Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilona Siekkisen perhe hylännyt hänet

Vierailija
21.11.2018 |

Näin Päivärinnassa hän kertoi, että perhe hylännyt tai Ilona itse hylännyt heidät uskonnon takia. Jotenkin käy surku häntä..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämän nyt tiesi jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen toiminta pistää miettimään ovatko hänen uskovaiset perheenjäsenensä tunnekuolleita psykopaatteja vai kykeneekö normaali täysjärkinen ihminen hylkäämään tuosta noin vaan pelkän uskonnon takia?!

Vierailija
4/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aika rajua. Vanhemmat eikä sisarukset ole yhteydessä. Kuitenkin muistan, että olisi hiljattain (vuosi sitten?) ollut siskonsa babyshowerissa ja olin siinä käsityksessä, että koiratkin olivat siskolla hoidossa, mutta jos se olikin sitten joku kaveri.

Täytyy nostaa hattua kyllä tuolle päämäärätietoisuudelle ja työlle, mitä tekee menestyksensä eteen. Pärjää elämässä varmasti.

Ainoa, mistä en pidä on nuo sairaat mopsinsa.

Vierailija
5/19 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmönen toiminta pistää miettimään ovatko hänen uskovaiset perheenjäsenensä tunnekuolleita psykopaatteja vai kykeneekö normaali täysjärkinen ihminen hylkäämään tuosta noin vaan pelkän uskonnon takia?!

kyllähän ihmiset hylkää toisensa puoluekannatuksenkin takia.

Vierailija
6/19 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on hylänny mut jo 22vuotta sit ja en oo vieläkään päässy yli mutta Ilonan koko perhe on hylänny hänet ja hän on pääsyyt yli siis WAU

Vierailija
7/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella surullista. Muistan, kun Ilona vielä asui Oulussa siellä betonisessa kämpässä Vilin kanssa, niin kuvasi siskoonsakin. Ja nyt ei enää saa olla missään tekemisissä, koska USKONTO. Sairasta. Ilona on uusimman haastattelun mukaan ollut todella läheinen lapsuudessa/nuoruudessa vuotta vanhemman siskonsa kanssa eikä näe nyt hänen kahden lapsen kasvua. Todella ikävää ja niin väärin.

Vierailija
8/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun narsistivanhemmat on hylänneet minut ”inhokkilapsen” (vaikka olen ns kunnollisin lapsista) jo 20v sitten eivätkä pidä mitään yhteyttä. Eivät ole halunneet lainkaan nähdä lapsenlapsiaan eli lapsiani. Kaksi muuta sisarustani on lapsettomia vapaaehtoisesti eli todennäköisesti nämä on ainoat lapsenlapset. Ei kiinnosta eivätkä tiedä nimiä tai ikiä edes.

Olen myös koko elämäni elänyt ilman vanhempien tai suvun tukea ja on kyllä ollut aika yksinäistä. Toki aina voi palata kaltoinkohdeltavaksi lapsuudenkodin sairaaseen väkivallan ilmapiiriin mutta NIIN epätoivoinen en ole ollut :)

Vierailija
9/19 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on suomessa valtava määrä ja todellakaan uskonto ei ole ainoa syy. Miettikää nyt, 10-15% suurista ikäluokista on persoonallisuushäiriöisiä ja liki aina luonnevikaisen kanssa on pakko laittaa välit poikki.

Itseni lisäksi tunnen toistakymmentä muutakin tällaista.

Vierailija
10/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilona tunsi ja sanoi itse,että hän on tuottanut kärsimystä ja häpeää vanhemmilleen.

Mitä ilmeisemmin hän on itse tehnyt ratkaisunsa tultuaan määrättyyn ikään,voidakseen riippumattomana vanhemmis-

taan ja perheestään elää omien pyrkimystensä ja tavotteidensa mukaisesti.

Ilonan vanhemmat kunnioittivat hänen ratkaisuaan,sanoen,hyvä että sinulla on Minna.Hyvää tyttärelleen toivoen he

varmasti keskustelivat mitä hän saamassa tai menettämässä.?

Ilona itse halusi erota ja erottautua tuosta JT-yhteisöstä,sekä perheestään.

Aikojen kuluessa kun suurin hohde on alkanut tasottuun, Ilona on alkanut ikävöimään perhettään,ystäviään ja mah-

dollisesti myös JT-yhteisöään.Saamastaan julkisuudesta ja aikaisemmasta yhteydestä JT:n on noussut kirjoittelu jo-

ka yh distetään,että hänet olisi hylätty niin perheen kuin JT:t yhteisön taholta,tuodaan varsin voimakkaasti ja virheel-

lisestiesille.

Vierailija
11/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Ilona Siekkinen? 

Vierailija
12/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella, todella surullista. Muistan, kun Ilona vielä asui Oulussa siellä betonisessa kämpässä Vilin kanssa, niin kuvasi siskoonsakin. Ja nyt ei enää saa olla missään tekemisissä, koska USKONTO. Sairasta. Ilona on uusimman haastattelun mukaan ollut todella läheinen lapsuudessa/nuoruudessa vuotta vanhemman siskonsa kanssa eikä näe nyt hänen kahden lapsen kasvua. Todella ikävää ja niin väärin.

Miten voi olla mahdotonta kirjoittaa lause kokonaan? Koska uskonto ei kerro mitään. Miksi ei voi sanoa, uskonnon takia?

Vierailija
13/19 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilona tunsi ja sanoi itse,että hän on tuottanut kärsimystä ja häpeää vanhemmilleen.

Mitä ilmeisemmin hän on itse tehnyt ratkaisunsa tultuaan määrättyyn ikään,voidakseen riippumattomana vanhemmis-

Ilonan vanhemmat kunnioittivat hänen ratkaisuaan,sanoen,hyvä että sinulla on Minna.Hyvää tyttärelleen toivoen he

Aikojen kuluessa kun suurin hohde on alkanut tasottuun, Ilona on alkanut ikävöimään perhettään,ystäviään ja mah-

dollisesti myös JT-yhteisöään.Saamastaan julkisuudesta ja aikaisemmasta yhteydestä JT:n on noussut kirjoittelu jo-

ka yh distetään,että hänet olisi hylätty niin perheen kuin JT:t yhteisön taholta,tuodaan varsin voimakkaasti ja virheel-

lisestiesille.

T Ilonan äippä

Vierailija
14/19 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ukki ja mummo eivät ole hulluja

Vierailija
15/19 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilona on tätini

Vierailija
16/19 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilona on tätini

Entäpä sitten?

Vierailija
17/19 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole yhtä kaksinaismoralistista ja sairasta kontrolloimista kuin uskonlahkot. 

Vierailija
18/19 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kuin kilo kiviä. 

Vierailija
19/19 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lisestiesille.

Kyllä se on jehovilla systemaattista hyljätä  yhdistyksen jättäneet. Perheen kuuluu myös hyljätä

Eräänlainen kiristystapa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi