Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säilyykö McDonald'sin ruuat kuinka hyvänä seuraavaan päivään?

Vierailija
19.11.2018 |

Tyttäreni on tulossa perheineen meille jouluksi ja tyttären lapset eivät pidä ollenkaan perinteisistä jouluruuista. Kyselin mitä he haluaisivat syödä ja heille mieluisinta olisivat McDonald'sin ruuat. Tarkistin juuri, ettei paikkakuntamme McDonald's ole auki jouluaattona, joten ruuat pitäisi hakea jo edellisenä iltana. Onkohan ne vielä hyviä jos lämmittää jouluaattona mikrossa/uunissa? Ranskalaiset tuskin ainakaan säilyvät, mutta miten on hampurilaisten ja nugettien kanssa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvää enää.

Tee itse hampurilaisia. Nykyään kaupoissa myydään mäkkärin ketsuppia ja majoneesiakin.

Niin no ylempänä jo sanoin, ettei tyttäreltäni ole ainakaan onnistunut omatekemien hamppareiden tarjoaminen, mutta en tiedä tarkalleen mitä hän on niihin laittanut. En tiennyt tällaisista oheistuotteista. Tiedätkö tarkemmin hampurilaisten reseptiä?

Huijaa hieman, käy hakemassa mäkkäristä hampurilaiset joita lapset toivovat ja säästä kääreet.

Tee aattona hampparit itse ja kääri mäkkärin kääreisiin.

Kaupassa myytävät hampurilaissämpylät ovat lähestulkoon samoja mitä mäkki käyttää.

Pihvit teet naudan jauhelihasta, taputtele litteiksi ja vähän suolaa ja pippuria pintaan, paista painon alla.

Sitten vaan täytteet sisään.

Tarkista mitä täytteitä niissä on, kun haet hampparit.

Tämä kävi kyllä mielessäni, mutta mietin että mitä jos "huijaus" ei menekään läpi? Menee joululounas pilalle jos lapset eivät tykkääkään ja pitää sitten siinä vaiheessa alkaa tekemään heille uutta ruokaa. En siis tarkoita, että lasten ehdoilla pitäisi jatkuvasti mennä, mutta joulu on minulle tärkeä juhla, koska en näe lapsenlapsia kovin usein. Haluan että se on heillekin ikimuistoinen.

Vierailija
22/39 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea pitää kakaroiden vuoksi huolehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä olisi Hesburgeria auki?

Vierailija
24/39 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nugetit ainakin pysyy hyvänä. Pannulla kun paistaa ni ei tule kovin lötköjäkään.

Useammin kuin kerran oon seuraavana päivänä lämmittänyt.

Vierailija
25/39 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin kasvatetaan näitä tulevaisuuden toivoja. Aikuiset menevät lasten pillin mukaan.

Itselläni oltaisiin todettu, että jos ruoka ei kelpaa, niin sitten olet syömättä.

Kyllä siinä nopeasti oppi olemaan nirsoilematta, kun ei kiukuttelemalla saanutkaan tahtoaan aina läpi.

Vierailija
26/39 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nugetit ainakin pysyy hyvänä. Pannulla kun paistaa ni ei tule kovin lötköjäkään.

Useammin kuin kerran oon seuraavana päivänä lämmittänyt.

Kiitos tiedosta :)

Vierailija
27/39 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin hampurilaiset on sen verran laadukasta tavaraa, että säilyy yli vuoden:) Tätähän oli joku joskus testannut ja kuvassa hamppari näytti ihan tavalliselta, vaikka oli siis säilytetty vuoden!

Vierailija
28/39 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene ainakaan yhdessä yössä miksikään kun iskee ne heti jääkaappiin. Taas ketju täynnä aivotonta vinkumista ja vain vähän oikeita vastauksia. Miksi ihmiset on näin tyhmiä?

Vierailija
29/39 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mäkkisafka varmasti on (kehnosti) ravinnoksi kelpaavaa vaikka sitä pitäisi yön yli jääkaapissa. Mutta voin kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että kovin hyvää se ei ole.

Onko teidän paikkakunnallanne jotain muuta paikkaa mista ruoat saisi tuoreena pöytään? Onnistuuko sinulta jauhelihapihvien paistaminen muun ruoanlaiton yhteydessä? Juuri mäkkäriltä maistuvia burgereita et välttämättä saa kotona tehtyä, mutta varsin maistuvia laitoksia kyllä.

Nugettejakin saa kaupasta ja niiden tekeminen uunissa ei vaadi juuri ollenkaan vaivaa jos uuniin vain mahtuu. Uunista vasta tulleet x-tra nugetit ovat paljon parempia kuin mikrossa lämmitetyt mäkkärin lötköt. Älä unohda dippikastikkeita jos teet nugetit itse.

Tämän kirjoitettuani tajusin että vastaan provoon. hitto

Vierailija
30/39 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mee mikskään.

https://www.buzzfeed.com/hannahjewell/this-20-year-old-burger-from-mcdo…

Terveellistä amerikkalaista ravintoa siinä :D

Vierailija
31/39 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkös ne säily kymmeniä vuosia. Sehän on testattu, jollain on ollut kymmeniä vuosia tallessa joku burgeri. Ei ole mennyt oikein miksikään.

Vierailija
32/39 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ruuat"

Vierailija
33/39 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kovin säily eivät ne, sillä pois samana iltana syön minä ne.

Vierailija
34/39 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaisella tyttärellä perheineen edes tekee joulupöydässä, jos jotain mäkkärin p**kaa pitää silloinkin saada naamarin eteen? Siis oikeasti, onko tyttärelläsi PERHE? Ei juku mitkä ruokailutottumukset. 

Vierailija
35/39 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kovin säily eivät ne, sillä pois samana iltana syön minä ne.

The Force is strong with this one.

Vierailija
36/39 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuollaisella tyttärellä perheineen edes tekee joulupöydässä, jos jotain mäkkärin p**kaa pitää silloinkin saada naamarin eteen? Siis oikeasti, onko tyttärelläsi PERHE? Ei juku mitkä ruokailutottumukset. 

samaa mietin. jos joku on NOIN rajoittunut ja kehdannut vielä jälkikasvunsakin opettaa samanlaiseen pelleilyyn, en kutsuis edes kylään

Vierailija
37/39 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyy tosi hyvin. Lämmittelet mikrossa vaan. 

Vierailija
38/39 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säilyy yön yli jääkaapissa. Tähän tapaukseen sopii parhaiten hampparit missä ei ole salattia ja majoneesia.

Minkä ikäisistä lapsista kyse? Oliko lapsilla joku tietty mäkkärin hamppari mikä pitäisi olla?

Vinkkinä, ihan parhaat hampurilaiset saa kun tekee itse. Sämpylä noughty burger, itse paistettu naudanjauhelihapihvi, cheddar-juustoa, lisäksk maun mukaan tomaattia, sipulia, salaattia. Voittaa monen burgeripaikan mennen tullen. Ratkaiseva on että on hyvä sämpylä!

Vierailija
39/39 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.