Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö yhtään keskustelua sokeribeibeistä?

Vierailija
21.11.2018 |

Yle tehnyt jutun tänään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli Ylen videosta mieleen, että miesten ahdinko on jopa pahempi kuin mitä olen luullut. 

Ylen toimittaja oli toki ihan söpön tytön näköinen, mutta että upporikkaat ja menestyvät bisnesmiehet joutuvat tyytymään hänenkaltaiseensa :O

WTF

Korostan että tytössä ei ollut mitään vikaa sinänsä, mutta eihän hän nyt herranjestas mikään luksusbeibe ollut. Kaikkien ei tarvitsekaan olla. Mutta jotenkin ajattelisin, että jos itse olisin rikas liikemies ja haluaisin puolimaksullista seuraa, etsisin kyllä sitten jonkun top 5% naisista olevan?

Vierailija
2/7 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ paskat siellä mitään rikkaita liikemiehiä ole kuin ehkä kourallinen. Persaukisia perheenisiä, aikamiespoikia ja muutama jonne - ihan niin kuin kaikissa muissakin deittipalveluissa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhdellä tuollaisella sivulla ja juttu vaikutti aika liioitellulta. Sensaationhakuisuutta. 

Vierailija
4/7 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkauduin johonkin tuollaiselle saitille, ja mimmithän oli ihan taviksia. Olen tottunut huomattavasti parempitasoiseen seuraan ihan muualla tavattuna.

- Oikea miljonääri

Vierailija
5/7 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kivaa ja vanhemmat miehet ihania. Jos siitä saa vielä rahaa niin why not?

N25

Vierailija
6/7 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla myyvät tytöt itseään. Tehkää oikeasti rahaa ja hankkiutukaa raskaaksi sille miehelle ja elämä oma ja lapsen elämä turvattu seuraavat 18 vuotta. Ota rahat, ei edes tarvitse ottaa sitä miestä.

Ja ne oikeat vaimot eivät todellakaan suostu moiseen järjestelmään vaikka mies niin väittäisi. Kun vaimoke saa tietää niin se ukko lentää pihalle. Joku muu saa huolehtia siitä vanhenevasta pettäjästä siitä lähtien.

Vierailija
7/7 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuden tytön unelma-ammatti?

Äidit?

Mikä menee pieleen, jos näin?

Malli kotoa..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän