Kokemuksia kiukuttelevista miehistä?
Kommentit (11)
Kunnioituksella. Tosin en ole kohdannut, koska kunnioitan muita enkä siksi saa taakoikseni tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioituksella. Tosin en ole kohdannut, koska kunnioitan muita enkä siksi saa taakoikseni tuollaisia.
Ja siis vaadin itseäni kohtaan myös kunnioitusta, kiukuttelijoille alan vain nauraa aika pian... :D
Vierailija kirjoitti:
Ei saa pihdata liian pitkään. Tarpeeksi usein kun saa tarpeensa tyydytettyä, ei tarvitse kiukutella. Koskee myös varsin usein ”kiukuttelevaa naista” - vaikka naisella syynä voi olla myös kuukautiset/hormoonit.... toisaalta hormoonithan ne siellä miestenkin kiukuttelun taustalla ovat.... ;)
Hormoonit? Se on hormonit, nuija.
Taitaa olla niin monta erilaista miestä, erilaista tilannetta ja erilaista tapaa 'kiukutella', että tietänet hyvin, ettei tuohon oikein pysty tyhjentävästi vastaamaan.
Erota. Jätin miehen joka kiukutteli päivittäin ja aivan turhista asioista.
Mitä toivoisit että sinulle sanotaan/tehdään kun sinä kiukuttelet. Tästä pääset hyvin alkuun.
Minun kanssani eläessä saa kyllä kiukutellakin, kunhan ei aina syytä minua jostain. Itse jopa viehätyn tuittupäistä, sopivalla tavalla tulisieluisista miehistä. Ovat sellaisia oman polun kulkijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa pihdata liian pitkään. Tarpeeksi usein kun saa tarpeensa tyydytettyä, ei tarvitse kiukutella. Koskee myös varsin usein ”kiukuttelevaa naista” - vaikka naisella syynä voi olla myös kuukautiset/hormoonit.... toisaalta hormoonithan ne siellä miestenkin kiukuttelun taustalla ovat.... ;)
Hormoonit? Se on hormonit, nuija.
Onko se aika kuukaudesta, vai oletko palstan kielipoliisi ja jonkin asteen naaatsih...?