Miten käyttäytyy ihastunut nainen?
Ap on vähän hämillään näistä naisten kiinnostumisista/ihastumisista. Mistä ihmeestä sitä osaa päätellä, että onko nainen kiinnostunut kenties seksuaalissävytteisessä mielessä, vaiko sitten ihan vain kaverimielessä?
Kommentit (43)
Ei ihastuminen vielä mitään takaa. Tiedän kyllä onko asialla tulevaisuutta. Pelkkä seksi ei kiinnosta. Vaikka olis kuinka kuumaa. Mut tänk god en olekaan enää 21.
Minusta ihastumista on vaikea havaita oikeastaan mistään muusta kuin liian pitkään kestävästä katsekontaktista.
Ei mistään.
Minun on.luultu olevan ihastunut työpaikkamme miehiin, koska hymyilen ja nauran heidän kanssaan.
Se johtuu siitä, että heidän kanssaan on helppo ja välitön olo, eikä kukaan puhu pahaa kenestäkään. Hyväksytty olo.
Osa työpaikkamme naisista on ilkeitä.js puhuvat pahaa paljon. Joten hymy ja ilo hyytyy heidän vuorossaan...
Ihastusta ei minusta huomaa, koska en ihastu ennen kuin on tutustuttu kunnolla ja treffailtu.
Ei sitä oikein voi varmasti tietää mistään merkeistä. Itse punastelen helposti kaikkien kanssa, koska olen ujo mutta silti innostun joskus pälättämään vähän liikaakin, sitten istun posket helottaen juttukaverin kanssa. Ehkä suoraan silmiin katsominen (etäältä) ja hymyily on aika selvä yritys ilmaista kiinnostuksensa ainakin? Mutta jos nainen on ihastunut eikä halua näyttää sitä niin sitten et voi tietää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä oikein voi varmasti tietää mistään merkeistä. Itse punastelen helposti kaikkien kanssa, koska olen ujo mutta silti innostun joskus pälättämään vähän liikaakin, sitten istun posket helottaen juttukaverin kanssa. Ehkä suoraan silmiin katsominen (etäältä) ja hymyily on aika selvä yritys ilmaista kiinnostuksensa ainakin? Mutta jos nainen on ihastunut eikä halua näyttää sitä niin sitten et voi tietää mistään.
Jatkan. Itse vähän ihastunut naapuriin, tai ainakin pidän naapuria tosi söpönä. Hymyilen hänelle vähän enemmän ja lämpimämmin kuin muille naapureille, katson silmiin sen aikaa kun kestän. Mutta koska olen varattu, niin jos tämä mies yrittäisi jotain peliliikettä niin torjuisin hänet tosi rankasti ja varmaan ilkeästikin. Ei meistä naisista ota selvää :)
Se on kyllä hankalaa, koska miehet ei yleensä tajua mitään kovin hienovaraisia vihjeitä. Sitten ei uskalla kyllä kovin suoraankaan tuoda asiaa ilmi, jos toista ei kiinnostakaan... itse esim. tällä hetkellä yritän päästä seuraan vähän kaikella tekosyyllä, teen tikusta asiaa ja heittelen pieniä vinkkejä, vähän niin kuin tunnustelen onko toisella myös kiinnostusta.
Minäkin ole tarpeeksi tyhmä huomaamaan naisen ihastumisen, ihmettelemään vaan jään mitä nainen minussa näkee että ihastuu.
No tämä nykyinen ei peittellyt, sanoi sen heti suoraan ja rutisti kunnolla.
Tämä nyt liittyy työpaikan ihastuneeseen tyttöön, mutta: jatkuvasti hymy korvissa saakka ja aina se on milloin milläkin asialla mun työpisteellä. Sitten se piirteli post-it lappuihin milloin mitäkin "söpöpörriäistä" ja jätti niitä mun työpisteelle erinäisin tekosyin. Hirveesti se olisi halunnut lähteä mun kanssa after workeille ja musta tuntui että se jopa ihan järjesti jotain työpaikan tiimin virkistysiltoja silmälläpitäen että pääsee mun seuraan.
Jossain vaiheessa piti sitten vain ihan oikeasti sanoa, että "Minna" kiltti, kun mä olen nyt kihloissa toisen naisen kanssa ja meille on tulossa vauvakin.... mä en millään nyt vaan voi lähteä tällaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään.
Minun on.luultu olevan ihastunut työpaikkamme miehiin, koska hymyilen ja nauran heidän kanssaan.
Se johtuu siitä, että heidän kanssaan on helppo ja välitön olo, eikä kukaan puhu pahaa kenestäkään. Hyväksytty olo.
Osa työpaikkamme naisista on ilkeitä.js puhuvat pahaa paljon. Joten hymy ja ilo hyytyy heidän vuorossaan...Ihastusta ei minusta huomaa, koska en ihastu ennen kuin on tutustuttu kunnolla ja treffailtu.
Mulla menee vähän samalla tavalla. Niiden miesten kanssa, joihin en ole ihastunut, olen rento ja nauravainen. Ja sit se ihastus... en edes uskalla katsoa sitä silmiin, menen hiljaiseksi ja vaikeaksi, enkä keksi mitään sanottavaa :D.
No pitäiskö sinun ap yrittää tutustua naiseen enemmän niin ehkä se naisenkin kiinnostuksen laatu siitä selviää?
Ei sitä voi tietää, jos nainen ei näytä ihastumistaan. Itse olin työkaveriin ihastunut kaksi vuotta ennen kuin tunteet tuli julki. Ei mies ollut huomannut mitään. Nyt olemme yhdessä.
Voisko sitä ensin tutustua vaikka kaverimielessä ja sitten siitä eteenpäin jos on molemmilla kiinnostusta? Näin mulla on ainakin suhteet alkaneet. Millä tavoin olet itse kiinnostunut?
Seksuaalissävytteinen kiinnostus, joka naisella usein kulkee käsi kädessä seurusteluhalukkuuden kanssa näkyy pitkinä katseina. Jos toista himoitsee niin ei häntä voi olla katsomatta. Mutta moni nainen katsoo salaa, takaapäin takapuolta, sivusta tai kun mies keskittyy vaikka töihin. Jos pääsee puhe-etäisyydelle niin nainen voi olla hermostunut, saada kuin sähköiskun miehen nähdessään, kädet voivat täristä, sanoja ei tule suusta. Nainen on selvästi erilainen, yleensä rennompi puhuessaan sellaisten miesten kanssa, joihin hän ei ole ihastunut. Ihastunut nainen kuitenkin nauraa miehen huonoillekin vitseille. Jos miehen kanssa istuu samassa pöydässä niin nainen koskettelee jotenkin kasvojaan tai hiuksiaan.
Riippuu tilanteesta. Itse olen ihastunut ja ei näy mitenkään. Olen nimittäin varattu. Ehkä jos kohde suoraan kysyisi, kertoisin, mutta mitään merkkejä en kyllä tule jakelemaan.
kyllä minä sinne voin tulla piristämään kjeh kjeh
Vierailija kirjoitti:
No johan on kuollutta. Melkein yhtä kuollutta kuin minu makuuhuoneessa.
sinne makuuhuoneen puolelle voisin tulla piristämään kjeh kjeh
riippuu vähän naisesta.. joku voi olla hyvinkin paljon kontaktia ottava mutta toisaalta ei sekään takaa ihastusta, itse yritän olla mahdollisimman neutraali ellei mies itse katso minuun päin tai hymyile yms. yleensä oletan vaan ettei ole musta kuitenkaan kiinnostunut.
No johan on kuollutta. Melkein yhtä kuollutta kuin minu makuuhuoneessa.