Mitä teen? Onko liitto enää mitenkään pelastettavissa?
Olen 35 ja mieheni on samanikäinen. Meillä on kolme lasta 2v taapero ja 7kk:n ikäiset kaksoset.
Meillä on mennyt miehen kanssa ihan hyvin, kunnes rupesin odottamaan kaksosia. Mies muuttui etäiseksi. Hän ei halunnut enää seksiä, ei tehty mitään yhdessä yms. Nytkin jos ehdotan seksiä, niin mies työntää mut pois. Eilen ehdotin, että oltaisiin menty syömään, niin mies sanoi, että ei hän tahdo.
Toissa päivänä, kun olimme kaupassa ja rupesin imettämään kaksosia, niin miehelle iski jokin paniikki/ häpeä ja sanoi, että käy nopeasti autolla. Miestä ei kuulunut eikä näkynyt. Kun lähdin sitten imetyksen jälkeen autolle, niin mies alkoi huutamaan, että eikö kaksosia olisi voinut syöttää kotona, ettei tarvitse kaupungilla näytellä tissejä.
Tänään mies sanoi, että haluaa jatkaa suhdetta, mutta haluaa purkaa liittomme. Olin aivan hädissäni. Mies on ottanut jo oman sormuksensa pois. Mies on myös ilmaissut, että kaksoset olivat virhe kanssani , katuu lapsia.
Pitäisikö vaan erota?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
tarkenna vähän. Minkälaista suhdetta mies haluaa? Miten hän oli ajatellut, että se toimii. Eli sinä hoidat lapset, mutta hän saa seksiä säännöllisesti. Asuisiko teillä? Mitä miehesi tarkoittaa?
eihän mies halunnut edes seksiä.
Mitä tarkoittaa käytännössä suhteen jatkaminen, mutta liiton purkaminen??
Oon kyllä samaa mieltä miehes kanssa että ei niitä lapsia tarvitse siellä kaupassa ruveta imettämään. Olisit mennyt vaikka sinne autoon tai johonkin muualle rauhallisempaan paikkaan.
Parisuhdeterapiaan, mikäli ette saa tilannetta yhdessä puhumalla auki. Kuulostaa kovin stressaavalta, joten voimia kovasti!
Miehellä lienee kriisi vanhemmuuden kanssa ja hukassa se mitä elämäötä onkaan halunnut ja saanut. Teille on tullut kolme lasta varsin lyhyessä ajassa. Hän voisi ruveta käymään ainakin vanhimman lapsen kanssa isä-lapsi-ryhmissä. Lähinnä puhumassa fiiliksistä muiden isien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä samaa mieltä miehes kanssa että ei niitä lapsia tarvitse siellä kaupassa ruveta imettämään. Olisit mennyt vaikka sinne autoon tai johonkin muualle rauhallisempaan paikkaan.
Tämä!
Ei meilläkään vaimo imetä kaupassa. En itsekään eläisi ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään käytöstapoja.
Kolme noin pientä lasta on raskasta kelle vaan, mutta ihan kohtuutonta mieheltäsi kaataa se sun niskaan! Toivottavasti saatte asian keskusteltua, paljon riippuu siitäkin lähteekö miehesi avaamaan tilannetta ja yrittämään suhteen pelastamista. En luovuttaisi helpolla mutta yksin et voi paljoa
Ehkäpä tässä on nyt eroa siinä, että sinun mielestä teillä on mennyt ihan hyvin, mutta miehesi on kyllä selvästikin toista mieltä. Keskustetteko asioista ollenkaan vai onko teidän arki pelkkää lapsiarkea? Miehesi on väsynyt selvästikin johonkin.
Teillä on kolme alle kolme vuotiasta lasta, joten ehdotan aikalisää. Eli sovitte, että mitään isoja muutoksia parisuhteessa ja /tai asumisjärjestelyissä ei tehdä seuraavan kolmen vuoden aikana. Suosittelen myös kotiapua ja terapiaa.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Ei meilläkään vaimo imetä kaupassa. En itsekään eläisi ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään käytöstapoja.
Sulla mitään vaimoa ole. Älä tule tätäkin ketjua pilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Juu, kyllä se kriisi johtuu juuri imettämisestä. Taputappa itseäsi olalle kun olet taas ollut niiin reipas poika
Vierailija kirjoitti:
Kolme noin pientä lasta on raskasta kelle vaan, mutta ihan kohtuutonta mieheltäsi kaataa se sun niskaan! Toivottavasti saatte asian keskusteltua, paljon riippuu siitäkin lähteekö miehesi avaamaan tilannetta ja yrittämään suhteen pelastamista. En luovuttaisi helpolla mutta yksin et voi paljoa
Kamelin selkä katkennut kun kaikki on kaatunut miehen niskaan? Halusiko mies lisää lapsia vai taipuiko painostuksen alla? Kumman vastuulla on talous?
Miehesi on ilmeisesti tosi pahassa kriisissä oman itsensä kanssa tai sitten hänellä on toinen nainen.
Suosittelen parisuhdeterapeutilla käyntiä yhdessä.
Normaalisti aikuinen perheellinen mies ei halua erota, ellei hänellä ole jo toista naista valmiina varttumassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa käytännössä suhteen jatkaminen, mutta liiton purkaminen??
Vastaa ap tähän, tämä on aika oleellinen tieto tässä.
No ihan alkuunsa, on järjetöntä käydä hoitamassa ruokaostoksia noin pienten lasten kanssa koko perheen voimin. Mies voi käydä hyvin esikoisen kanssa tai itsekseen, tai sitten tilaatte kauppakassipalvelun tuomaan ruoat kotiin.
Itse ihmettelen kaksosten äitinä sitä sitä, että miten olet edes onnistunut imettämään kaksosia kaupassa. Yhtä lasta on helppo imettää huomaamattomasti, mutta kahden lapsen imettäminen yhtä aikaa edellytti ainakin itselläni sitä, että "tissit olivat tiskissä". Vaikka olen erittäin imetysmyönteinen, kyllä varmaan katsahtaisin hieman ihmettelevästi jos joku julkisella paikalla (kaupassa) olisi molemmat rinnat paljaana. Yhtä lasta imettäessä on helppo imetyspaidan raosta imettää, jolloin lapsi peittää kaiken näkyvyyden paljaaseen ihoon.
Tissit paljaana imettämässä julkisella paikalla -so not!
Vierailija kirjoitti:
No ihan alkuunsa, on järjetöntä käydä hoitamassa ruokaostoksia noin pienten lasten kanssa koko perheen voimin. Mies voi käydä hyvin esikoisen kanssa tai itsekseen, tai sitten tilaatte kauppakassipalvelun tuomaan ruoat kotiin.
Itse ihmettelen kaksosten äitinä sitä sitä, että miten olet edes onnistunut imettämään kaksosia kaupassa. Yhtä lasta on helppo imettää huomaamattomasti, mutta kahden lapsen imettäminen yhtä aikaa edellytti ainakin itselläni sitä, että "tissit olivat tiskissä". Vaikka olen erittäin imetysmyönteinen, kyllä varmaan katsahtaisin hieman ihmettelevästi jos joku julkisella paikalla (kaupassa) olisi molemmat rinnat paljaana. Yhtä lasta imettäessä on helppo imetyspaidan raosta imettää, jolloin lapsi peittää kaiken näkyvyyden paljaaseen ihoon.
Tai sitten nainenkin voi ihan yksin ja itse käydä kaupassa eikä olla prinsessana miehen passattavana omimassa lapsia itselleen uhriutumalla kuinka on nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa.
tarkenna vähän. Minkälaista suhdetta mies haluaa? Miten hän oli ajatellut, että se toimii. Eli sinä hoidat lapset, mutta hän saa seksiä säännöllisesti. Asuisiko teillä? Mitä miehesi tarkoittaa?