Älkää tuoko niitä vesirokkoisia pentujanne julkisiin paikkoihin!
Joillekin rokkotartunta voi olla kohtalokas, kun helvetin juntit tuo näppylänaamaiset kakaransa liian aikaisin kauppoihin, yms
Kommentit (45)
Voi sinua katkeraa ja lapsetonta raukkaa.......
Olisiko kiva jos minä toisin ripulitautisen lapseni kauppaan oksentelemaan teidän turvakaukalon viereen?? Taidan tehdäkin sen tänään
Kukaan kun ei sitä välttämättä päällepäin huomaa...toisn mun lapsilla oli ruvet ja arvet naamassa kuukauden vesirokon jälkeen. Tuskin nyt niinkauaa kukaan pelkästään kotona kököttää. Lisäksi vielä tarkoituksella hankiimme lapsille vesirokkotartunnan, koska tauti on aikuisena vaarallinen. itse olen ollut 25 vuotiaana vesirokossa 2 viikkoa sairaala hoidossa. Helpolla pääsee, kun tartunnan saa lapsi. Huom lapsi, sun tapauksessa pentu kaiketi...
Jotkut vaan on niin tolloja idiootteja, etteivät osaa ajatella kuin omaa napaansa! Sairaat lapset kuuluvat kotiin kunnes ovat terveitä ja sillä sipuli!
Emme uskalla liikkua missään julkisilla paikoilla, koska lääkäri sanoi, että muut infektiot lapsemme saattaa kestää, mutta vesirokko on tappava. Vesirokko on vaarallinen myös raskaana oleville ja vanhuksille.
vittuako niitä räkäisiä ja näppyläisiä pentuja pitää markettiin raahata. Pitäkää ne kotona
Saanko käydä kaupassa lasteni kanssa kun toisella allerginen nuha ja nokka vuotaa koko ajan kirkast eritettä lääkityksestä huolimatta?
Entäs saanko ottaa mukaan toisen joka saa jumalattomat patit sääskenpistoista ja niitä pistoja riittää... kasvot on ruvella ja arvilla vielä viikkoja jälkeenpäin.
Vai pitääkö laittaa lappu selkään että "tässä menee heinänuhainen" ja "tässä menee sääskensyömä" ? Ettei kukaan tulkitse toista flunssaiseksi ja toista rokkoiseksi...
että, jotkut ääliöt tuovat vesirokkoiset lapset liian aikaisin ihmisten ilmoille. Ajatteletteko koskaan sitä että se voi tarttua johonkin aikuiseen joka ei ole sairastunut siihen lapsena?? Raskaana olevalle ja vanhuksille vaarallinen tauti. Miettikää ääliöt kuinka monta ihmistä voitte jopa tappaa tai saattaa hengenvaaraan kun tuotte sairaat lapsenne julkisille paikoille!!!!
Tai jos ei ole, kirjoitustapaa voisi ainakin yrittää muuttaa sivistyneemmäksi.
että, jotkut ääliöt tuovat vesirokkoiset lapset liian aikaisin ihmisten ilmoille.
tiedän tapauksen jossa äiti meni lasten (kaikkien lastensa) kanssa perhekahvilaan "kun esikoinen ei vielä saanut tarhaan mennä vesirokon takia"
Ei kaikki ole aina sitä miltä näyttää.
Mutta totta: ei tartuttavia lapsia tartuttamaan muita.
paljonko kuumetta eka vaiheessa? (omallani nyt 39 ja epäilen, mutta ei näppyjä). Koska tulevat näpyt? Minkälainen tauti? Teillä(kin) on varmaan tietoa, kiitos!
paljonko kuumetta eka vaiheessa? (omallani nyt 39 ja epäilen, mutta ei näppyjä). Koska tulevat näpyt? Minkälainen tauti? Teillä(kin) on varmaan tietoa, kiitos!
Kyllä kuume on jokaisella yksillöllistä. Joillakin ei nouse ollenkaan joillakin on korkellakin.
JUNTTIA tulla tänne valittamaan. Rokote on kaikkien saatavilla, jos kerran haluaa välttää tartuntaa kaikin mahdollisin keinoin.....
hankkia vesirokkotartunta jo lapsena - tai jos ei sitä halua, niin ottaa se rokote.....
Ajatteletteko koskaan sitä että se voi tarttua johonkin aikuiseen joka ei ole sairastunut siihen lapsena?? Raskaana olevalle ja vanhuksille vaarallinen tauti.
jotka tuovat näppyläiset ja rokkoiset pentunsa liian aikaisin yleisille paikoille, ei tarvittaisi koko rokotetta. Ja tiedoksi, että olen itse taudin aikanaan lapsena sairastanut ja oman lapseni olen tautia vastaan rokotuttanut. Vituttaa vaan periaatteesta tuollainen välinpitämättömyys. ap
Haluan lasteni saavan rokon, mutta sopivaan aikaan. En esim. kesällä, jolloin joudumme olemaan karanteenissa kavereista ja suvusta viikkotolkulla kun on 3 lasta.
Normaali lasten tauti, joka kannattaa sairastaa. Sairaat (syöpä ym) lapset on tietenkin rokotettu sitä vastaan.
Ruvella pitää näppylöiden olla, sitten voi viedä.
Meidän pojalla oli just paha vesirokko ja 2 viikkoa oli sisällä.
kotona toipumassa ilman vastustuskykyä. Miettikää sitä ennenkuin niitä rokkopentujanne sinne markettiin raahaatte
Lääkärit ovat sanoneet meille, että tautia kannattaa vältellä viimeiseen asti.
vittuako niitä räkäisiä ja näppyläisiä pentuja pitää markettiin raahata. Pitäkää ne kotona