Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet on enemmän kiinnostuneita naisvartalosta kuin naiset miesvartalosta?

Vierailija
19.11.2018 |

Ei ketään naista esim. kiinnosta katsella miehen reisiä, tai miehen jalkoja.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin katselen mieluummin naisvartaloita ja olen heteronainen. Naisissa on vain sellaista kauneutta mitä miehissä harvoin on.

Kissat ovat kauniita ja tiikerit uljaita. Naiset samaistuvat kissoihin (myös lemmikkinä menee kaupaksi), kun taas miehet kokevat maskuliinisuudensa symboliksi suden, leijonan tai muun eläimen. Tarpeetonta laittaa näitä tärkeysjärjestykseen puhumalla valikoivasti kauneudesta ja unohtaen samalla muut visuaaliset hyveet. 

Voi jeesus että olet tyhmä.

Vierailija
42/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v on selvästi homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voi että mua VISTOO, kun huomaan miehen mittailevan mua katseellaan. Tiimikaverini töissä jäi kiinni persiini tuijottelusta. Nyt etoo, että hänkin katsoo mua sillä silmällä, itse kun kuvittelin meidän olevan hyviä frendejä vain! Alanpa pukeutua ylisuuriin vaatteisiin.

Siis mitä tuo oikein tarkoittaa??

Etkö ole kuullu uudesta #vistoo kampanjasta, se on peruja #metoolle.

Vierailija
44/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mies29v trolli vai jälkeenjäänyt.

Vierailija
45/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voi että mua VISTOO, kun huomaan miehen mittailevan mua katseellaan. Tiimikaverini töissä jäi kiinni persiini tuijottelusta. Nyt etoo, että hänkin katsoo mua sillä silmällä, itse kun kuvittelin meidän olevan hyviä frendejä vain! Alanpa pukeutua ylisuuriin vaatteisiin.

Tiedätkös mikä on persiini? Se taas on persikan ja mandariinin risteytys

Vierailija
46/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tarvitsee visuaalista kiihoketta ja naisen vartalo vaan on niin kaunis ja ihmeellinen 🤔

Naiset tarvitsee taloudellista kiihoketta :D

Vierailija
47/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkös mikä on persiini? Se taas on persikan ja mandariinin risteytys

No nyt ymmärrän kaiken.

#vistoo

Vierailija
48/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sellaisia pullu koita tai vaihtoehtoisesti kuk kakeppejä nykyään, että ei ole paljoa katseltavaa valitettavasti

Vierailija
49/49 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tykkään katsella miesten jalkoja (reisiä ja sääriä siis), mielestäni viehättävin ruumiinosa heti kasvojen jälkeen. Naisten jalat sen sijaan ei aiheuta minkäänlaisia tuntemuksia vaikka bi olenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän