Meghan kaiken keskipisteenä
Näyttää siltä, että Meghan on nykyjään joka paikassa esillä. Monesti tulevat johonkin tilaisuuteen Harryn kanssa niin, että Meghan tulee monta askelta edellä ja varastaa kaiken huomion. Tosi harva huomaa enää koko Harryan, joka on muuttunut totisemman näköiseksi. Eivät juuri enää kävele käsikädessä ja suhde on viileämpi kuin aiemmin, ainakin noista kuvista saa sellaisen käsityksen.
Kommentit (4)
Juu ja naisen raskausvatsa on yhä niin pieni, et saa sopivalla mekolla piiloon. Ei siis ollut minkäänlaista tarvetta julkistaa Eugenien häissä....paitsi tietty tää keskipiste/narsisti aspekti.
Luin, että kirjoittaa omat puheensa ja nehän on täynnä minä, minä, minä ja minä. Lisäksi muokkaa täysin menneisyyttään, sanoi mm. yhdessä puheessaan miten raskasta oli selviytyä opiskelumaksuista, mutta vahvana feminaisena tsemppasi. Iskähän ne maksoi. Iskä, jonka hän on dumpannut täysin.
Jotenkin vaikuttaa aika kylmältä ja laskelmoivalta tyypiltä. Toivottavasti olen väärässä. Ikävää, jos Harry nyt joutuu kokemaan "hyväksikäytön" . En usko, että sukulaiset älähtävät ilman syytä, vaikka osa voi ollakin satua.
Joo tosi hyviä kuvia on.