Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten käyttäytyy ihastunut nainen?

Vierailija
19.11.2018 |

Ap on vähän hämillään näistä naisten kiinnostumisista/ihastumisista. Mistä ihmeestä sitä osaa päätellä, että onko nainen kiinnostunut kenties seksuaalissävytteisessä mielessä, vaiko sitten ihan vain kaverimielessä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katse ja hymy kertoo paljon.

No eikä kerro, vai onko lähes jokainen kassaneiti minuun ihastunut?

Vierailija
22/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kuule mistään. Olen itse tosi ihastunut yhteen mieheen mutta käyttäydyn silti välillä ihan päinvastaisesti ja taitaa koko mies olla jo ihan sekaisin että mitä haluan. Pelottaa heittäytyä kun en halua että sattuu taas. Otan reilusti takapakkia heti kun ollaan läheisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin naisesta. Ei voi päätellä varmaksi mistään. Eikai miehilläkään ole yhtä tapaa osoittaa tunteita?

Vierailija
24/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on hyvät tissit ja tiedostaa sen itsekin, niin silloin pukeutuu tissit esille laittaen tai tissejään korostaen.

Vierailija
25/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjailee itseään mm paidan helmaa, kuohii maata kengän kärellä, saattaa koskettaa kädellä solisluuta tai kaulaa samalla kun katsoo sinua, kun tulee kohti ja ohi sinusta niin keinuttaa lanteita kävellessä, sukii tukkaa.

Vierailija
26/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalissävytteinen kiinnostus, joka naisella usein kulkee käsi kädessä seurusteluhalukkuuden kanssa näkyy pitkinä katseina. Jos toista himoitsee niin ei häntä voi olla katsomatta. Mutta moni nainen katsoo salaa, takaapäin takapuolta, sivusta tai kun mies keskittyy vaikka töihin. Jos pääsee puhe-etäisyydelle niin nainen voi olla hermostunut, saada kuin sähköiskun miehen nähdessään, kädet voivat täristä, sanoja ei tule suusta. Nainen on selvästi erilainen, yleensä rennompi puhuessaan sellaisten miesten kanssa, joihin hän ei ole ihastunut. Ihastunut nainen kuitenkin nauraa miehen huonoillekin vitseille. Jos miehen kanssa istuu samassa pöydässä niin nainen koskettelee jotenkin kasvojaan tai hiuksiaan.

Naiset useinkin naureskelee minun kuiville vitseilleni, mutta olen tulkinnut niin että kunhan kiltteyttään hihittävät etten tuntisi oloani ihan idiootiksi.

Vierailija
27/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla se ilmenee etäisyyden ottamisena. Välttelen, olen tyly ja olen piilottanut ihastukseltani kaikkien somekanavien päivitykset. Kun nähdään tai ollaan tekemisissä, olen virallinen, kylmä ja etäinen. Välttelen katsekontaktia. Ennen halasin häntä ja saatoin istahtaa hänen viereen, ihastuneena en. Jos näen hänet yllättäen, alan omituisesti sekoilla - en löydä tavaroita, kädet tärisevät, tavarat tippuvat kädestä tai en osaa enää tehdä mitään. Kun en ole ihastunut, olen normaali, sosiaalinen, ystävällinen ja hauska itseni. Ihastuneena ilmeisesti pelkään pettymyksiä ja siksi työnnän ihastuksen kohteen pois luotani tai juoksen itse karkuun. 

Vierailija
28/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalissävytteinen kiinnostus, joka naisella usein kulkee käsi kädessä seurusteluhalukkuuden kanssa näkyy pitkinä katseina. Jos toista himoitsee niin ei häntä voi olla katsomatta. Mutta moni nainen katsoo salaa, takaapäin takapuolta, sivusta tai kun mies keskittyy vaikka töihin. Jos pääsee puhe-etäisyydelle niin nainen voi olla hermostunut, saada kuin sähköiskun miehen nähdessään, kädet voivat täristä, sanoja ei tule suusta. Nainen on selvästi erilainen, yleensä rennompi puhuessaan sellaisten miesten kanssa, joihin hän ei ole ihastunut. Ihastunut nainen kuitenkin nauraa miehen huonoillekin vitseille. Jos miehen kanssa istuu samassa pöydässä niin nainen koskettelee jotenkin kasvojaan tai hiuksiaan.

Naiset useinkin naureskelee minun kuiville vitseilleni, mutta olen tulkinnut niin että kunhan kiltteyttään hihittävät etten tuntisi oloani ihan idiootiksi.

Tai: 

a) sun jutut on oikeasti hauskoja

b) heillä on outo huumorintaju ja heidän mielestään jutut ovat oikeasti hauskoja

c) he ovat vain ystävällisiä miellyttäjiä

Epäilen, että kyseessä on a tai b. Monilla suomalaisilla miehillä on kuiva, puujalkamainen huumorintaju, mikä uppoaa suomalaisiin naisiin.  

Vierailija
29/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että ne ovat oikeasti hauskoja tai sitten pitävät sinusta muuten. Itse en ainakaan naura ei-hauskoille vitseille ja olen huomannut myös nauravani enemmän jos kyseessä on mies josta pidän. Välillä jälkeenpäin oikein hävettää kun hihittelin kauan jollekin pikkujutulle. :D

Vierailija
30/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähentelee ja juoksee perässä.

Vierailija
31/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, miten se nainen tänään käyttäytyi? Kun kerrot niin voidaan sanoa onko vai eikö ole ihastunut.

Vierailija
32/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään.

Minun on.luultu olevan ihastunut työpaikkamme miehiin, koska hymyilen ja nauran heidän kanssaan.

Se johtuu siitä, että heidän kanssaan on helppo ja välitön olo, eikä kukaan puhu pahaa kenestäkään. Hyväksytty olo.

Osa työpaikkamme naisista on ilkeitä.js puhuvat pahaa paljon. Joten hymy ja ilo hyytyy heidän vuorossaan...

Ihastusta ei minusta huomaa, koska en ihastu ennen kuin on tutustuttu kunnolla ja treffailtu.

Mulla menee vähän samalla tavalla. Niiden miesten kanssa, joihin en ole ihastunut, olen rento ja nauravainen. Ja sit se ihastus... en edes uskalla katsoa sitä silmiin, menen hiljaiseksi ja vaikeaksi, enkä keksi mitään sanottavaa :D.

Samat minulla, olen aivan kuin eri ihminen sen ihastuksen seurassa. Enkä mitenkään hyvässä mielessä.

Vierailija
33/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjailee itseään mm paidan helmaa, kuohii maata kengän kärellä, saattaa koskettaa kädellä solisluuta tai kaulaa samalla kun katsoo sinua, kun tulee kohti ja ohi sinusta niin keinuttaa lanteita kävellessä, sukii tukkaa.

Miksi tätä alapeukutetaan?

Vierailija
34/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska melkein kaikki tietää että elekielestä johtopäätösten vetäminen on hyvin riskaabelia. Nuo käy niin moneen muuhunkin mielentilaan tai ihan vaan olemiseen ilman sen kummempaa syytä.

Vierailija
35/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska melkein kaikki tietää että elekielestä johtopäätösten vetäminen on hyvin riskaabelia. Nuo käy niin moneen muuhunkin mielentilaan tai ihan vaan olemiseen ilman sen kummempaa syytä.

Elekieli on ainoa kieli mitä minä osaan lukea. Sen takia näen jos nainen halveksii minua.

T: Kiltti mies

Vierailija
36/43 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseessa salaisuus.

Vierailija
37/43 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkarit märkänä.

Mutta jos ei pääse pikkaria vielä kokeilee niin onko mitään käytännöllisempää vinkkiä?

Vierailija
38/43 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkeenpäin epäilen naisen olleen kiinnostunut, kun yritti aina minut nähdessäni vääntää jotain tikusta asiaa ja hakeutui lähelle. Porukassa kohdisti aina huomionsa minuun ja kehuskeli, tuijotteli paljon ja parkkeerasi autonsakin parkkipaikalla lähelle omaa autoani. Tätä kesti aikansa, kunnes se sitten loppui ja autokin meni kauemmas parkkiin.

Vierailija
39/43 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että nainen välttelee sinua. On vähän levoton seurassasi. Kavereidesi kanssa rennommin.

Vierailija
40/43 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista naisista, mutta itse olen sitä suorasukaisempi mitä vähemmän olen ihastunut. Mutta olen saanut seksiä tällä tyylillä. Olen varmasti vähän outo, mutta mitä nopeammin seksiä niin sitä vähemmän kunnioitusta ja kiinnostusta miestä kohtaan, silti laitan viestiä jne.

Eli jos olen oikeasti ihastunut niin olen paljon passiivisempi. Mutta kuten sanottu, tämä koskee vain minua. Meitä naisia on hyvin, hyvin erilaisia.