Kuinka saada tytär käyttämään käsineitä talvella?
16-vuotias tyttäreni ei suostu käyttämään tällä hetkellä ulkona minkäänlaisia käsineitä. Miten saan hänen mielensä muuttumaan? N39
Kommentit (13)
Sokerisetä tykkää viileistä sormista, siinä se tassukin lämpöpatukan sykkiessä lämpenee.
Vierailija kirjoitti:
Sokerisetä tykkää viileistä sormista, siinä se tassukin lämpöpatukan sykkiessä lämpenee.
Siis tarkoitan sitä patterin lämpöputkea jota voi puristella keskustelun lomassa.
Pöh 16 v on kuolematon. Kerro että kynnet katkeilee ja kärsii kylmästä, on jopa totta.
Tuskin mitenkään. Kyllä se pitää itse tajuta että palelee ja että olis kivempi olla hanskat käsissä.
Teet niin kuin minä tein. Ostin nahkasormikkaat ja vuoripuolelle laitoin todella tujua liimaa. Käskin sitten tytärtäni sovittamaan niitä. No hänellä on ollut nyt ne käsissään about 2 vuotta putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt häneltä millaisista käsineistä hän pitää?
Ei kuulemma halua käyttää mitään lapsellisen näköisiä käsineitä. Olen ehdottanut tyttärelle nahkahanskoja, itse suosin niitä talvella. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulemma halua käyttää mitään lapsellisen näköisiä käsineitä. Olen ehdottanut tyttärelle nahkahanskoja, itse suosin niitä talvella. Ap
Anna hänen itse valita käsineet niin hän myös pitää niitä. Älä valitse hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen valittaa lapsellisen näköisistä käsineistä? Luulis että joku viisvuotias inisee hanskojen pidosta, ei enää lähes aikuinen ihminen. Anna käsiensä palella, mitäpä tuolla päätäs rassaat.
up