Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää oma rumuus

Vierailija
20.11.2018 |

Häpeän ulkonäköäni todella paljon ja se rajoittaa elämääni. Tunnen koulussa punastuvani kun katson peiliin ja olen koko ikäni kuullut miten ruma olen. Ala-asteella ainoa "kaverini" sanoi, etten tule koskaan saamaan miestä ja saan elää koko elämäni yksin. Ei se kyllä haittaisi, mutta kommentti tuntui pahalta siitä huolimatta. Minua on haukuttu lehmäksi, haisunäädäksi, noidaksi, hirviöksi ja vaikka miksi elämäni aikana. En kehtaa osallistua myöskään vanhojen tansseihin, koska pelkään etten löydä paria. En ole edes älykäs ja se tekee tilanteesta entistä kurjemman. Sydän sentään on paikallaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan niillä "rumilla" naisilla on loppujen lopuksi ne kunnollisimmat ja parhaat kumppanit. Ne, joille ulkonäkö ja pintaliito ei ole elämässä tärkeää.

Vierailija
22/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen korjannut jo asian. Ala-asteella harrastin oksentelua ja pikadieettejä, joihin ei kuulunut aamupalaa. Hengitys haisi paskalle ja oksennukselle ja vietin kaiken aikani mummolassa, jossa oli homeongelma. Enää en kai haise.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan mummokin on kuollut että eipä tule sielläkään enää käytyä. :(

Ap

Vierailija
24/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin osaat kirjoittaa hyvin ja olet hauska

Vierailija
25/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on hirveän paljon muutakin kuin ulkonäkö!

Vierailija
26/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole mitään hävettävää. Et ole tehnyt mitään väärää. Sulla ehdottomasti on oikeus olla olemassa siinä missä muillakin!!

Luulen että yksi parhaista asioista mitä voi tehdä on keskittyä muihin asioihin. Jatka koulussa ja harrastuksissa samaan malliin, ihanaa että ne menevät hyvin. Kokeile erilaisia asioita - ehkä niitäkin joita et ensimmäisenä tulisi ajatelleeksi - ja etsi niitä missä olet todella hyvä/mistä nautit eniten. Kiinnitä hyvinvointiisi huomiota ja vältä asioita joista tulee huono olo (esim. pinnallinen viihde?) ja suosi niitä jotka parantavat sitä. Kun voi kokonaisuudessaan hyvin, on olo kaiken kanssa parempi. (omia suosituksia: panosta yöuneen, kuuntele kehoasi sopivan ravinnon suhteen.) Jos yksinäisyys on ongelma, miettisin onko seudullasi esim. sellaista toimintaa johon voisit mennä mukaan. Myös muissa tapahtumissa tai netissä voi tutustua ihmisiin jos kotiseudulta ei löydy omanhenkistä porukkaa (foorumit, jotkut nettipelit, blogin kirjoitus, jne.) (tietysti ennen kaikkea mieti mikä just sua voisi kiinnostaa.) Pyri nimenomaan tutustumaan ihmisiin, älä niinkään vartavasten "hankkimaan kavereita" (parempi lähestymistapa aiheeseen).

Jostain hyvinvalitusta self help -kirjasta saattaisi olla myös apua oikeisiin asioihin ja lähestymistapoihin keskittymisessä, mutta en osaa itse suositella mitään tiettyä.

Näytit ihan miltä tahansa, idiootteja on ne jotka tekee itsestään apinan pitämällä asiasta meteliä. Valitettavasti maapallolla niitä riittää, mutta onneksi niiden ei ole pakko vaikuttaa juurikaan/välttämättä ollenkaan ja voit silti elää ihanaa elämää.

Vierailija
27/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit sopia maatalon emännäksi, kaupunkien homopojat eivät siedä pienintäkään kauneusvirhettä

Vierailija
28/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kroppasi on hyvä, ei sen naaman ole niin justiinsa. Ja päinvastoin. Lisäksi olet hyvä kirjoittamaan ja hauska, joten et voi olla niin tyhmä kuin kuvittelet.

Hauska ja hyväkroppainen riittää kyllä useimmille miehille.

Älä suotta yritä meikillä pehmentää piirteitäsi. Se vain heikentää itsetuntoasi lisää. Jos ihmisessä on jotain erikoista, on parasta ettei yritä sitä peitellä. Jos peittelee, asiasta tulee vaan kamala peikko mieleen. Toisinaan myös sinänsä "rumasta" piirteestä voi tulla se sinun tavaramerkkisi, mikä yhtäkkiä onkin ihmisten mielestä viehättävää, koska se on sinua. Mieti vaikkapa Amy Winehousen nenää. Tai Sarah Jessica Parkerin.

Vierailija
29/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekoheko, älä yhtään väheksy kuule maaseutuyrittäjiä. Tuo huumori ei naurata.

Ap

Vierailija
30/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut esimerkiksi pinterestin käytön kokonaan ja pyrin välttämään myös kaiken maailman kardashianeja ihan viimeiseen asti, mutta niihin törmää väistämättä joka tuutista.

Yritän ajatella mahdollisimman myönteisesti ulkonäöstäni, mutta ikävien kommenttien vuoksi se on lähes mahdotonta.

Vierailija
31/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kroppasi on hyvä, ei sen naaman ole niin justiinsa. Ja päinvastoin. Lisäksi olet hyvä kirjoittamaan ja hauska, joten et voi olla niin tyhmä kuin kuvittelet.

Hauska ja hyväkroppainen riittää kyllä useimmille miehille.

Älä suotta yritä meikillä pehmentää piirteitäsi. Se vain heikentää itsetuntoasi lisää. Jos ihmisessä on jotain erikoista, on parasta ettei yritä sitä peitellä. Jos peittelee, asiasta tulee vaan kamala peikko mieleen. Toisinaan myös sinänsä "rumasta" piirteestä voi tulla se sinun tavaramerkkisi, mikä yhtäkkiä onkin ihmisten mielestä viehättävää, koska se on sinua. Mieti vaikkapa Amy Winehousen nenää. Tai Sarah Jessica Parkerin.

Muuten ihan kiva, mutta kenen mielestä Amy winehousen nenä on ruma tai edes "ruma"? Ei minusta ainakaan

Vierailija
32/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pitänyt ulkonäöstäni lukiossa (sitä teiniangstia...), enkä ole ikinä ollut "kaunis", mutta näin 10 vuoden jälkeen sitä on aikuistunut ja tajuaa, ettei sillä ole väliä. Persoonallisessa naamassa ei ole mitään vikaa, ja ulkonäköä paljon tärkeämpää on luonne. Jos on muuten kamala ihminen niin kauniilla naamalla ei siinä vaiheessa tee mitään.

Sitäpaitsi, vanhetessa kaikki rupsahtaa. Ulkonäkö on aika häilyvä ominaisuus. Keskity opiskeluun ja harrastuksiin, niin kyllä niitä kavereitakin ilmaantuu, kun olet oma itsesi.

Vierailija
33/33 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä kroppa ja iho. Silmäni ovat iham kauniit, niitä on jopa kehuttu, mutta mulla on todella suuri ja pitkä leuka sekä hyvin korkea kulmikas otsa. Näytän rumalta ja hyvin miehekkäältä noiden takia. Onneksi tilanteeni ei ole täysin toivoton. Säästän rahaa ja tässä parin vuoden sisällä olisi tarkoitus mennä madaltamaan ja muotoilemaan hiusrajaani sekä pienentämään leukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi