käyttänyt Natusanin tällaista päivettävää voidetta, myös kasvoille, ja toimii ihan loistavasti. Olen laittanut kasvoille aamuisin, illalla laitan kyllä vähän rasvaisempaa voidetta. Iho on pysynyt tosi hyvänä ja kevyt päivetys näkyy myös kasvoilla.
Sanoin vain tuon samaa rasvaa kuin vauva-jutun selventääkseni, että en käytä mitään erityisvoiteita tms. ja ihoni pysyy oikein hyvänä, vaikka olenkin laittanut vartalovoidetta kasvoille.
Jep, Natusanilla on samanlainen(AIKUISILLE TARKOITETTU) kevyesti päivettävä kosteusemulsio, keltaisessa pullossa.
t.14
(ainoastaan Biothermin sellainen oli poikkeus, mutta se ei kyllä ruskettanutkaan) että kaikista erityisesti kasvoille tarkoitetuista itsestäänruskettavista (samaten kasvojen aurinkovoiteista) saan parin päivän käytön jälkeen finnejä ja epäpuhtauksia. Jos laitan koko vartalon itsestäänruskettavaa, niin mitään epäpuhtauksia ei synny. Kosmetologikaverini mukaan johtuu siitä, että useat kasvojen itsestäänruskettavat ja aurinkovoiteet on tehty kuiva iho-tyyppiseen voidepohjaan suojelemaan ja kosteuttamaan auringon vaikutuksilta, joten normaali-ihoinen kuten minä saattaa helpolla saada niistä finnejä. Sen takia vartalon itsestäänruskettava toimii usein hyvin, koska se on voiteena kevyempi.
Miten voimakas väri näistä voiteista tulee verrattuna varsinaisiin itseruskettaviin? Olen kokeillut ties miten montaa merkkiä itseruskettavia ja aina ne ovat liian oransseja minulle ja väri tulee aina liian voimakkaana. Olen hyvin vaaleaihoinen.
Tosi hyvin sopii ainakin hänelle, tulee vain aavistuksen sävyä, ei sellaista itsestäänruskettavan oranssia vivahdetta.
Kiitos kommenteistanne!
Mäkin olen erittäin vaaleaihoinen. Olen nyt laittanut voidetta su, ma, ti iltoina. Ihoni on oikein kauniin ruskea väriltään, kuin kevyesti päivettynyt. En mä kyllä näin ruskeaksi taida normaalista tulla kesälläkään. En ole yhtään oranssinen!
Muista itsestäänruskettavista voiteista mulla ei ole kokemuksia, kuin joskus teininä 25 vuotta sitten! Ne oli karmeita aineita, joista tuli kirjava iho!
Muakin emmitytti kaupassa Doven tuoksu. Käytän yleensä hajuustettomia tuotteita. Mutta ei ole mielestäni liian voimakas. Jälkituoksukin ihan ok.
Yritin katsoa netistä Nivean sivuilta kasvoille tarkoitettua ruskettavaa voidetta. Mutta en löytänyt! Ja taidan muutenkin laittaa tuota vartalovoidetta kasvoihin! Jos kerta naamarasvat ovat enempi rasvaisia! En halua finnejä. Olen just saanut ihoni vähän paremmaksi taas.. Kiitos sinulle, joka kerroit kosmetologiystäväsi kommentit!
ja ihana rusketus on =)
paitsi kasvoissa, joihin erehdyin sipaisemaan rasvaa parina iltana. finnejä ihan kauheena... en eka tajunnut mistä johtuu, nyt tiiän . muu kroppa on kestänyt ilman epäpuhtauksia. huomenna kasvohoitoon pakko mennä..
suosittelen tätä...
Vartalovoidetta en kyllä kasvoihini laittais...