Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Onko liitto enää mitenkään pelastettavissa?

Vierailija
20.11.2018 |

Olen 35 ja mieheni on samanikäinen. Meillä on kolme lasta 2v taapero ja 7kk:n ikäiset kaksoset.
Meillä on mennyt miehen kanssa ihan hyvin, kunnes rupesin odottamaan kaksosia. Mies muuttui etäiseksi. Hän ei halunnut enää seksiä, ei tehty mitään yhdessä yms. Nytkin jos ehdotan seksiä, niin mies työntää mut pois. Eilen ehdotin, että oltaisiin menty syömään, niin mies sanoi, että ei hän tahdo.
Toissa päivänä, kun olimme kaupassa ja rupesin imettämään kaksosia, niin miehelle iski jokin paniikki/ häpeä ja sanoi, että käy nopeasti autolla. Miestä ei kuulunut eikä näkynyt. Kun lähdin sitten imetyksen jälkeen autolle, niin mies alkoi huutamaan, että eikö kaksosia olisi voinut syöttää kotona, ettei tarvitse kaupungilla näytellä tissejä.
Tänään mies sanoi, että haluaa jatkaa suhdetta, mutta haluaa purkaa liittomme. Olin aivan hädissäni. Mies on ottanut jo oman sormuksensa pois. Mies on myös ilmaissut, että kaksoset olivat virhe kanssani , katuu lapsia.
Pitäisikö vaan erota?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä samaa mieltä miehes kanssa että ei niitä lapsia tarvitse siellä kaupassa ruveta imettämään. Olisit mennyt vaikka sinne autoon tai johonkin muualle rauhallisempaan paikkaan.

Tämä!

Ei meilläkään vaimo imetä kaupassa. En itsekään eläisi ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään käytöstapoja.

Mikä ihmeen anti-imetyspalsta tämä on? Ihanko oikeasti normaalit ihmiset jättää jossain Prismassa ostoskärryt käytävälle ruokineen, kiertää kassan kautta autoon parkkikselle pitkän matkan huutavan vauvan kanssa, imettää kylmässä autossa ja sitten takaisin ostoksille???? Juu ei. Minä imetin kyllä kaupassa. Kärräsin kärryt vaateosastolle, menin pukukoppiin, imetin ja jatkoin ostoksia. Tai sitten kenkäosaston penkillä, häveliäästi toki, ei tissi esillä.

Vierailija
22/26 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä samaa mieltä miehes kanssa että ei niitä lapsia tarvitse siellä kaupassa ruveta imettämään. Olisit mennyt vaikka sinne autoon tai johonkin muualle rauhallisempaan paikkaan.

Tämä!

Ei meilläkään vaimo imetä kaupassa. En itsekään eläisi ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään käytöstapoja.

Mikä ihmeen anti-imetyspalsta tämä on? Ihanko oikeasti normaalit ihmiset jättää jossain Prismassa ostoskärryt käytävälle ruokineen, kiertää kassan kautta autoon parkkikselle pitkän matkan huutavan vauvan kanssa, imettää kylmässä autossa ja sitten takaisin ostoksille???? Juu ei. Minä imetin kyllä kaupassa. Kärräsin kärryt vaateosastolle, menin pukukoppiin, imetin ja jatkoin ostoksia. Tai sitten kenkäosaston penkillä, häveliäästi toki, ei tissi esillä.

Normaalit ihmiset imettää ensin lapsensa kotona ja lähtee sitten vasta prismaan. Eli rytmittää ja organisoi sen arkensa, että lapsi saa rauhallisen ruokahetkensä. Normaalilla ihmisellä ei ole myöskään tarvetta lähteä koko perhee voimiin kauppaa vaan kumpikin perheen aikuisista selviää siitä ihan itsenäisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
24/26 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa vapaan suhteen, kun sillä on toinen, mutta se haluaa pitää sut varalla, jos uuden kanssa ei olekaan kivaa.

Vierailija
25/26 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Normaalit ihmiset imettää ensin lapsensa kotona ja lähtee sitten vasta prismaan. Eli rytmittää ja organisoi sen arkensa, että lapsi saa rauhallisen ruokahetkensä. Normaalilla ihmisellä ei ole myöskään tarvetta lähteä koko perhee voimiin kauppaa vaan kumpikin perheen aikuisista selviää siitä ihan itsenäisesti.

No just. Mitenköhän mun olisi pitänyt organisoida arki tiheään syövän vauvan, 6-vuotiaan ja 9-vuotiaan kanssa, kun mies oli reissutyössä. Otteita oikeasta elämästä: Vauvan imetys, pukeminen, koko porukka autoon, esikoinen treeneihin, Prismaan, Prismassa tunti imetyksestä, vauvalla nälkä, kärryssä ruokaa, imetys, ostokset loppuun, autoon, hakemaan esikoista, kotiin, imetys.... jne jne.

Tiedän, ettei ap:n tilanne ole sama. Mutta ihan normaaleilla, elämää hyvin organisoivilla ihmisillä voi olla tilanteita, joissa vauva pitää ruokkia muualla kuin kotona. Se on ihan normaalia! Voi olla myös tilanteita, joissa lapset täytyy ottaa kauppaan. Sekin on normaalia. On ihan älytöntä puhua mistään organisoinnista, joka sopisi kaikille. Tilanteet vaihtelee ja niiden mukaan toimitaan.

Vierailija
26/26 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

No just. Mitenköhän mun olisi pitänyt organisoida arki tiheään syövän vauvan, 6-vuotiaan ja 9-vuotiaan kanssa, kun mies oli reissutyössä. Otteita oikeasta elämästä: Vauvan imetys, pukeminen, koko porukka autoon, esikoinen treeneihin, Prismaan, Prismassa tunti imetyksestä, vauvalla nälkä, kärryssä ruokaa, imetys, ostokset loppuun, autoon, hakemaan esikoista, kotiin, imetys.... jne jne.

Tiedän, ettei ap:n tilanne ole sama. Mutta ihan normaaleilla, elämää hyvin organisoivilla ihmisillä voi olla tilanteita, joissa vauva pitää ruokkia muualla kuin kotona. Se on ihan normaalia! Voi olla myös tilanteita, joissa lapset täytyy ottaa kauppaan. Sekin on normaalia. On ihan älytöntä puhua mistään organisoinnista, joka sopisi kaikille. Tilanteet vaihtelee ja niiden mukaan toimitaan.

Aloittajan tilanne on täysin erilainen, joten turhaa verrata ja raivota. Ap nimenomaan olisi voinut järjestellä kaupassakäynnin toisella tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme