Miksi miehet on enemmän kiinnostuneita naisvartalosta kuin naiset miesvartalosta?
Ei ketään naista esim. kiinnosta katsella miehen reisiä, tai miehen jalkoja.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Koska parisuhde on miehelle enemmän fyysinen ja naiselle enemmän henkinen.
Naiselle parisuhde on myös enemmän taloudellinen. Sen voisi sanoa jopa menevän henkisyyden edelle, fyysisyydestä nyt puhumattakaan.
Miesvartalossa ei ole mitään katsomista, on tylsä pötkylä, jossa on keskellä taikinapötkylä. Suoraansanoen ruma näky alasti on miesvartalo.
Kyllä minä katson paljonkin miesvartaloita, varsinkin kesällä.
Nainen ei ole seksiriippuvainen olento kuten mies on. Siksi mies tuntee jatkuvaa himoa ja etsii katsellaan penikselleen paikkaa upota.
Homot ihailevat miesvartaloa, heillä on se peniksen tuoma himo vartaloihin, ja homoilla se keskittyy miehiin. Älkää olko siis surullisia, joku miesvartaloakin ihailee.
Vierailija kirjoitti:
Miesvartalossa ei ole mitään katsomista, on tylsä pötkylä, jossa on keskellä taikinapötkylä. Suoraansanoen ruma näky alasti on miesvartalo.
Ikimuistoisia naisvartaloita ei ole juurikaan olemassa, mutta miesvartaloita on ja miehiä muistetaan jopa yksittäisistä ruumiinosista toisin kuin naisia.
Naisvartalo on miesbodarin vartaloon verrattuna kuin valkoinen kangas, johon ei ole maalattu vielä mitään. Onneksi vaatteet on keksitty.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikimuistoisia naisvartaloita ei ole juurikaan olemassa, mutta miesvartaloita on ja miehiä muistetaan jopa yksittäisistä ruumiinosista toisin kuin naisia.
Naisvartalo on miesbodarin vartaloon verrattuna kuin valkoinen kangas, johon ei ole maalattu vielä mitään. Onneksi vaatteet on keksitty.
Ihanaa, kun tulet pikku hiljaa ulos sieltä kaapista! Peukkuja!
Alemmilla tasoilla naisvartaloita katsellaan enemmän, mutta ylemmillä tasoilla niin heteromiehet- kuin naisetkin katselevat lähinnä miesvartaloita.
Sama kuvio toistuu myös työelämässä, seurustelussa yleensä ja milloin missäkin; keskinkertainen nainen kiinnittää enemmän huomiota kuin keskinkertainen mies, mutta nainen ei ole koskaan ihmiskunnan TOP 100 listalla paitsi rytmisessä voimistelussa, kutomisessa, varhaiskasvatuksessa ja jossain muussa.
Naisia kiinnostaa lähinnä penis, siksi he niitä kuviakin kärkkyvät.
Alemmilla tasoilla naisvartaloita katsellaan enemmän, mutta ylemmillä tasoilla niin heteromiehet- kuin naisetkin katselevat lähinnä miesvartaloita.
Sama kuvio toistuu myös työelämässä, seurustelussa yleensä ja milloin missäkin; keskinkertainen nainen kiinnittää enemmän huomiota kuin keskinkertainen mies, mutta nainen ei ole koskaan ihmiskunnan TOP 100 listalla paitsi rytmisessä voimistelussa, kutomisessa, varhaiskasvatuksessa ja jossain muussa.
Voi hyvää päivää kun näiltä sun "elämänviisauksiltasi" joskus säästyttäisiin. Miten osaatkin keksiä tällaista puutaheinää?
Itsekin katselen mieluummin naisvartaloita ja olen heteronainen. Naisissa on vain sellaista kauneutta mitä miehissä harvoin on.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää kun näiltä sun "elämänviisauksiltasi" joskus säästyttäisiin. Miten osaatkin keksiä tällaista puutaheinää?
Tämä. Muistakaa myös että sama nimimerkki on käyttänyt yhdynnästä naisen kanssa ilmaisua "kairaaminen".
Hyi hel...
Vierailija kirjoitti:
Itsekin katselen mieluummin naisvartaloita ja olen heteronainen. Naisissa on vain sellaista kauneutta mitä miehissä harvoin on.
Kissat ovat kauniita ja tiikerit uljaita. Naiset samaistuvat kissoihin (myös lemmikkinä menee kaupaksi), kun taas miehet kokevat maskuliinisuudensa symboliksi suden, leijonan tai muun eläimen. Tarpeetonta laittaa näitä tärkeysjärjestykseen puhumalla valikoivasti kauneudesta ja unohtaen samalla muut visuaaliset hyveet.
Miesvartalo ei ole silmälle mikään ilo.
Muutakuin homojen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja voi että mua VISTOO, kun huomaan miehen mittailevan mua katseellaan. Tiimikaverini töissä jäi kiinni persiini tuijottelusta. Nyt etoo, että hänkin katsoo mua sillä silmällä, itse kun kuvittelin meidän olevan hyviä frendejä vain! Alanpa pukeutua ylisuuriin vaatteisiin.
Siis mitä tuo oikein tarkoittaa??
Eli siis naiset eivät katsele ap:n vartaloa.
Upeita miesvartaloita katselee mielellään vaikka aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat kauniita ja tiikerit uljaita. Naiset samaistuvat kissoihin (myös lemmikkinä menee kaupaksi), kun taas miehet kokevat maskuliinisuudensa symboliksi suden, leijonan tai muun eläimen. Tarpeetonta laittaa näitä tärkeysjärjestykseen puhumalla valikoivasti kauneudesta ja unohtaen samalla muut visuaaliset hyveet.
Leijona on kissa, urosleijonat ovat rumia, niissäkin naarasleijonien armeijat ovat ne jotka tekevät työn ja ovat oikeasti uljaita, mutta aina kuvataan sitä rumaa kömpelöä reuhkapäistä urosta, jolla ei ole juuri mitään virkaa.
Ka minä kyllä samaistun nimenomaan susiin ja naarasleijoniin.
nainen
Vierailija kirjoitti:
Ja voi että mua VISTOO, kun huomaan miehen mittailevan mua katseellaan. Tiimikaverini töissä jäi kiinni persiini tuijottelusta. Nyt etoo, että hänkin katsoo mua sillä silmällä, itse kun kuvittelin meidän olevan hyviä frendejä vain! Alanpa pukeutua ylisuuriin vaatteisiin.
Eikun hän katsoo sua Siihen silmään.
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki ikimuistettavasta miesvartalosta, kun noin meni tunteisiin?
Itselleni ei tule yhtäkään mieleen.
Kyllä minua heteronaisena todella kiinnostaa katsella miehen vartaloa. Mutta ei kenen tahansa miehen, vaan sellaisen johon koen sekä henkistä että fyysistä vetovoimaa.
Tällä hetkellä olen tuoreessa parisuhteessa, ja voisin katsella mieheni alastonta vartaloa vaikka päiväkaudet: Käsiä, käsivarsia, hartioita, rintakehää, reisiä jne jne. Parempi jättää ajatuskulku tähän, koska olen töissä!