Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanarialle tammikuun alussa

Vierailija
21.11.2018 |

Hei te kaikki Kanarialla tuohon sikaan olleet. Millasta keliä siellä on ollut tuohon aikaan? Kiva, jos sattuisi olekaan otantaa useammalta vuodelta 😊

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut vasta huhtikuun aikaan ja toisella kerralla syksyllä, mutta vanhempani ovat olleet joulukuussa. Päivän ylin lämpötila oli joulukuussa siinä 19-20 nurkilla, ei paljoa yli. Pitkähihaista saa olla iltojen varalle mukana. Varaudu myös sateisiin. Itse olen ollut muutamassa sadekuurossa. Mutta onhan siellä toki paljon lämpimämpi mitä täällä. Hyvää matkaa sinne.

Vierailija
2/8 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa usein, jos menet pohjoispuolelle saarta. Eteläsaarella hiukka parempaa säätä.

Kevätkin on hyvin epävakaista pohjoispuolella.

Itse en menis sinne ennen kesää ja ens syksyä lainkaan. Haluan poutaisempaa säätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tammikuussa Kanarialla. Lämmintä oli silloin +20c- +25c. Aina ei kuitenkaan ole noin hyvä sää. Se on tuurista kiinni.

Vierailija
4/8 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffan eteläosia suosittelen, sekä kelin että viihtyisyyden takia

Vierailija
5/8 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ilma saaren eteläpuolella. Jos siis Gran Canarian saarta tarkoitat niin Puerto Ricon tienoilla.

Muualla voi sataa mutta tuolla on melkoisen varma aurinko.

Vierailija
6/8 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bahia feliz olisi toi paikka. Ei siis ole vielä varattu matkaa ja jäin kyllä itsekin epäröimään tuota keliä.

Vierailija
7/8 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa tammikuussa ollut Kanarialla, enkä enää suostu tammikuussa sinne lähtemään. Ei ole tarpeeksi lämmintä minun makuuni. Niukin naukin 20 päivällä ja illalla ja yöllä kylmä. Hotellihuoneetkin jotenkin koleita ja kosteita talvella Kanarialla. Uima-altaatkin piti viime käynnillä olla lämmitettyjä, mutta kissan viikset, vain toinen allas lämmitettiin ja sekin vain iltapäivisin parin tunnin ajan. Joten ei voinut edes kauaa uida, vesi oli jäätävän kylmää muina aikoina.

Vierailija
8/8 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teneriffan eteläosia suosittelen, sekä kelin että viihtyisyyden takia

Mä olen tuolla ollut, myös tammikuussa. On vaihdelleet säät paljon. Joskus kova tuuli ja kylmä, mutta esim. tän vuoden tammikuun alussa oli aivan ihanat säät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän