Sydän hyppää vieläkin kurkussa asti, otti koville peukkujen poisto - Onneksi peukut palasivat, kiitos
Syvä rauhallinen olotila palautuu pikkuhiljaa kehooni. Namaste!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukut on sinänsä ihan hyvä, mutta av:lla niitä käytetään väärin. Lisäksi on puhelimia, joilla saat näpättyä vaikka 50 alapeukkua kerralla helposti. Helppo kiusaamisen muoto. Erityisesti kun täällä joku kertoo jostakin omista kokemuksistaan, niin alapeukku raati on vauhdissa. Paljon järkevämpää on kertoa oma mielipiteensä ja perustella se kun alanuolettaa sata kertaa.
Muakin kiusattiin kun kerroin täällä salasuhteestani. Sain yli 100 alapeukkua enkä ymmärrä miksi!!!
Salasuhde on pikkuisen eri, kun koulukiusaaminen, lapsuudenkodin perheväkivalta, vaikea parisuhde, lapsettomuushoidot jne joista olen tänne avautunut melko avoimesti ja saanut aina haukut ja sadat alapeukut. Mutta vertaa toki kaikkien kokemuksia omiisi.
Elisahan se täällä taas. Usko jo että nuo ovat oma vikasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukut on sinänsä ihan hyvä, mutta av:lla niitä käytetään väärin. Lisäksi on puhelimia, joilla saat näpättyä vaikka 50 alapeukkua kerralla helposti. Helppo kiusaamisen muoto. Erityisesti kun täällä joku kertoo jostakin omista kokemuksistaan, niin alapeukku raati on vauhdissa. Paljon järkevämpää on kertoa oma mielipiteensä ja perustella se kun alanuolettaa sata kertaa.
Muakin kiusattiin kun kerroin täällä salasuhteestani. Sain yli 100 alapeukkua enkä ymmärrä miksi!!!
Salasuhde on pikkuisen eri, kun koulukiusaaminen, lapsuudenkodin perheväkivalta, vaikea parisuhde, lapsettomuushoidot jne joista olen tänne avautunut melko avoimesti ja saanut aina haukut ja sadat alapeukut. Mutta vertaa toki kaikkien kokemuksia omiisi.
Miks säkin kiusaat mua vaikka olin sun puolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka alanuoletit, sinustako on ihan ok esimerkiksi alanuolettaa kertaa sata kun puhun täällä lapsuudenkodin perheväkivallasta ja lytätä?
Saa alanuolettaa koska nuolettajan mielestä mitään väkivaltaa ei koskaan ollutkaan vaan olet kuvitellut kaiken ja jos jotain kuitenkin tapahtui niin se tapahtui vain itsesi parhaaksi.
Nykyään on kovasti muotia väittää omia vanhempiaan väkivaltaisiksi.
Kuinkahan iso osa näistä aikuisista muistaa väärin tai kuvittelee?
Sen lyttäämisen esiintuominen ei ole kovin älykäs eikä tarpeellinen teko. Sivistys kunniaan ja tuomitsevat peukutukset historiaan, minne ne kuuluvatkin. Ketään ei kiinnosta trollien löpinät peukuista sadalla eri ketjulla, ilman peukkujen avulla provosointia. Keskustelu oli heti parempaa ehkä johtuen siitä että nämä pari trollia olivat hölöttämässä peukutus oikeuksistaan, kauhuissaan siitä että heidän keinonsa manipuloida keskustelua ei onnistunut.
Peukutusta puolusti kommenteillaan, juuri ne henkilöt joiden ei tarvitsisi olla täällä trollaamassa muiden keskustelua. Sekin tuli hyvin esiin tässä kun peukkuja ei saanut antaa.
Keskustelu on selkeämpää ilman peukkujen avulla tuomitsemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks säkin kiusaat mua vaikka olin sun puolella?
Älä viitsi. Kommenttisi oli sarkasmia vastaukseeni ja ymmärrät sen kyllä. Et ole oikeasti mistään salasuhteesra tänne kertonut vaan yritit väittää että minä teen niin.
Älä Elisa herppaa: D
instagram.com/elisa.koistinen
Peukut on paskaa. Suurin osa tällä palstalla kirjoittaa tänne peukkujen tai alapeukkujen toivossa tai niiden pelossa. Peukkujen olemassaolo vaikuttaa kirjoittajien ilmaisuun. Ilman niitä palsta hidastuisi toki aika paljon, koska koukuttava ominaisuus poistuisi ja sen mukana sadat koukussa olevat vakiokirjoittajat (mikä olisi muuten hyvä askel heidän elämässään), mutta keskustelun taso paranisi.
Vierailija kirjoitti:
Peukut on paskaa. Suurin osa tällä palstalla kirjoittaa tänne peukkujen tai alapeukkujen toivossa tai niiden pelossa. Peukkujen olemassaolo vaikuttaa kirjoittajien ilmaisuun. Ilman niitä palsta hidastuisi toki aika paljon, koska koukuttava ominaisuus poistuisi ja sen mukana sadat koukussa olevat vakiokirjoittajat (mikä olisi muuten hyvä askel heidän elämässään), mutta keskustelun taso paranisi.
Ehkä sellaisen ihmisen pitäisi kasvaa joka kirjoittaa peukkujen toivossa? Joskus vain huvittaa kun saa paljon vihaisia peukkuja hyvälle ja perustellulle kommentille. Yleensä tätä seuraa pikainen keskustelun katoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota virta pois ja virta takas, voit peukutaa usein.
Liian vaivalloista, kestää se aukeaminenkin jonkin aikaa ja sitten pitää taas etsiä se peukutetteva juttukin. Pari kertaa noin voisi tehdäkin , mutta tuskin kukaan nyt peukkutehtailee hulluna mitään.
Paljon helpommalla pääset, kun laitat puhelimen lentokonetilaan ja takas normitilaan. Tällä tavalla voi peukuttaa äärettömästi ja nopeasti. Ainakin iphoneissa on pikatoiminto sille, että lentokonetilan saa sekunneissa päälle ja pois.
Niin ne ei tykännyt mun jutusta, jonka koen kiusaamisena.