Raivohullut keskuudessamme
Mitä olette mieltä, että itseään hillitsemättömät raivopäät kävelevät mm. kaduilla meidän tavisten joukossa? Tunnen ihmisiä joiden mielestä on ok satuttaa toisia fyysisesti. Ei ystäviäni vaan koulun ja työn kautta. Tässäkin keskustelussa kymmenes kommentti on tutun kuuloista. https://www.hyvaterveys.fi/keskustelu/3002994/ketju/miksi_mies_on_aina_…
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ravintolassa olen joskus kohdannut raivohulluja, normaalissa elämässä en ole havainnut väkivaltaa.
Mä olen ystävän miehen osalta kokenut. Huusi ja töni ystävääni ollessani heillä vieraana. Mitäköhän on muuten. Syy oli se, että ystäväni ei heti vastannut hänelle.
Minfossa joku taannoin fantasioi että jos joku etuilee häntä ruokakaupassa tai katsoo pahasti yms. hän seuraisi tätä onnetonta kotiin saakka ja hakkaisi sitten kuoliaaksi.
Onhan näitä. Moni haluaisi myös nitistää yläkerran tömistelevän norsun mutta harva lopulta (onneksi) suunnitelmansa toteuttaa.
punisher kirjoitti:
Minfossa joku taannoin fantasioi että jos joku etuilee häntä ruokakaupassa tai katsoo pahasti yms. hän seuraisi tätä onnetonta kotiin saakka ja hakkaisi sitten kuoliaaksi.
Onhan näitä. Moni haluaisi myös nitistää yläkerran tömistelevän norsun mutta harva lopulta (onneksi) suunnitelmansa toteuttaa.
Niin vai toteuttaako? Ei tuollainen fantasiointikasn kuulosta normaalilta. Miksi joillain leikkaa kiinni pikkujutuista? Pinnat kireenä kokoajan.
Minulla on pinna kireänä jatkuvasti. Se johtuu pitkälti tämän maan henkisestä ilmapiiristä, ihmisten lammasmaisuudesta ja siitä, että minut on härskisti pelattu paitsioon kaikesta. En kuitenkaan ole mikään heikoin lenkki tai joku vtun pahnan pohjimmainen. Siksi vituttaa, eikä varmaan paljoa vaadita että oikeasti napsahtaa.
Äitini oli raivohullu. Fyysinen pahoinpitely loppui teini-ikäisenä. Eihän kukaan tuollaisesta pidä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pinna kireänä jatkuvasti. Se johtuu pitkälti tämän maan henkisestä ilmapiiristä, ihmisten lammasmaisuudesta ja siitä, että minut on härskisti pelattu paitsioon kaikesta. En kuitenkaan ole mikään heikoin lenkki tai joku vtun pahnan pohjimmainen. Siksi vituttaa, eikä varmaan paljoa vaadita että oikeasti napsahtaa.
No hakeudu mielenterveyspuolelle apua hakemaan! Mitä tarkoitat napsahtamisella? Mullakin työttömyys ja alennettu raha. Ei läheisiä ja välillä näen nälkää(jouduin ostaa talvivaatteet). Ei silti napsu.
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla sinut pelattu paitsioon kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla sinut pelattu paitsioon kaikesta?
Muakin kiinnostais tietää? Et mikä kiristelee
Onko jouluraivoajia ja jouluraivottaria ollut liikkeellä?
Olen syntymästä asti ollut raivovammainen, tosin en ole ketään hakannut. Lyhyt pinna, kiroilen jopa itseksenikin.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntymästä asti ollut raivovammainen, tosin en ole ketään hakannut. Lyhyt pinna, kiroilen jopa itseksenikin.
Miten siis näkyy muille? Huudat pienimmänkin vastoinkäymisen seurauksena pää punaisena vai? Kyllä sellainen jo aiheuttaa lapsillekkin traumoja. Äitini karjui aina pää punaisena ja antoi tukkapöllyä ja remmiä. Kyllä se jätti jäljet. Ei paljoa tuu kyläiltyä. Huutaminen oli ihan päivittäistä ja kotona sai kävellä munankuorilla. On mielestään vain räväkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siis näkyy muille? Huudat pienimmänkin vastoinkäymisen seurauksena pää punaisena vai? Kyllä sellainen jo aiheuttaa lapsillekkin traumoja. Äitini karjui aina pää punaisena ja antoi tukkapöllyä ja remmiä. Kyllä se jätti jäljet. Ei paljoa tuu kyläiltyä. Huutaminen oli ihan päivittäistä ja kotona sai kävellä munankuorilla. On mielestään vain räväkkä.
Mitkä lapset? Ei mulla lapsia ole, eikä kumppaniakaan. Lapsia en edes halua. Kumppaniakaan ei ole, enkä ihmettele. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä lapset? Ei mulla lapsia ole, eikä kumppaniakaan. Lapsia en edes halua. Kumppaniakaan ei ole, enkä ihmettele. :D
No hyvä. Tuosta tavasta pääsee eroon. Opittu käytösmalli. Eli voit parannuttuasi kyllä saada kumppanin ja lapsenkin.
Ravintolassa olen joskus kohdannut raivohulluja, normaalissa elämässä en ole havainnut väkivaltaa.