Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen innokas sisällissota-harrastaja ja sain tänään illemmalla sen johdosta tappouhkauksen

Vierailija
19.11.2018 |

Kerään aiheeseen liittyviä kirjoja, lehtiartikkeleita ja muuta kirjallista aineistoa eri lähteistä. Käyn museoissa ja muistomerkeillä aina kun niissä järjestetään tilaisuuksia. Muutamastakin syystä minua kiinnostaa enemmän punaisen osapuolen versio tapahtuneesta. Satuin mainitsemaan harrastuksestani uudelle tuttavuudelle ja hänen reaktio oli mielenkiintoinen. "Oletko joku v...n punikki? Nappi otsaan pitäisi antaa!"

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olet nainen, on erittäin tavallista että miehet ovat aggressiivisia sotahistoriaa harrastavaa naista kohtaan. Harrastan sotahistoriaa (eritoten ww1 ja 2) ja miehiltä (nuoremmilta) tulee erittäin vihamielistä palautetta ja jopa uhkailua jos asia tulee ilmi. Vanhat papat sit taas ovat onnessaan ja niitä mun harrastuskaverit enimmäkseen onkin.

Epäilen että miestä käy itsetunnolle kun nainen onkin hyvä ja enemmän tietävä ”miesten alueella”. Pidän erittäin matalaa profiilia asiasta, koska en jaksa alkaa tappelemaan (miehet slkaa aina inttämään ja vänkäämään ja testaamaan taitojani... ei jaksa)

Oon tullut siihen tulokseen että miehillä on jotenkin heikko itsetunto ja hirveä valvonta päällä ettei kukaan nainen astu ”reviirille”.

Ikävää mutta totta, sotahistoriaharrastus pitää piilottaa miehiltä :(

Vierailija
22/24 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisia kohdeltiin aivan törkeän väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/24 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo apn tuttava nyt siis mies?