Ostin kirpparilta melkein uudet Adidas superstar kengät
Koko 40, sitten kotona huomasin, että on miesten kengät. Ei kai haittaa, kun sopivat?
Kommentit (5)
Hmm. Jos ne sopivat jalkaasi, niin mitä väljä. - Tuskin monikaan huomaa, että sinulla on nimenomaisesti miesten lenkkarit jalassa. - Toista se olisi jos minä miehenä jostain syystä haluaisin laittaa korkeakorkoiset korkokengät jalkaani, niin luulen, että se saattaisi hieman herättää huomiota....
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Jos ne sopivat jalkaasi, niin mitä väljä. - Tuskin monikaan huomaa, että sinulla on nimenomaisesti miesten lenkkarit jalassa. - Toista se olisi jos minä miehenä jostain syystä haluaisin laittaa korkeakorkoiset korkokengät jalkaani, niin luulen, että se saattaisi hieman herättää huomiota....
Eikö useat lenkkarit ole unisex mallia?
Mitä väliä sillä on? Miesten mallissa saattaa olla vähän leveämpi lesti, mutta jos kenkä tuntuu hyvältä jalassa, niin käytä ihmeessä. Kai nyt moni nainen joutuu ostamaankin miesten kenkiä, varsinkin just lenkkareita tai tennareita, kun naisten kengissä voi olla liian kapea lesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö useat lenkkarit ole unisex mallia?
Niinpä täytyisi itsekin osata ajatella ja mennä suosiolla katsomaan aina myös naisten mallit. - Naisten ja miesten jalanrakenne eroaa varmaan jollain tavoin noin keskimäätin, mutta esimerkiksi itselläni on ollut toisinaan vaikeuksia löytää itselleni hyvin istuvia kenkiä siksi, että jalkateräni on verraten hyvin kapea ja monet "tavallisemmat" kengät ovat sitren itsellenei räpylöitä (liian leveitä).
Ihan hyvin voit käyttää!