Kesko lopettamassa hyvinvointiketju Hehkun -ei mikään ihme
Onko kukaan kuullut tai nähnyt ko. putiikkeja missään. Oliko idea sama kuin emotioneissa, stockmann beautyssa, kicksissä jne muissa vastaavissa?
Kommentit (25)
Oli kyllä uskomattoman lyhyt tarina Hehkulla. Tänään vasta tajusin koko jutun, kun näin instassa mainoksen. Syöksyin verkkokauppaan, mut eipä siellä ollut enää paljon mitään mielenkiintoista jäljellä
Pohdittiin tätä parin kaverin kanssa: kaikki kolmekymppisiä, kosmetiikkaa käyttäviä naisia, joilla ei kellään ollut oikein mitään käsitystä, mikä Hehku oli. Markkinointi aivan luokattoman huonoa, hinnoittelu myös. Yllätyin ihan, kun siellä oli Patykan ja Dermalogican kaltaisia merkkejä, olin itse siinä käsityksessä, että siellä on lähinnä cittarin merkit j lisäksi luontaistuotteita. Jos olisin tiennyt että kyseessä on noin monipuolinen kosmetiikkamyymälä, olisin varmaan tehnytkin siellä ostoksia. Mut en todella ihmettele, että meni nurin.
Multakin meni ihan ohi koko kaupan olemassaolo! TÄNÄÄN näin vasta mainoksen Hesarin kautta: heidän loppuunmyynnistään :D oisko kandenut pistää paukkuja vähän aiemmin tohon mainontaan...
Itse ajauduin myös sinne vasta joulukuussa kun alasajo oli alkanut. Profiili oli kyllä toisenlainen kuin tässä ketjussa mainituissa muissa kosmetiikkaliikkeissä. Siellä oli paljon luonnonkosmetiikkaa, joitain perusmerkkejä, mineraalimeikkejä, korealaisia ihonhoitotuotteita etc. Ja apteekki/terveystuotteita. Ei parfyymejä. Kuten edellä joku mainitsikin, niin hyvä palvelu. Tavallisia huoliteltuja naisia, eikä niitä pelottavia meikkikuningattaria, joihin muualla törmää. Taisi tosiaan kaatua siihen, että apteekin käsikauppa ei vapautunut. Olisin kyllä käynyt asioimaan, jos ois jatkunut. Alesta tein kyllä tajuttoman hyviä löytöjä: korealaisen It’s skinin seerumit puoleenhintaan ja ne hauskat macaron-leivoksen muotoiset huulirasvat -80% (joulupukin konttiin) etc.
Joo mulla meni hermot, kun koko ajan herjasi, ettei olekaan saatavilla. Klikkailin tosi nopeasti kaikkea ostoskoriin edes menemättä tuotteen sivulle, ja sitten selvisi, etteivät monet tavarat olleet menneet koriin koska sitten tuotteen sivulta kävikin ilmi, että 'ei saatavilla' vaikka oli näkynyt siinä valikoimassa, jonka olin rajannut ehdolla 'saatavilla'. P----t sivut. Hyvä, että lopettaa.