Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miehelläni ei ole pikkujouluja

Vierailija
20.11.2018 |

Se vaan käy viikonloppuisin töissä ja lapsen peleissä. Kenelläkään muulla näin tylsää miestä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulut on ehkä maailmankaikkeuden idiootein idea. Että jonakin perjantaina työpäivän päätteeksi lähdetään hohtokeilaamaan. Wau! Sitten pomo ilmoittaa muutaman drinkin jälkeen, että tästä lähtien kaikki saa maksaa itse juomansa - budjetti on täynnä. Vielä enemmän wau. Humalatilan noustessa jauhetaan niitä samoja iän ikuisia työpaikan ongelmia ja epäkohtia. Super wau. Sitten joku Pasi ja Henna alkavat pusutella, kaikilla on vaivaantunut fiilis ja kaikki tietää miten todella vaivaantunut fiilis heillä itsellään on maanantaina.

Eikäku tosta nyt vaan ei saa toimivaa konseptia. Piste.

Joo mutta voisi se silti kaverinsa kanssa joskus käydä ulkona mutta kun ei se halua.

Voisithan sääkin käydä peräsuolentähystyksessä vaikka viikottain, mutta et sä varmaan halua.

Kyl mä käyn. Ja hampaanpoistossa myös.

Aina joku jaksaa pelleillä.

Aina joku jaksaa tehdä samoja tylsiä aloituksia.

Vierailija
22/22 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulut on ehkä maailmankaikkeuden idiootein idea. Että jonakin perjantaina työpäivän päätteeksi lähdetään hohtokeilaamaan. Wau! Sitten pomo ilmoittaa muutaman drinkin jälkeen, että tästä lähtien kaikki saa maksaa itse juomansa - budjetti on täynnä. Vielä enemmän wau. Humalatilan noustessa jauhetaan niitä samoja iän ikuisia työpaikan ongelmia ja epäkohtia. Super wau. Sitten joku Pasi ja Henna alkavat pusutella, kaikilla on vaivaantunut fiilis ja kaikki tietää miten todella vaivaantunut fiilis heillä itsellään on maanantaina.

Eikäku tosta nyt vaan ei saa toimivaa konseptia. Piste.

Joo mutta voisi se silti kaverinsa kanssa joskus käydä ulkona mutta kun ei se halua.

Voisithan sääkin käydä peräsuolentähystyksessä vaikka viikottain, mutta et sä varmaan halua.

Kyl mä käyn. Ja hampaanpoistossa myös.

Ilmankos sä niin aurinkoinen oletkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi