Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jonka mies ei pese pyykkejään,ei siivoo sotkujaan, oletko onnellinen??

Vierailija
20.11.2018 |

onko sellainen suhde onnellinen, jossa mies käyttää vaimoa hyväkseen jotta voi makaa itse sohvalla?
Vaimo
-pesee pyykit
-imuroi
-vie roskat
-pyyhkii pölyt
-siivoo miehen roskat, pesee miehen tiskit.
-haravoi,tekee lumityöt, kittaa, maalaa.
-harjaa lasten hiukset
-pesee lasten hiukset
-pesee petivaatteet, on se joka aina vaihtaa petivaatteet.
Käy miehen kanssa kaupassa suurimmaksi osaksi yhdessä, mies käy enemmän yksin kaupassa.

työ/vapaa-aika tasoissa sekä tulot.

Ootko onnellinen/ olisitko iloinen , makaahan mies sentään "sun" sohvalla eikä naapurin 😂

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut, ja pyöräytin sitten paskat vetämättömästä wc pöntöstä papereineen ja tungin paskaharjan sen kalliisiin kenkiin, johan oppi poika siivoamaan.

Vierailija
2/24 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tekevät kotitöitä, jos terveys ei ole este (vakava masennus tai jotain muuta) nii en katselisi moista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytyväinen eläessäni perinteisen naisen roolissa. Mielestäni ei ole tervettä, että suhteessa on ikään kuin kaksi miestä.

Vierailija
4/24 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi onnellinen. Ehdin asua viisi vuotta yksin avioliittojen välillä, joten osaan arvostaa älykästä aikuisseuraa. Mies kylläkin ostaa siivouspalvelut eikä meillä tarvitse tehdä pihatöitä, mutta ei hän tosiaan kovin paljon kotitöitä tee. Ei tosin makaa sohvallakaan, vaan tekee töitä työhuoneesaaan tai huvittelee tietokoneella pöydän ääressä. Iän myötä hän on alkanut tehdä vähän enemmän itsenäisesti, käy kaupassa ja laittaa puuroa, joskus pesee keittiön lattian oma-aloitteisesti.

Onnellisuuteni ei tosin ole koskaan ollut erityisesti miehestä kiinni. 

Vierailija
5/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan on onnellinen ollessaan orjana miehelle. Tasa-arvo on juuri sitä että molemmat tekee abou 50/50. Ei sitä että toinen tekee 5% toiken 95%

Vierailija
6/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kukaan on onnellinen ollessaan orjana miehelle. Tasa-arvo on juuri sitä että molemmat tekee abou 50/50. Ei sitä että toinen tekee 5% toiken 95%

Tasa-arvo on sitä, että tehdään rintarinnan asioita kumpikin omia vahvuuksia käyttäen ja kaikkea ei voida käytännössä jakaa tasan.

Vierailija
7/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

¨Maksan 2/3 meidän kuluista, joten näen että saan olla kotona vähän rennommin. En mikään sottapytty kyllä ole muutenkaan ja imuroin plus käytän matot ulkona. Siinäpä ne mun kodinhoidot oikeastaan. 

Vierailija
8/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo on sitä, että tehdään rintarinnan asioita kumpikin omia vahvuuksia käyttäen ja kaikkea ei voida käytännössä jakaa tasan.

Juurikin näin. Minä siivoan, koska puolisoni standardit eroavat omistani - ei vaan näe sotkua, eikä se häntä häiritse. Imuroin ~kerran viikossa, järjestelen tavarat. Se joka ehtii, pesee pyykkiä, aikalailla 50/50. Puoliso taas käy kaupassa, laittaa ruoan ja tiskaa 80% ajasta. Toki jos ei ole kotona, niin silloin minä hoidan.

Veikkaan, että monella naisella on ongelmana se, että mies tekee jotenkin väärin.

Vierailija
9/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies kumminkaan rakastaa orjaa.Ja nainen on sellainen,jos suostuu tekemään kaikki kotityöt.Ja miehellä on helppo elämä.En enää 43v alkaisi siivoo,kokkaa ja pesee toisen pyykkejä.En myöskään tarvii miestä "miesten hommiin".Avaan lavuaarit itse.Vaihdan pyöränrenkaat itse jne...

Vierailija
10/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tyytyväinen eläessäni perinteisen naisen roolissa. Mielestäni ei ole tervettä, että suhteessa on ikään kuin kaksi miestä.

Samaan aikaan tyytyväinen nainen valittaa että pitää siivota eikä mies tee mitään.

Vierailija
11/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä tökkii jonkin verran. Esimerkki; mies kokkasi itselleen ruokaa josta en itse syönyt. Minä kuitenkin tiskasin ja siivosin jäljet ruuanlaiton jälkeen. Ja sitten ärsyttää miehen kommentoinnit että 'roskat on viemättä tms.' kuin että ottaisi pussin käteen ja kävisi nakkaamassa roskikseen. Kun olen tästä kommentoinut että käväseppä viemässä ja tuijotetaan kuin ulkoavaruuden alienia. 

Tosin joskus on parempi itse tehdä kun katsoo miehen hutilointeja. Imuroi vaan keskilattian eikä nurkista jne. Kyllähän tähän listaa saisi pitkänkin. Mutta on miehessä hyviäkin puolia, että käy kaupassa ja tekee ruokaa ja vaihtaa pyöränkumin jos on tarvetta jne.

Vierailija
12/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee ruokaa ja pääasiassa käy kaupassa. Imuroi ehkä pari - kolme krt kuussa ja pesee lattiat. Pesee pyykkiä harvoin. Täyttää ja tyhjentää astiapesukoneen säännöllisesti.

Minä teen kaiken muun. Elämme kaksistaan, lapset jo aikuisia. Lopetin nalkuttamisen kotitöistä, se aika joka kuluisi asioista valittamiseen, teen nopeammin itse. Joskus ärsyttää että mies jättää kuppeja, laseja ja vaatteitaan lojumaan. Plokkaan ne ylös ja pidän mölyt mahassa.

Parisuhde voi paremmin kun lopetin jäkättämisen. Koska minä olen meistä se joka on pedantti, niin kärsin :-), se päivä kun en jaksa siivota, palkkaan siivoojan. En aio pilata parisuhdetta näkemyserojen vuoksi. En koe olevani marttyyri.

Vierailija
13/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen nainen ole onnellinen. Siksi hän ottaa eron. Ja eron jälkeen tulee palstalle itkemään, kun lapsella on äitipuoli, joka ei välitä ja kaikki on tämän äitipuolen syytä.

Vierailija
14/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Minä siivoan, koska puolisoni standardit eroavat omistani - ei vaan näe sotkua, eikä se häntä häiritse. Imuroin ~kerran viikossa, järjestelen tavarat. Se joka ehtii, pesee pyykkiä, aikalailla 50/50. Puoliso taas käy kaupassa, laittaa ruoan ja tiskaa 80% ajasta. Toki jos ei ole kotona, niin silloin minä hoidan.

Veikkaan, että monella naisella on ongelmana se, että mies tekee jotenkin väärin.

Mies ripustaa pyykit kuivumaan ihan miten sattuu = minä hoidan pyykit

Minä teen liian mausteista ruokaa = mies tekee ruuan

jne...

Jos jompi kumpi näkee toisen tekemisessä jotain "väärää" hän ottaa vastuun siitä.

Vierailija
15/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmeessä jotkut naiset suostuvat moiseen kusetukseen. Estääkö pippeli kotitöiden teon, vai minkälainen logiikka siinä on taustalla?

Meillä kotityöt menee tasan. Mies tosin tekee ne aikataulussa ja reippaalla otteella, koska on luonnostaan siistimpi. Minä marisen ja pitkitän aloitusta, mutta hoidan oman osani.

Vierailija
16/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ihmeessä jotkut naiset suostuvat moiseen kusetukseen. Estääkö pippeli kotitöiden teon, vai minkälainen logiikka siinä on taustalla?

Meillä kotityöt menee tasan. Mies tosin tekee ne aikataulussa ja reippaalla otteella, koska on luonnostaan siistimpi. Minä marisen ja pitkitän aloitusta, mutta hoidan oman osani.

Minä en maksa asumisesta mitään, en vedestä, en vakuutuksista, en sähköstä, en ruuasta, en autosta,  jne mies vastaa niistä kaikista. Eli saan ilmaisen ylläpidon kotitöitä vastaan. Ja kyllä olen onnellinen. Omat työtuloni saan käyttää täysin itseeni.

Vierailija
17/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en maksa asumisesta mitään, en vedestä, en vakuutuksista, en sähköstä, en ruuasta, en autosta,  jne mies vastaa niistä kaikista. Eli saan ilmaisen ylläpidon kotitöitä vastaan. Ja kyllä olen onnellinen. Omat työtuloni saan käyttää täysin itseeni.

No se onkin varmaan eri asia. Käytännössähän sä teet silloin työtä ja saat siitä palkkaa.

Normaalitilanteessa Suomessa kuitenkin molemmat maksaa asumisesta ja muista elämisen kuluista, ja silti mies luistaa kotitöistä. En ymmärrä miksi kukaan suostuu sellaiseen.

/15

Vierailija
18/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen!

Minä sitä vastoin en hakkaa saunapuita, en putsaa rännejä, en putsaa kattoa,pese autoa,vaihda renkaita,käännä kasvimaata,leikkaa nurmikkoa, leikkaa hedelmäpuita, tee lumitöitä,savusta,grillaa,avaa tukkeutuneita hajulukkoja,puhdista lämmityskattilaa,nosta venettä talviteloille,kalasta.

Tässä nyt muutama syy, miksi minä pesen pyykit ja siivoilen.

Pystyisin useimmat mieheni hommat tekemään, mutta meillä se tekee, keneltä hommat hoituu kätevämmin.

Vierailija
19/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies kumminkaan rakastaa orjaa.Ja nainen on sellainen,jos suostuu tekemään kaikki kotityöt.Ja miehellä on helppo elämä.En enää 43v alkaisi siivoo,kokkaa ja pesee toisen pyykkejä.En myöskään tarvii miestä "miesten hommiin".Avaan lavuaarit itse.Vaihdan pyöränrenkaat itse jne...

Huoh! Alkaisi siivoo, kokkaa, pesee.....

Ala opetella kirjoittamaan!

Vierailija
20/24 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Minä rakastan miestäni, olen melko terve ja onnellinen. Kotityöt eivät ole onnellisuuden este tai mahdollistaja. Teen kaikki kevyet sisätyöt, mies tampaa matot ja patjat kerran viikossa, käy kaupassa joka toinen päivä ja hoitaa kaikki autoon liittyvät työt ja puutarhanhoidon ja lumityöt, remontit ja vakuutukset ja laskut. Kumpikin tekee sitä mistä tykkää. (Mies ei tykkää tamppaamisesta, enkä minä ruuanlaitosta, tämä on ainoa poikkeus. )

Riitelyyn on turha tuhlata aikaa. Mene sohvalle miehesi viereen. Ole onnellinen, että sinulla on hänet. Näe arkesi toisessa valossa, oikeasti asiat ovat hyvin. Turha nalkuttaa pienistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän