Säilyykö McDonald'sin ruuat kuinka hyvänä seuraavaan päivään?
Tyttäreni on tulossa perheineen meille jouluksi ja tyttären lapset eivät pidä ollenkaan perinteisistä jouluruuista. Kyselin mitä he haluaisivat syödä ja heille mieluisinta olisivat McDonald'sin ruuat. Tarkistin juuri, ettei paikkakuntamme McDonald's ole auki jouluaattona, joten ruuat pitäisi hakea jo edellisenä iltana. Onkohan ne vielä hyviä jos lämmittää jouluaattona mikrossa/uunissa? Ranskalaiset tuskin ainakaan säilyvät, mutta miten on hampurilaisten ja nugettien kanssa?
Kommentit (39)
Kaikkea pitää kakaroiden vuoksi huolehtia.
Eikö siellä olisi Hesburgeria auki?
Nugetit ainakin pysyy hyvänä. Pannulla kun paistaa ni ei tule kovin lötköjäkään.
Useammin kuin kerran oon seuraavana päivänä lämmittänyt.
Ja näin kasvatetaan näitä tulevaisuuden toivoja. Aikuiset menevät lasten pillin mukaan.
Itselläni oltaisiin todettu, että jos ruoka ei kelpaa, niin sitten olet syömättä.
Kyllä siinä nopeasti oppi olemaan nirsoilematta, kun ei kiukuttelemalla saanutkaan tahtoaan aina läpi.
Vierailija kirjoitti:
Nugetit ainakin pysyy hyvänä. Pannulla kun paistaa ni ei tule kovin lötköjäkään.
Useammin kuin kerran oon seuraavana päivänä lämmittänyt.
Kiitos tiedosta :)
Mäkkärin hampurilaiset on sen verran laadukasta tavaraa, että säilyy yli vuoden:) Tätähän oli joku joskus testannut ja kuvassa hamppari näytti ihan tavalliselta, vaikka oli siis säilytetty vuoden!
Ei mene ainakaan yhdessä yössä miksikään kun iskee ne heti jääkaappiin. Taas ketju täynnä aivotonta vinkumista ja vain vähän oikeita vastauksia. Miksi ihmiset on näin tyhmiä?
Kyllä se mäkkisafka varmasti on (kehnosti) ravinnoksi kelpaavaa vaikka sitä pitäisi yön yli jääkaapissa. Mutta voin kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että kovin hyvää se ei ole.
Onko teidän paikkakunnallanne jotain muuta paikkaa mista ruoat saisi tuoreena pöytään? Onnistuuko sinulta jauhelihapihvien paistaminen muun ruoanlaiton yhteydessä? Juuri mäkkäriltä maistuvia burgereita et välttämättä saa kotona tehtyä, mutta varsin maistuvia laitoksia kyllä.
Nugettejakin saa kaupasta ja niiden tekeminen uunissa ei vaadi juuri ollenkaan vaivaa jos uuniin vain mahtuu. Uunista vasta tulleet x-tra nugetit ovat paljon parempia kuin mikrossa lämmitetyt mäkkärin lötköt. Älä unohda dippikastikkeita jos teet nugetit itse.
Tämän kirjoitettuani tajusin että vastaan provoon. hitto
Vierailija kirjoitti:
Ei mee mikskään.
https://www.buzzfeed.com/hannahjewell/this-20-year-old-burger-from-mcdo…
Terveellistä amerikkalaista ravintoa siinä :D
Eivätkös ne säily kymmeniä vuosia. Sehän on testattu, jollain on ollut kymmeniä vuosia tallessa joku burgeri. Ei ole mennyt oikein miksikään.
Hyvin kovin säily eivät ne, sillä pois samana iltana syön minä ne.
Mitä tuollaisella tyttärellä perheineen edes tekee joulupöydässä, jos jotain mäkkärin p**kaa pitää silloinkin saada naamarin eteen? Siis oikeasti, onko tyttärelläsi PERHE? Ei juku mitkä ruokailutottumukset.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kovin säily eivät ne, sillä pois samana iltana syön minä ne.
The Force is strong with this one.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuollaisella tyttärellä perheineen edes tekee joulupöydässä, jos jotain mäkkärin p**kaa pitää silloinkin saada naamarin eteen? Siis oikeasti, onko tyttärelläsi PERHE? Ei juku mitkä ruokailutottumukset.
samaa mietin. jos joku on NOIN rajoittunut ja kehdannut vielä jälkikasvunsakin opettaa samanlaiseen pelleilyyn, en kutsuis edes kylään
Säilyy tosi hyvin. Lämmittelet mikrossa vaan.
Kyllä säilyy yön yli jääkaapissa. Tähän tapaukseen sopii parhaiten hampparit missä ei ole salattia ja majoneesia.
Minkä ikäisistä lapsista kyse? Oliko lapsilla joku tietty mäkkärin hamppari mikä pitäisi olla?
Vinkkinä, ihan parhaat hampurilaiset saa kun tekee itse. Sämpylä noughty burger, itse paistettu naudanjauhelihapihvi, cheddar-juustoa, lisäksk maun mukaan tomaattia, sipulia, salaattia. Voittaa monen burgeripaikan mennen tullen. Ratkaiseva on että on hyvä sämpylä!
Tämä kävi kyllä mielessäni, mutta mietin että mitä jos "huijaus" ei menekään läpi? Menee joululounas pilalle jos lapset eivät tykkääkään ja pitää sitten siinä vaiheessa alkaa tekemään heille uutta ruokaa. En siis tarkoita, että lasten ehdoilla pitäisi jatkuvasti mennä, mutta joulu on minulle tärkeä juhla, koska en näe lapsenlapsia kovin usein. Haluan että se on heillekin ikimuistoinen.