Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Nordea saa tarjota asiakkailleen kelvotonta palvelua?

Vierailija
20.11.2018 |

Omien raha-asioiden hoidosta on tehty vaikeaa eikä mikään taho puutu tähän. Eikö asiakkaiden kuluttajansuojaa puolusta kukaan?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosialismi ja pankkimonopolit. miksi luulette, että suomessa kenenkään pankin tarvitsee antaa palvelua yhtään kenellekkään.

Vierailija
22/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää pois köyhät! Ikinä Nordeaa ole maksanut mitään. Johtunee varmaan kun on fyffee sitä naminamia siellä ja sijoituksia yli puol milliä! 

Jos on noin paljon rahaa, niin miksi sijoitat Nordean kautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää pois köyhät! Ikinä Nordeaa ole maksanut mitään. Johtunee varmaan kun on fyffee sitä naminamia siellä ja sijoituksia yli puol milliä! 

En minä kaikkea sijoita Nordean kautta osan vain.

Vierailija
24/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole mitään ongelmia Nordean kanssa. Mobiilipankki toimii erinomaisesti. Palvelumaksu on 4,50e/kk ja sisältää tilit, kortin, mobiilipankin sekä verkkopankin läytön tunnuslukutaulukkoineen.

Joskus muinoin pankit maksoivat asiakkaille talletuskorkoa, palvelu pelasi ja oli ilmaista.

Silloin muinoin oli asuntolainojen korot 10 % luokkaa, niin sillä korkokatteella oli toki varaa maksaa käyttötileillekin jotain korkoa. Nyt on sekä asuntolainojen että talletustilien korot lähellä nollaa, ja pankkien pitää pärjätä palvelumaksuilla.

Vierailija
25/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea ei halua tavallisia pulliaisia asiakkaikseen  -  tulee hiekkaa lattialle.  Se on Yrityspankki ja haluaa lähinnä niitä ja niiden omistajia (kiiltonahkakenkineen).

Vierailija
26/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä enää missään saa palvelua. Rahat kyllä otetaan, yleensä suoraan tililtä. Se on tehty vaivattomaksi. Ilman pankkia et kuitenkaan voi toimia. Rehtiä toimintaa.

Vierailija
27/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä enää missään saa palvelua. Rahat kyllä otetaan, yleensä suoraan tililtä. Se on tehty vaivattomaksi. Ilman pankkia et kuitenkaan voi toimia. Rehtiä toimintaa.

Aika pitkään on jo ollut tilanne se, että selkeästi parasta palvelua antavaksi pankiksi ovt asiakkaat valinneet POP pankin.  Omat kokemukseni vahvistavat asian.  OP tullee toisena.

Vierailija
28/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kaikkea sijoita Nordean kautta osan vain.

Olet onnekas, että sijoitussalkkusi Nordeassa on tallella ja ilmeisesti voi jopa hyvin. Tai sitten olet osaava. Sijoittamaan ei pidä ruvetakaan, jos ei ole siitä ymmärrystä.

Vierailija
29/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pankissa saa jonottaa tuntitolkulla. Tiskillä joutuu kailottamaan asiansa kaikkien kuullen.

Varaa aika?

Ainakaan Turussa ei missään nordeassa pysty varaamaan aikaa.

(Poikkeus on lainaneuvottelut ja sijoitus neuvonta ja tietty maksullinen lakimies)

Vierailija
30/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pankissa saa jonottaa tuntitolkulla. Tiskillä joutuu kailottamaan asiansa kaikkien kuullen.

Varaa aika?

Ajan saa vain asuntolainaneuvotteluun. Muussa tapauksessa jonotat kiltisti konttorissa. 

Sitten jos olet premium-asiakas (meillekin tämä kävi ilmi sattumalta kun tuskailin chatissä ja mietin saisiko premium-asiakkaana parempaa palvelua) niin varainhoitajalle pääset ajanvarauksella. Myös juristille pääsee ajanvarauksella, mutta lasku tulee perässä.

Vierailija
31/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin pitkä kokemus Nordeasta, kauan sinnittelin asiakkaana, kunnes viime kesänä siihen tuli loppu. Ja kyllä, olin premium asiakas, oli lainoja, mutta myös lukuisia sijoituksia ja kaikissa lainoissa oma vakuus. Kun noin seitsemännen kerran selität puhelimessa eri henkilölle asiaasi, alkaa se kovempihermoistakin ketjuttaa. Ei ketuta enää, äänestin jaloillani. Ja niin kauan kuin elän, kehotan kaikkia tekemään samoin.

Vierailija
32/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ajankohtainen ketju! Juuri selvitelty Nordean kanssa lainan maksuun liittyviä asioita, jotka heidän piti hoitaa, mutta jättivät hoitamatta. Kun oikea henkilö saatiin kiinnin, niin asia hoidettiin ripeästi kuntoon ja korvauksiakin maksettiin vaivannäöstä, mutta sitä ennen piti olla yhteydessä n.  5 eri henkilöön, joista kukaan ei tiennyt mitään.

Vierailija
33/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko työtön, asuntovelkaa jäljellä 20.000, vaihtaa pankkia? Huoliiko mikään toinen pankki työtöntä asiakkaakseen?

Vierailija
34/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvin pitkä kokemus Nordeasta, kauan sinnittelin asiakkaana, kunnes viime kesänä siihen tuli loppu. Ja kyllä, olin premium asiakas, oli lainoja, mutta myös lukuisia sijoituksia ja kaikissa lainoissa oma vakuus. Kun noin seitsemännen kerran selität puhelimessa eri henkilölle asiaasi, alkaa se kovempihermoistakin ketjuttaa. Ei ketuta enää, äänestin jaloillani. Ja niin kauan kuin elän, kehotan kaikkia tekemään samoin.

Rohkenetko kertoa, minkä pankin valitsit parempana vaihtoehtona?

Vierailija
35/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole mitään ongelmia Nordean kanssa. Mobiilipankki toimii erinomaisesti. Palvelumaksu on 4,50e/kk ja sisältää tilit, kortin, mobiilipankin sekä verkkopankin läytön tunnuslukutaulukkoineen.

Joskus muinoin pankit maksoivat asiakkaille talletuskorkoa, palvelu pelasi ja oli ilmaista.

Silloin muinoin piti asuntolainaa saadakseen mennä lakki kourassa pankinjohtajan puheille. Lainaa sai alle 10 vuodeksi ja korko oli yli 10. Kyllä oli hienoa aikaa.

Vierailija
36/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvämuistinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin muinoin piti asuntolainaa saadakseen mennä lakki kourassa pankinjohtajan puheille. Lainaa sai alle 10 vuodeksi ja korko oli yli 10. Kyllä oli hienoa aikaa.

Eipähän kotitaloudet olleet yhtä velkaisia kuin nyt, kun kantokyky on äärirajoilleen viritetty asuntovelallisilla.

Lisäksi tosiaan säästöille maksettiin korkoa, rahaa sai nostaa ja tallettaa melko tiheässä konttoriverkostossa, palvelu pelasi konttorien aukioloaikoina ja kyllä, se oli hyvää aikaa se.

Vierailija
37/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeassa ärsyttää vain se että sieltä soitellaan että tulisit nyt käymään kun haluaisivat sijoittaa minun rahat. Kerran kävin kuuntelemassa mitä tarjosivat ja se riitti, hoidan edelleen itse sijoitukseni.

Vierailija
38/38 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli vielä viime kuussa, mutta sitten pankki ilmoitti kuukauden varoajalla, että hommaa uusi puhelin, köyhät kyykkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän