Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttekö Lidlissä?

Vierailija
19.11.2018 |

Miksi tai miksi ette?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikki Pastel de nata -leivokseni Lidlistä.

Vierailija
22/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin hakemassa esim. muutaman pussin herne-maissi-paprikasekoitusta, jossa on kaikkia aineksia suunniilleen saman verran. Suomipusseissa taas suurin osa on hernettä ja paprikaa vain nimeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvakseltaan joitain tiettyjä tuotteita ostamassa. Tahtoisin kyllä mielenkiinnosta shopata siellä kertaalleen omat perusostokseni ja katsoa, millainen säästö tulee, löytäisinkö vastaavat tuotteet ja olisivatko ne omaan makuuni.

Vierailija
24/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt Suomessa ehkä neljä kertaa lidlissa. Ei ole lähellä eikä pahemmin kiinnosta. Viimeksi kun kävin, ällötti ne lattian rajassa olevat hevituotteet. En ikinä ostaisi niitä.

Ulkomailla olen käynyt ostamassa vettä ja kaljaa.

Vierailija
25/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi käydä useammin. Olen ollut tämän syksyn niin masentunut etten ole jaksanut kovin usein lähteä niin kauas.

Vierailija
26/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asioin; monesstakin syystä, enkä vähiten syytä, että Lidlissä käymällä lyön ainakin hieman kiilaa muuten kovin keskittyneille ja lähinnä kahden kaupan suuryksikön (Keskon jaSOK:n) hallitsemille markkinoille; jotka paikoin ovat hyvin lähellä ellei peräti täysin monopoliasemassa, josta taas hyötyvät lähinnä jotkut muut kuin tavalliset kuluttajat tai elintarvikkeiden tuottajat.

Vierailija
27/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta en oikein löydä mitään ostettavaa

Vierailija
28/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä viikonloppuna. Oli tarkoitus tehdä ruokaostokset mutta heti alkumetreillä tyssäsi siihen, että minkäänlaisia sieniä ei ollut kaupassa, ei siis edes perusherkkusieniä paketissa. Toisaalta, löysin nahkanilkkurit 25 eurolla eli hyvä mieli jäi kuitenkin

Vierailija
29/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä laatu. Halpa hinta.

Vierailija
30/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että Suomessakin olis Aldi, se on vielä halvempi.