Tiet ovat reikäisiä, rakennukset homeesta ja koulujen katot romahtelee. Velka kasvaa, koulutus heikkenee ja turvallisuus on kadonnut.
Selvää, että olemme menossa kohti täydellistä romahtamista.
Kommentit (33)
Nuori sankari mies 74 kirjoitti:
Miksi ihmiset lähtivät äänestämään kokoomusta. Kekkonen varoitti tästä ja laadittiin perustuslaki suojelemaan oikeiston hyökkäykseltä.
No kansalle valehdeltiin että te kyllä rikastutte.
Rahat vietiin vaan ja myytiin ulkomaille.
Nyt te saatte maksaa siitä että petitte tavallaan Kekkosen.
Minä uskon Kekkoseen viimeiseen asti ja seison lopussa selkä suorassa vaikka pommitetaan. Kuolen tämän isänmaan puolesta. Menkää te pakoon ja myykää kaikki.
Minä seison ja en itke.
Seisoo ja itken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kyllä korjaantuu kunhan vain tuomme miljoonia turviksia Suomeen!
Miten sä väännät kantasuomalaisten poikien heikon koulumenestyksen maahan tulijoiden viaksi?
Kyllä se ja myös kattojen romahtaminen ja rakennuksista löytyvät virheet ja home ovat tulijoiden syytä. Ja se, että tumputan päivät pitkät itsemurhayksiössäni ja olen saamaton vetelys.
Siinä olet oikeassa, että kouluttamattomat ulkomaalaiset ovat tehneet huonoa jälkeä ja siksi rakennukset eivät kestä.
Onko SKANSKA kouluttamattomien ulkomaalaisten johtama yritys?
Tuskin, mutta Skanska käyttää alihankkijoita joilla osaaminen on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiet ovat reikäisiä, rakennukset homeesta ja koulujen katot romahtelee. Velka kasvaa, koulutus heikkenee ja turvallisuus on kadonnut.
Sä unohdit linkata tilastot. Reikiä on ollut teissä ennenkin. Samoin hometta rakennuksissa. Varmasti on kattojakin romahdellut.
Velkaakin on ollut melkein tuplasti enemmän 90-luvun laman aikoihin suhteessa BKT:n kokoon:
http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/sites/default/files/imagecache/biggest/…Väkivalta on vähenemään päin jatkuvasti, joten turvallisuutesi katoaminen johtuu omasta harhaisesta päästäsi:
https://tilastokoulu.stat.fi/data/tkoulu_tlkt/img/tlkt_07_06_esim_01_01…Eli mikä tämän ketjun pointti edes oli? Osoittaa kuinka kujalla olet tosimaailmasta?
Miksi poliisi sitten haluaa päästä kaikkiin ihmisten tietoihin kiinni vedoten kansalliseen turvallisuuteen?
Olisko vaikka siksi, että halutaan Suomesta turvallisempi?
Vai onko sun mielestä niin, että kun nyt on turvallisempaa aiempaan verrattuna, niin ei tarvitse enää koskaan parantaa turvallisuutta enempää? Niinkö?
Sitä se ”kansainvälistyminen” teettää. Mutta tätähän ollaan niin haluttu, että ollaan hiljaa nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä väännät kantasuomalaisten poikien heikon koulumenestyksen maahan tulijoiden viaksi?
Kyllä se ja myös kattojen romahtaminen ja rakennuksista löytyvät virheet ja home ovat tulijoiden syytä. Ja se, että tumputan päivät pitkät itsemurhayksiössäni ja olen saamaton vetelys.
Siinä olet oikeassa, että kouluttamattomat ulkomaalaiset ovat tehneet huonoa jälkeä ja siksi rakennukset eivät kestä.
Eli rakennustarkastajatkin on ulkomailta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä unohdit linkata tilastot. Reikiä on ollut teissä ennenkin. Samoin hometta rakennuksissa. Varmasti on kattojakin romahdellut.
Velkaakin on ollut melkein tuplasti enemmän 90-luvun laman aikoihin suhteessa BKT:n kokoon:
http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/sites/default/files/imagecache/biggest/…Väkivalta on vähenemään päin jatkuvasti, joten turvallisuutesi katoaminen johtuu omasta harhaisesta päästäsi:
https://tilastokoulu.stat.fi/data/tkoulu_tlkt/img/tlkt_07_06_esim_01_01…Eli mikä tämän ketjun pointti edes oli? Osoittaa kuinka kujalla olet tosimaailmasta?
Miksi poliisi sitten haluaa päästä kaikkiin ihmisten tietoihin kiinni vedoten kansalliseen turvallisuuteen?
Olisko vaikka siksi, että halutaan Suomesta turvallisempi?
Vai onko sun mielestä niin, että kun nyt on turvallisempaa aiempaan verrattuna, niin ei tarvitse enää koskaan parantaa turvallisuutta enempää? Niinkö?
Tärkeintä olisi valvoa vihapuhetta ja rasismia. Aihe vapaa on täynnä ulkomaalaisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli rakennustarkastajatkin on ulkomailta?
Liivimiehet pelottelee ne hiljaisiksi.
Miksi ihmiset lähtivät äänestämään kokoomusta. Kekkonen varoitti tästä ja laadittiin perustuslaki suojelemaan oikeiston hyökkäykseltä.
Minä uskon Kekkoseen viimeiseen asti ja seison lopussa selkä suorassa vaikka pommitetaan. Kuolen tämän isänmaan puolesta. Menkää te pakoon ja myykää kaikki.
Minä seison ja en itke.
Jhumalauta! Mä seison sun rinnallas ja lopussa taistellaan jos venäläiset tulee.
Se tappelu tulee olemaan viimeinen mutta loistelias. Mun suku on vihanut venäläisiä niin pitkään ja ruottalaisia saatans.
Suomi ei tartte yhtään kenenkään apua. Ja ne myi meidät.
Nyt me seistään kahestaan pommituksessa.
Me oltii hyvii miehii. Naiset voi mennä. Ette te oikeesti meit rakastanu koskaa.
Menkää ja antakaa mieste olla meollaa suomalaisii miehii.
mu ex-naiset itkee shatana. kirjoitti:
Minä seison ja en itke.
Jhumalauta! Mä seison sun rinnallas ja lopussa taistellaan jos venäläiset tulee.
Se tappelu tulee olemaan viimeinen mutta loistelias. Mun suku on vihanut venäläisiä niin pitkään ja ruottalaisia saatans.
Suomi ei tartte yhtään kenenkään apua. Ja ne myi meidät.
Nyt me seistään kahestaan pommituksessa.
Me oltii hyvii miehii. Naiset voi mennä. Ette te oikeesti meit rakastanu koskaa.
Menkää ja antakaa mieste olla meollaa suomalaisii miehii.
Määki haluu olla kännis.
Anna munki olla kännis.
Jos saan huomen olla kännis ni sit jaksan jatkaa etee päi.
Kyl tää täst pojat huomisee! kato huomisee ja mieli o eteepäi
Siinä on hyviä esimerkkejä verovarojen tehottomasta ja holtittomasta käytöstä. Jokainen voi ihan itsekin ajatella, että voiko verovarojen käyttöä mitenkään muuten kuvailla, koska vastine korkeille veroprosenteille on tuollaista.
Suomeen tarvittaisiin oikeasti joku sellainen Italian kaltainen juttu verotukseen, että ihminen saisi itse ruksittaa, mihin haluaa/ei halua itseltään kerättyjä verovaroja käytettävän. Ei tietenkään koko summaa, mutta jonkinkokoisen osasumman osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vink, vink, tuossahan ei puhuttu tulijoista vaan TUOJISTA. Käännä se putkikatse tulijoista tuojien suuntaan... Ja mieti minne ja kenen taskuun ne koulurahat menee.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/27eab112-9ef0-4908-b489-9dc487e0658c
Minä seison ja en itke.