Siis opiskeleeko M torppa lähihoitajaksi vai sairaanhoitajaksi?
Kommentit (10)
Sinä oletkin varmaan törppö. Onko sillä edes väliä? Opiskelee kuitenkin, kun sinä taas tuhlaat aikaasi täällä minun kanssani.
Vissiin lähäriksi, mutta tosi hyvä kun nauttii työstään ja aidosti tykkää siitä. Parhaimpia hoitajia on ne jotka nauttii työstään 😊👌 niitä on itse asiassa yllättävän paljon, vaikka muulta saattaa tuntua. Tosi moni hoitaja jonka kanssa oon jutellut niin on sanonut, että ihan oikeasti rakastaa työtään ja kokee joka ikisen työpäivänsä niin merkitykselliseksi ja kokee itsensä tärkeäksi.
maisa seksikäs lähäri :)
pääsispä työpariksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä oletkin varmaan törppö. Onko sillä edes väliä? Opiskelee kuitenkin, kun sinä taas tuhlaat aikaasi täällä minun kanssani.
Minulla on takana yo-tutkinto ja kaksi korkeakoulututkintoa, joten ihan on itsekin tullut opiskeltua. Ei tämä keskustelu ollut millään pahalla vaan täysin neutraali aloitus missä kysyn asiaa. 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
pääsispä työpariksi.
Kenen kanssa lähäri on työpari? Lääkärin työpareja ainakin on joko sairaanhoitajat tai terveydenhoitajat, yleensä jälkimmäiset.
Lähihoitajan työ on tosi tärkeä työ ja siihen tarvitaan juuri tuollaisia ihmisiä, ei niitä työkkäristä pakotettuja työttömiä ja mt-ongelmaisia.
Mitä väliä? - Varmaan pystyy ja kykenee kumman tahansa alan opintoihin. Kuulen kyllä jo korvissani kuinka osa teilaa hänet jo pelkästään siksi, että hänellä on silikonit ja on blondi, joka seurustelee ralliautoiljan kanssa niin täytyyhän tämän kaiken tarkoittaa samaa, kuin että hän on tyhmä kuin saapas; e. kykenemätön opiskelemaan mitä tahansa alaa. Yht kaikki muitsiaisin lukeneeni, että Torppa aloitti lähihoitaja opinnoilla ja pian sen jälkeen alkoi tekemään aikaan väyläopintoja sairaanhoitajaksi.
Hoitoala on kyllä todella tärkeä ja arvostettava ala, kunhan tekijät ovat oikeita. On todella tärkeää, että hoitoalalla on oikeita ja aidosti välittäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pääsispä työpariksi.
Kenen kanssa lähäri on työpari? Lääkärin työpareja ainakin on joko sairaanhoitajat tai terveydenhoitajat, yleensä jälkimmäiset.
Lähäri toisen lähärin pari? Joskus tarvitaan kaksi.
Lähihoitajaksi.