Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet on enemmän kiinnostuneita naisvartalosta kuin naiset miesvartalosta?

Vierailija
19.11.2018 |

Ei ketään naista esim. kiinnosta katsella miehen reisiä, tai miehen jalkoja.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua heteronaisena todella kiinnostaa katsella miehen vartaloa. Mutta ei kenen tahansa miehen, vaan sellaisen johon koen sekä henkistä että fyysistä vetovoimaa. 

Tällä hetkellä olen tuoreessa parisuhteessa, ja voisin katsella mieheni alastonta vartaloa vaikka päiväkaudet: Käsiä, käsivarsia, hartioita, rintakehää, reisiä jne jne. Parempi jättää ajatuskulku tähän, koska olen töissä! 

Vierailija
22/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska parisuhde on miehelle enemmän fyysinen ja naiselle enemmän henkinen.

Naiselle parisuhde on myös enemmän taloudellinen. Sen voisi sanoa jopa menevän henkisyyden edelle, fyysisyydestä nyt puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvartalossa ei ole mitään katsomista, on tylsä pötkylä, jossa on keskellä taikinapötkylä. Suoraansanoen ruma näky alasti on miesvartalo.

Vierailija
24/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä katson paljonkin miesvartaloita, varsinkin kesällä. 

Vierailija
25/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole seksiriippuvainen olento kuten mies on. Siksi mies tuntee jatkuvaa himoa ja etsii katsellaan penikselleen paikkaa upota.

Vierailija
26/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot ihailevat miesvartaloa, heillä on se peniksen tuoma himo vartaloihin, ja homoilla se keskittyy miehiin. Älkää olko siis surullisia, joku miesvartaloakin ihailee.

Vierailija
27/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvartalossa ei ole mitään katsomista, on tylsä pötkylä, jossa on keskellä taikinapötkylä. Suoraansanoen ruma näky alasti on miesvartalo.

Ikimuistoisia naisvartaloita ei ole juurikaan olemassa, mutta miesvartaloita on ja miehiä muistetaan jopa yksittäisistä ruumiinosista toisin kuin naisia. 

Naisvartalo on miesbodarin vartaloon verrattuna kuin valkoinen kangas, johon ei ole maalattu vielä mitään. Onneksi vaatteet on keksitty. 

Vierailija
28/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikimuistoisia naisvartaloita ei ole juurikaan olemassa, mutta miesvartaloita on ja miehiä muistetaan jopa yksittäisistä ruumiinosista toisin kuin naisia. 

Naisvartalo on miesbodarin vartaloon verrattuna kuin valkoinen kangas, johon ei ole maalattu vielä mitään. Onneksi vaatteet on keksitty. 

Ihanaa, kun tulet pikku hiljaa ulos sieltä kaapista! Peukkuja!

Vierailija
29/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemmilla tasoilla naisvartaloita katsellaan enemmän, mutta ylemmillä tasoilla niin heteromiehet- kuin naisetkin katselevat lähinnä miesvartaloita. 

Sama kuvio toistuu myös työelämässä, seurustelussa yleensä ja milloin missäkin; keskinkertainen nainen kiinnittää enemmän huomiota kuin keskinkertainen mies, mutta nainen ei ole koskaan ihmiskunnan TOP 100 listalla paitsi rytmisessä voimistelussa, kutomisessa, varhaiskasvatuksessa ja jossain muussa. 

Vierailija
30/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostaa lähinnä penis, siksi he niitä kuviakin kärkkyvät.

Vierailija
31/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemmilla tasoilla naisvartaloita katsellaan enemmän, mutta ylemmillä tasoilla niin heteromiehet- kuin naisetkin katselevat lähinnä miesvartaloita. 

Sama kuvio toistuu myös työelämässä, seurustelussa yleensä ja milloin missäkin; keskinkertainen nainen kiinnittää enemmän huomiota kuin keskinkertainen mies, mutta nainen ei ole koskaan ihmiskunnan TOP 100 listalla paitsi rytmisessä voimistelussa, kutomisessa, varhaiskasvatuksessa ja jossain muussa. 

Voi hyvää päivää kun näiltä sun "elämänviisauksiltasi" joskus säästyttäisiin. Miten osaatkin keksiä tällaista puutaheinää?

Vierailija
32/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin katselen mieluummin naisvartaloita ja olen heteronainen. Naisissa on vain sellaista kauneutta mitä miehissä harvoin on.

Vierailija
33/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää kun näiltä sun "elämänviisauksiltasi" joskus säästyttäisiin. Miten osaatkin keksiä tällaista puutaheinää?

Tämä. Muistakaa myös että sama nimimerkki on käyttänyt yhdynnästä naisen kanssa ilmaisua "kairaaminen".

Hyi hel...

Vierailija
34/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin katselen mieluummin naisvartaloita ja olen heteronainen. Naisissa on vain sellaista kauneutta mitä miehissä harvoin on.

Kissat ovat kauniita ja tiikerit uljaita. Naiset samaistuvat kissoihin (myös lemmikkinä menee kaupaksi), kun taas miehet kokevat maskuliinisuudensa symboliksi suden, leijonan tai muun eläimen. Tarpeetonta laittaa näitä tärkeysjärjestykseen puhumalla valikoivasti kauneudesta ja unohtaen samalla muut visuaaliset hyveet. 

Vierailija
35/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvartalo ei ole silmälle mikään ilo.

Muutakuin homojen mielestä.

Vierailija
36/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voi että mua VISTOO, kun huomaan miehen mittailevan mua katseellaan. Tiimikaverini töissä jäi kiinni persiini tuijottelusta. Nyt etoo, että hänkin katsoo mua sillä silmällä, itse kun kuvittelin meidän olevan hyviä frendejä vain! Alanpa pukeutua ylisuuriin vaatteisiin.

Siis mitä tuo oikein tarkoittaa??

Vierailija
37/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis naiset eivät katsele ap:n vartaloa.

Upeita miesvartaloita katselee mielellään vaikka aamusta iltaan. 

Vierailija
38/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat ovat kauniita ja tiikerit uljaita. Naiset samaistuvat kissoihin (myös lemmikkinä menee kaupaksi), kun taas miehet kokevat maskuliinisuudensa symboliksi suden, leijonan tai muun eläimen. Tarpeetonta laittaa näitä tärkeysjärjestykseen puhumalla valikoivasti kauneudesta ja unohtaen samalla muut visuaaliset hyveet. 

Leijona on kissa, urosleijonat ovat rumia, niissäkin naarasleijonien armeijat ovat ne jotka tekevät työn ja ovat oikeasti uljaita, mutta aina kuvataan sitä rumaa kömpelöä reuhkapäistä urosta, jolla ei ole juuri mitään virkaa.

Ka minä kyllä samaistun nimenomaan susiin ja naarasleijoniin.

nainen

Vierailija
39/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voi että mua VISTOO, kun huomaan miehen mittailevan mua katseellaan. Tiimikaverini töissä jäi kiinni persiini tuijottelusta. Nyt etoo, että hänkin katsoo mua sillä silmällä, itse kun kuvittelin meidän olevan hyviä frendejä vain! Alanpa pukeutua ylisuuriin vaatteisiin.

Eikun hän katsoo sua Siihen silmään.

Vierailija
40/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro esimerkki ikimuistettavasta miesvartalosta, kun noin meni tunteisiin?

Itselleni ei tule yhtäkään mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan